Jump to content
Części Nissana - iParts.pl

Almera N15 Sedan Silver Thunderbolt


Riddick5
 Share

Recommended Posts

Oto moja paskuda :)

 

Rok produkcji - 1998

Silnik - GA14 1,4 - 87KM

 

 

ubogo bez klimatyzacji, elekt. szyb, tylko elekt. lusterka

 

Nowe sprzęgło, nowiutkie tarcze i klocki hamulcowe, nowiutkie okładziny hamulcowe z tyłu

 

Autko jeździ latem na aluskach alessio, którą idą na sprzedaż, w zimę na stalówkach

 

póki co wszystko seria poza usunięciem EGR

 

Plany

 

- swap silnika - póki co brak kapusty :(

- rozpórka kielichów przód ori od GTI - ZROBIONE

- modernizacja zawieszenia tudzież usportowienie go Zrobione - sprężyny od GTI, komplet amortyzatorów KYB, tył -35mm, przód -40mm

- alu z GTI z oponkami Toyo T1-R - ZROBIONE

- konserwacja podwozia - W trakcie

- wygłuszenie całego auta - ZROBIONE

- rozbudowanie car audio - Prawie gotowe

- usunięcie tej cholernej nalepki PL z klapy bagażnika oraz znaczka GX

- luźniejszy wydech

- głowa pełna pomysłów ;)

 

Zdjęcia

 

dscf1817d.jpg

 

dscf1815d.jpg

 

GALERIA

 

galeria

 

jakieś uwagi i podpowiedzi mile widziane :)

Edited by Riddick5
Link to comment
Share on other sites

Fajny Sedan ;) trzymam kciuki szczególnie za pkt 1 "- swap silnika " :D i czekam na fotki auta na nowym felunku ;)

Link to comment
Share on other sites

Przyjechały kółka i oponki od usera MRC

 

dscf1851.jpg

 

dscf1855p.jpg

 

No i rozpórka od usera Melo

 

dscf1856nj.jpg

 

 

Dzięki za towar panowie ;)

 

Jak tylko czas i zdrowie pozwoli zabieram się za montaż.

Link to comment
Share on other sites

widzę że dotarły całe i zdrowe no i szybciutko :) oponki pachną nowością także jest na czym hulać :D zapodaj fotki na Felunku :) pozdro !!

Link to comment
Share on other sites

Powolutku zacząłem grzebać przy paskudzie, lecz teraz jestem chory i prace ustały :|

 

Podzielę się tym co udało się wyrzeźbić :)

 

Podeszły nowe kółka od Almery GTI wraz z Toyo T1-R 82V 195/50 (naprawdę trzyma się jezdni jak przyklejona)

 

dscf1866.jpg

 

dscf1867g.jpg

 

dscf1868s.jpg

 

dscf1869.jpg

 

dscf1870e.jpg

 

dscf1873.jpg

 

dscf1874.jpg

 

dscf1875.jpg

 

 

Wygłuszenie bagażnika i nadkoli in progress :) Podkleiłem też pianką siedzisko pasażerów z tyłu :)

 

dscf1860.jpg

 

dscf1861.jpg

 

dscf1862b.jpg

 

dscf1863.jpg

 

dscf1864p.jpg

 

dscf1865e.jpg

 

dscf1878.jpg

 

dscf1879.jpg

 

lecz niestety znalazłem małe kuku w nadkolu, ktoś uprzednio źle zakonserwował i zrobiła się wyrwa :| Muszę teraz wyciąć i wspawać nowy kawałem.

 

dscf1877y.jpg

 

W przyszłym miesiącu Ala idzie do blacharza żeby usunąć nieskonałości po zimie :) i na konserwacje całego podwozia.

Link to comment
Share on other sites

No trochę zrobiłeś. Jakie plany na przyszłość, żeby autko zabłysło. ;)

Link to comment
Share on other sites

ta rdza w tych samochodach to koszmar normalnie

swoja droga ładnie się autko prezentuje ale lekka gleba by się przydała ;)

Link to comment
Share on other sites

Fajne te sedany do tej pory moja kobitka myli je z P10 w sedanie...

Ps. SWAP na SR20DET i przód sam z siebie się obniży i nie trzeba będzei go glebić :D

 

Aaa powiedz co to za pianka i czy przyniosła zadowalający efekt ?

Link to comment
Share on other sites

pianka na razie tylko pokryła kufer i siedzisko pasażerów z tyłu. Z tyłu nie dobiegają już żadne dźwięki :)

 

w najbliższym czasie mam zamiar wygłuszyć wszystkie drzwi i zamontować jakieś lepsze głośniki na przód.

 

 

wyprztykałem się z mamony na te pierdoły i na swap ciągle brakuje <_<

no i kupiłem nadkola na tył, żeby nie powtórzyła się historia z dziurą w nadkolu. Zamontuje na jakiś czas i zobaczę co to warte :)

 

A od kolegi Osy pozwolę sobie kiedyś kilka twoich pomysłów powielić :D Twój sedan mnie urzekł nie ma to tamto i chcę zbudować coś równie potężnego :)

 

Ale spokojnie Coobcio kiedyś odwiedzę twój garaż i tradycji stanie się zadość :D

Edited by Riddick5
Link to comment
Share on other sites

Guest grzesbboy

do tej pory moja kobitka myli je z P10 w sedanie...

 

skąd ja to znam ;)

 

Riddick5 mam takiego samego sedanka tylko z przed liftu ;) więc będę śledził twoje modyfikacje w poszukiwaniu inspiracji:) pozdro

 

 

Coobcio ile sobie wołasz za taki swap z GA14DE na GA16DE lub z GA14DE na SR20DE ?

Link to comment
Share on other sites

Miałem jechać do Coobcia żeby wrzucić GA16DE ale stwierdziłem że lepiej ukulać na SR20 :rolleyes2:

 

Jeszcze jak na złość coś musiało pierdalnąć w zawieszeniu bo ściąga przy hamowaniu i w koleinach :mellow:

 

Stawiam na tuleje wahacza, sworzeń wahacza tudzież dzieła dopełniają zbyt miękkie sprężyny z przodu.

 

Przyjechała dzisiaj paczucha z nadkolami.

 

dscf1881.jpg

 

Jak tylko zdrowie powróci, pogoda się poprawi i autko będzie już zakonserwowane to nadkola wejdą do tyłu.

 

Jeszcze wszystkie drzwi czekają na wygłuszenie :) no i na jakieś lepsze głośniki :rolleyes: Jak się wychoruję to wezmę się do roboty i wrzucę fotki.

 

Wygłuszenie drzwi :)

 

dscf1891.jpg

dscf1890o.jpg

dscf1889.jpg

dscf1888x.jpg

dscf1887.jpg

dscf1887t.jpg

dscf1886.jpg

dscf1885x.jpg

dscf1884s.jpg

dscf1883.jpg

dscf1882j.jpg

 

Dałem podwójna warstwę :) Wpierw mata bitumiczna następnie pianka polietylenowa. Efekt godny mistrza :) Cichutko i bardziej komfortowo. Drzwi wydają się być masywniejsze :)

 

Zastosowałem produkty Apama, które zakupiłem na allegro - Szczerze polecam.

 

Teraz pozostanie tylko swap silnika :)

Link to comment
Share on other sites

Guest grzesbboy

nom teraz to na pewno tylko swap cię ratuje przy takim obciążeniu matami :rolleyes2:

mnie też czeka ściąganie boczków z drzwi bo coś klamka szwankuje :(

Link to comment
Share on other sites

Przy zdejmowaniu boczków najbardziej umordowałem się z tymi cholernymi ramkami wokół klamek. Trzeba uważać aby ich nie połamać.

Link to comment
Share on other sites

Ładnie, ładnie :) 

 

Detal za detalem sie robi coraz lepiej :) A jak rozpórka? siedzi już czy jeszcze sie kurzy w garazu? JAkie odczucia?

 

 

 

 

 

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

rozpórka jeszcze się kurzy :) Musze wpierw sprężyny nowe dać i kto wie czy nie amorki również wtedy skręcę całość :D

 

rozpórka jeszcze się kurzy :) Musze wpierw sprężyny nowe dać i kto wie czy nie amorki również wtedy skręcę całość :D

 

 

08.05.2010

 

Wszedł całkowicie nowy zawias na tył. Komplet Kayaba od GTI amorki, mocowania, gumy, poduszki, i sprężynki H&R zakupione od użytkowania Melo ;)

Alma ładnie usiadła 3cm w stosunku do serii. Wysokość jest idealna.

 

Teraz czas na przód i odnowienie zacisków, montaż rozpórek i na przód i na tył. Zobaczymy czy będzie z tego gokart :)

Link to comment
Share on other sites

Guest DESUS

Mam Mae pytanko co do kosztów wygłuszenia....

Ile cie to wyszło?

 

No a tak poza tym gratuluje Autka:)

Link to comment
Share on other sites

Nowy zawias tył zdjęcia :rolleyes:

 

Sprężynki troszkę odświeżyłem, ale mogłoby być lepiej. Jak czas pozwoli to wyczyszczę podwozie i ładnie się zakonserwuje jakimś mazidłem :rolleyes2:

 

Zamówiłem sobie u lokalnego rzemieślnika rozpórkę na tył, bo w sprzedaży takowej nie ma, zobaczę co uda mu się stworzyć :whistle:

 

dscf1892c.jpg

 

dscf1895.jpg

 

dscf1896z.jpg

 

dscf1898b.jpg

 

dscf1903.jpg

 

Od jutra w obroty idzie przód, również jakieś 3 cm w dół w stosunku do serii. Okaże się w jakiej kondycji są amortyzatory, wahacze i stabilizatory.

Link to comment
Share on other sites

Guest NadiR

Niezła profi robota :)

 

Do konserwacji podwozia i profili zamkniętych polecam Tobie szwedzki śro. Noxudol - stos. go Volvo i Saab.

Ja konserwowałem tym - 2 puszki na podwozie i 2 puszki na profile. Jak masz dużo miejsc na podwoziu do zrobienia to kup 3szt.

 

 

ps. a co do tej rozpórki, to robisz w jakieś firmie czy in garage? bo szukam do P10 1.6 jakieś customu...

Link to comment
Share on other sites

Rozpórka będzie robiona pod wymiar typowo dla tego autka :) Ponoć ów człowiek robi to w miarę przyzwoicie ;)

 

Ale dzisiaj doszły mnie złe wieści :angry:

 

Przód tez praktycznie wymiana, dzięki naszym pięknym polskim drogom :angry: Lewy amortyzator krzywy w tłoczysku, drugi też już lichy, końcówki stabilizatora też do pupy i na dodatek sam stabilizator lekko zwichrowany, co mnie przeraża :( Remont zawieszenia mnie wykończy tak jak te dziurawe drogi.

 

Chyba pisemko jakieś wystosuje do mojego burmistrza wraz z fakturą, niech sobie zobaczy ile kosztuje eksploatacja auta w jego gminie.

Link to comment
Share on other sites

Guest DESUS

To był by dobry pomysł z tą fakturą ... Tylko Jak by tak wszyscy wysłali to by sie troche władze przeraziły...

 

Co do zawiasa to faktycznie nie ciekawie...

Link to comment
Share on other sites

Stoi biedulka i czeka :(

 

dsc00007vj.jpg

 

dsc00006dh.jpg

 

dsc00005k.jpg

 

dsc00004fa.jpg

 

Jutro pochwalę się jak zostanie złożona do kupy. Zapowiada się ciekawie wizualnie i mechanicznie. Oryg. sprężyny 34cm. Te od GTI 27cm. Jestem ciekaw efektu :rolleyes2:

 

zdjęcia zrobione komórką ale widać co i jak.

 

Przód obniżony z kulturą, żeby był użyteczny, rozpóreczka na przód i jest ładnie :rolleyes:

 

Należy nadmienić, iż autko stało się gokartem wiec trzeba się przyzwyczaić do sztywności zawieszenia :whistle:

 

Ale dzięki temu wręcz pożera ostre zakręty :devil:

 

dsc00010be.jpg

 

dsc00009re.jpg

 

dsc00013ff.jpg

 

Gdyby auto miało służyć jako rodzinny pupowóz to raczej nie polecam, żeby rodzina nie pogubiła żołądków :lol:

Edited by Riddick5
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...