Riddick5 Opublikowano 15 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2010 (edytowane) Oto moja paskuda Rok produkcji - 1998 Silnik - GA14 1,4 - 87KM ubogo bez klimatyzacji, elekt. szyb, tylko elekt. lusterka Nowe sprzęgło, nowiutkie tarcze i klocki hamulcowe, nowiutkie okładziny hamulcowe z tyłu Autko jeździ latem na aluskach alessio, którą idą na sprzedaż, w zimę na stalówkach póki co wszystko seria poza usunięciem EGR Plany - swap silnika - póki co brak kapusty - rozpórka kielichów przód ori od GTI - ZROBIONE - modernizacja zawieszenia tudzież usportowienie go Zrobione - sprężyny od GTI, komplet amortyzatorów KYB, tył -35mm, przód -40mm - alu z GTI z oponkami Toyo T1-R - ZROBIONE - konserwacja podwozia - W trakcie - wygłuszenie całego auta - ZROBIONE - rozbudowanie car audio - Prawie gotowe - usunięcie tej cholernej nalepki PL z klapy bagażnika oraz znaczka GX - luźniejszy wydech - głowa pełna pomysłów Zdjęcia GALERIA galeria jakieś uwagi i podpowiedzi mile widziane Edytowane 17 Maja 2010 przez Riddick5 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MRC Opublikowano 15 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2010 Fajny Sedan trzymam kciuki szczególnie za pkt 1 "- swap silnika " i czekam na fotki auta na nowym felunku Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Riddick5 Opublikowano 23 Marca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2010 Przyjechały kółka i oponki od usera MRC No i rozpórka od usera Melo Dzięki za towar panowie Jak tylko czas i zdrowie pozwoli zabieram się za montaż. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MRC Opublikowano 23 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2010 widzę że dotarły całe i zdrowe no i szybciutko oponki pachną nowością także jest na czym hulać zapodaj fotki na Felunku pozdro !! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Riddick5 Opublikowano 25 Marca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2010 Powolutku zacząłem grzebać przy paskudzie, lecz teraz jestem chory i prace ustały Podzielę się tym co udało się wyrzeźbić Podeszły nowe kółka od Almery GTI wraz z Toyo T1-R 82V 195/50 (naprawdę trzyma się jezdni jak przyklejona) Wygłuszenie bagażnika i nadkoli in progress Podkleiłem też pianką siedzisko pasażerów z tyłu lecz niestety znalazłem małe kuku w nadkolu, ktoś uprzednio źle zakonserwował i zrobiła się wyrwa Muszę teraz wyciąć i wspawać nowy kawałem. W przyszłym miesiącu Ala idzie do blacharza żeby usunąć nieskonałości po zimie i na konserwacje całego podwozia. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
xtomek Opublikowano 25 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2010 No trochę zrobiłeś. Jakie plany na przyszłość, żeby autko zabłysło. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Riddick5 Opublikowano 25 Marca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2010 Największy plan to swap silnika Póki co kombinuje jak poprawić zawieszenie i trakcję Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
osa Opublikowano 25 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2010 ta rdza w tych samochodach to koszmar normalnie swoja droga ładnie się autko prezentuje ale lekka gleba by się przydała Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 25 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2010 Fajne te sedany do tej pory moja kobitka myli je z P10 w sedanie... Ps. SWAP na SR20DET i przód sam z siebie się obniży i nie trzeba będzei go glebić Aaa powiedz co to za pianka i czy przyniosła zadowalający efekt ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Riddick5 Opublikowano 26 Marca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2010 (edytowane) pianka na razie tylko pokryła kufer i siedzisko pasażerów z tyłu. Z tyłu nie dobiegają już żadne dźwięki w najbliższym czasie mam zamiar wygłuszyć wszystkie drzwi i zamontować jakieś lepsze głośniki na przód. wyprztykałem się z mamony na te pierdoły i na swap ciągle brakuje no i kupiłem nadkola na tył, żeby nie powtórzyła się historia z dziurą w nadkolu. Zamontuje na jakiś czas i zobaczę co to warte A od kolegi Osy pozwolę sobie kiedyś kilka twoich pomysłów powielić Twój sedan mnie urzekł nie ma to tamto i chcę zbudować coś równie potężnego Ale spokojnie Coobcio kiedyś odwiedzę twój garaż i tradycji stanie się zadość Edytowane 26 Marca 2010 przez Riddick5 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość grzesbboy Opublikowano 28 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 28 Marca 2010 do tej pory moja kobitka myli je z P10 w sedanie... skąd ja to znam Riddick5 mam takiego samego sedanka tylko z przed liftu więc będę śledził twoje modyfikacje w poszukiwaniu inspiracji:) pozdro Coobcio ile sobie wołasz za taki swap z GA14DE na GA16DE lub z GA14DE na SR20DE ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Riddick5 Opublikowano 31 Marca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2010 Miałem jechać do Coobcia żeby wrzucić GA16DE ale stwierdziłem że lepiej ukulać na SR20 Jeszcze jak na złość coś musiało pierdalnąć w zawieszeniu bo ściąga przy hamowaniu i w koleinach Stawiam na tuleje wahacza, sworzeń wahacza tudzież dzieła dopełniają zbyt miękkie sprężyny z przodu. Przyjechała dzisiaj paczucha z nadkolami. Jak tylko zdrowie powróci, pogoda się poprawi i autko będzie już zakonserwowane to nadkola wejdą do tyłu. Jeszcze wszystkie drzwi czekają na wygłuszenie no i na jakieś lepsze głośniki Jak się wychoruję to wezmę się do roboty i wrzucę fotki. Wygłuszenie drzwi Dałem podwójna warstwę Wpierw mata bitumiczna następnie pianka polietylenowa. Efekt godny mistrza Cichutko i bardziej komfortowo. Drzwi wydają się być masywniejsze Zastosowałem produkty Apama, które zakupiłem na allegro - Szczerze polecam. Teraz pozostanie tylko swap silnika Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość grzesbboy Opublikowano 31 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2010 nom teraz to na pewno tylko swap cię ratuje przy takim obciążeniu matami mnie też czeka ściąganie boczków z drzwi bo coś klamka szwankuje Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Riddick5 Opublikowano 31 Marca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2010 Przy zdejmowaniu boczków najbardziej umordowałem się z tymi cholernymi ramkami wokół klamek. Trzeba uważać aby ich nie połamać. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vulture30 Opublikowano 31 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2010 Ładnie, ładnie Detal za detalem sie robi coraz lepiej A jak rozpórka? siedzi już czy jeszcze sie kurzy w garazu? JAkie odczucia? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Riddick5 Opublikowano 8 Maja 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2010 rozpórka jeszcze się kurzy Musze wpierw sprężyny nowe dać i kto wie czy nie amorki również wtedy skręcę całość rozpórka jeszcze się kurzy Musze wpierw sprężyny nowe dać i kto wie czy nie amorki również wtedy skręcę całość 08.05.2010 Wszedł całkowicie nowy zawias na tył. Komplet Kayaba od GTI amorki, mocowania, gumy, poduszki, i sprężynki H&R zakupione od użytkowania Melo Alma ładnie usiadła 3cm w stosunku do serii. Wysokość jest idealna. Teraz czas na przód i odnowienie zacisków, montaż rozpórek i na przód i na tył. Zobaczymy czy będzie z tego gokart Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość DESUS Opublikowano 8 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2010 Mam Mae pytanko co do kosztów wygłuszenia.... Ile cie to wyszło? No a tak poza tym gratuluje Autka:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Riddick5 Opublikowano 9 Maja 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2010 Nowy zawias tył zdjęcia Sprężynki troszkę odświeżyłem, ale mogłoby być lepiej. Jak czas pozwoli to wyczyszczę podwozie i ładnie się zakonserwuje jakimś mazidłem Zamówiłem sobie u lokalnego rzemieślnika rozpórkę na tył, bo w sprzedaży takowej nie ma, zobaczę co uda mu się stworzyć Od jutra w obroty idzie przód, również jakieś 3 cm w dół w stosunku do serii. Okaże się w jakiej kondycji są amortyzatory, wahacze i stabilizatory. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość DESUS Opublikowano 9 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2010 No ładnie Jak tak dalej Pójdzie to bedzie to niezły wózek:) Standardowo Powodzonka W modach:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość NadiR Opublikowano 10 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2010 Niezła profi robota Do konserwacji podwozia i profili zamkniętych polecam Tobie szwedzki śro. Noxudol - stos. go Volvo i Saab. Ja konserwowałem tym - 2 puszki na podwozie i 2 puszki na profile. Jak masz dużo miejsc na podwoziu do zrobienia to kup 3szt. ps. a co do tej rozpórki, to robisz w jakieś firmie czy in garage? bo szukam do P10 1.6 jakieś customu... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Riddick5 Opublikowano 10 Maja 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2010 Rozpórka będzie robiona pod wymiar typowo dla tego autka Ponoć ów człowiek robi to w miarę przyzwoicie Ale dzisiaj doszły mnie złe wieści Przód tez praktycznie wymiana, dzięki naszym pięknym polskim drogom Lewy amortyzator krzywy w tłoczysku, drugi też już lichy, końcówki stabilizatora też do pupy i na dodatek sam stabilizator lekko zwichrowany, co mnie przeraża Remont zawieszenia mnie wykończy tak jak te dziurawe drogi. Chyba pisemko jakieś wystosuje do mojego burmistrza wraz z fakturą, niech sobie zobaczy ile kosztuje eksploatacja auta w jego gminie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość DESUS Opublikowano 10 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2010 To był by dobry pomysł z tą fakturą ... Tylko Jak by tak wszyscy wysłali to by sie troche władze przeraziły... Co do zawiasa to faktycznie nie ciekawie... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Riddick5 Opublikowano 11 Maja 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2010 (edytowane) Stoi biedulka i czeka Jutro pochwalę się jak zostanie złożona do kupy. Zapowiada się ciekawie wizualnie i mechanicznie. Oryg. sprężyny 34cm. Te od GTI 27cm. Jestem ciekaw efektu zdjęcia zrobione komórką ale widać co i jak. Przód obniżony z kulturą, żeby był użyteczny, rozpóreczka na przód i jest ładnie Należy nadmienić, iż autko stało się gokartem wiec trzeba się przyzwyczaić do sztywności zawieszenia Ale dzięki temu wręcz pożera ostre zakręty Gdyby auto miało służyć jako rodzinny pupowóz to raczej nie polecam, żeby rodzina nie pogubiła żołądków Edytowane 12 Maja 2010 przez Riddick5 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość soda Opublikowano 14 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2010 O niebo lepiej Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość komorokoro Opublikowano 15 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2010 Tak tak Zdecydowanie lepiej wygląda niższa. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.