and_pec Opublikowano 12 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 12 Września 2010 Już tyle razy to opisywałem że nie chce mi się powtarzać kolejny raz. Ogólnie to wyciągasz radio i odkręcasz potem śruby w mocowaniu znajdującym się pod radiem, Trochę gimnastyki i żarówkę masz w ręce. Te Bx4 czy jak im tam to idą jedynie pod wyświetlacz LCD z liczydłem kilometrów. Kupujesz same żaróweczki po 1,5 do podświetlania klawiszy w sklepie i wymieniasz zostawiając starą oprawkę Do panelu klimy idą normalne żarówki do kontrolek dostępne na CPNach. Jedynie dostęp jest do nich ciężki To wszystko było oczywiście opisywane wielokrotnie i wystarczy jedynie poszukać na forum, Jak Ci ciężko poszukać to jedź do tego MISZCZUNIA i niech ci je powyciąga młotkiem abyś miał na wzór Swoją drogą to uważam że raczej coś ci spieprzył bo to dziwne aby tyle żarówek raptem naraz się spaliło Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Toshiba Opublikowano 21 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 21 Lipca 2011 (edytowane) Skoro juz wymieniam zarowki to postanowilem zrobic manuala bo poprzedni był do innej wersji i mało dokładny. Pacjentem jest Primera 1999/2000 2,0 TD. Radio wyciągamy wkladajac cos w te male otworki po obu stronach radia fabrycznego. Radia nie odpinałem, zawisło na kablach i to wystarczylo, odpieta tylko antena. Następnie odkręcamy dwie srubki ktore nam sie ukazały na zdjeciu wskazane srubokretem po prawej. Od gory środkowy nawiew trzymany jest dwoma zatrzaskami ktore musimy przycisnąć w dół płaskim srubokrętem. wyciągamy uważając na linkę od ciepło-zimno, nie musiałem jej odpinać wystarczy odsunąć całość na bok. Tutaj należy ułatwić sobie życie odkręcając górną obudowę kierownicy trzymaną czterema śrubkami wkręcanymi od dołu. Po odkręceniu lekko ściskamy obudowe i zdejmujemy. Następnie odkręcamy śrubki: Podwadzamy płaskim śrubokrętem w trzech miejscach: Obudowa zegarów powinna wyjść. Po odchylaniu odpinamy wszystkie wtyczki: po lewej 3 lub 4 (otwieranie bagaznika, lusterka, spryskiwacze świateł, jasność zegarów) po prawej odpinamy rurkę i jedną wtyczkę Naszym oczom ukazują się zegary trzymane czterema śrubami Po wyjęciu (nie trzeba nic odpinać) jak na zdjęciu widzimy żarówki, wszystkie są opisane tu akurat widoczne dwie od ekranu LCD, wyjmujemy przekręcając w lewo szczypcami. Tyle rozbierania dla takiej małej pierdółki Edytowane 21 Lipca 2011 przez Toshiba 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Toshiba Opublikowano 21 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 21 Lipca 2011 http://forum.nissanklub.pl/index.php/topic/77755-p11144-podswietlenie-zegarow/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RAAAD Opublikowano 21 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 21 Lipca 2011 Tematów o podświetleniu i jakich żarówkach czy diodach i ich kolorach jest sporo. A opis i foto sie pewnie przyda nie jednemu koledze na forum jak taki wstawiłes Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adambyw Opublikowano 22 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 22 Lipca 2011 Jak już jest ściągnięty zegar, to sugeruję odkręcić wężyk z czujnikiem temperatury od obudowy i wyczyścić. Zapewne będzie tam sporo kurzu. Klima czy nawiew będzie/może troszkę łagodniej działać, bo czas reakcji czujnika się zmniejszy. Można to też zrobić z zewnątrz bez rozkręcania - podmuchać sprężonym powietrzem. Mimo wszystko polecam wyjąć zegary na stół - tzn odpiąć złącza. Z tego co piszecie, na stykach często pojawia się problem z wskazaniami paliwa. Psiknąć sprejem typu Kontakt itp. Nie zaszkodzi a może pomóc. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Toshiba Opublikowano 31 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 31 Lipca 2011 (edytowane) zgadza się, ten czujnik był mocno brudny żaróweczka http://e-lunar.pl/ORIGINAL_LINE_BX84d_OSRAM-628.html Edytowane 22 Lipca 2011 przez Toshiba Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Resu Opublikowano 31 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 31 Lipca 2011 He he odkopie troche temat popaliły mi sie żaróweczki od podświetlenia i postanowiłem wymienić ,niestety gumki nie dały sie ściągnąć kupiłem niebieskie diody i wyszło lipnie nie dość że nierówno podświetlało to ni cholere nie było widać wskazówek :/ kupiłem więc na alledrogo niebieskie żarówki takie fabrycznie malowane i w sumie ta sama lipa bo niebieskie światło i czerwone(pomarańczowe) wskazówki tworzą nieciekawy efekt,skończyło sie na białych zmatowionych ledach do liczników i pokręteł nawiewu i czerwonych żaróweczkach podświetlających lcd wyszło całkiem całkiem ( ktoś chce to podrzuce fotke ) ,ogólnie nie polecam niebieskiego podświetlenia co prawda wygląda fajnie ale jest zupełnie niepraktyczne zwłaszcza wieczorem chyba ze ktoś przemaluje wskazówki mi sie nie chciało w to bawić Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RAAAD Opublikowano 31 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 31 Lipca 2011 Możesz wrzucić fotki. To w sumie zależy jak kto woli. Mi jakoś nie przeszkadza niebieskie diody. Na liczniku czy pokretłach nagrzewnia czy przycisków klimy czy szyby podgrzewania. Może nie jestem aż tak przewrażliwiony do drobiazgów . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
voyo Opublikowano 12 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 12 Sierpnia 2011 (edytowane) Super opis! I to w idealnym czasie bo własnie sie zabierałem do tego tematu bo mi zgasła juz druga zaroweczka od licznika km i kompa a poprzedni opis "zrob to sam" pozostawial kilka pytan bez odpowiedzi (m.in. co do typu tych żaróweczek)...aktualnie własnie wyjasnionych Dzieki Gratulacje stworzenia dobrego manuala! ps. żebym miał pewność, powyższy opis dotyczy wersji p11 po lifcie? Edytowane 12 Sierpnia 2011 przez voyo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RAAAD Opublikowano 12 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 12 Sierpnia 2011 Tak ,bo widac licznik po lifcie . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
andru Opublikowano 24 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 24 Października 2011 Witam, znakomity opis!!!!!! dziekuje!!!! postapilem wedlug wskazowek i bez problemowo wymienilem zaroweczki. Poszdlem za rada adambyw i przeczyscilem dokladnie czujnik jak i styki...i nagle wskazowka od paliwa zaczela zachowywac sie normalnie a nie latac sobie swobodnie. Czas operacji 40min... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tyao Opublikowano 1 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 1 Listopada 2011 Witam! Jako nowy na forum witam i prosze ow yrozumiałość mam pytanie, czy inne przełączniki te po lewej str. kierwnicy też są podświetlanie. zabieram się za wymiane zarowek w zegarach, ale za jednym zamiarem, jak by trzeba bylo, to inne tez bym wymienil, bo na dzien dzisiejszy swieci sie tylko te od regulacji reflektorow. inne takie, jak ustawienie lusterek, czy otwieranie reszty drzwi sie nie siewica. ktore powinny sie swiecic? pozdrawiam tyao Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Tofu Opublikowano 1 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 1 Listopada 2011 raczej sie powinny swiecić ale tam może być lutowane , a to może przykleimy ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tyao Opublikowano 3 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 3 Listopada 2011 z tego co sie dowiedziałem, to sie nie świecą.. ...ale mam pytanie.. do podświetlenia zegarów (czyli tarcze obro i prędkości, jak i samym wskazówek) kupuje się białe żarówki? Mam na myśli tu p11 po fl z "niebieskawym" podświetleniem komputera, klimy iip?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ochen1977 Opublikowano 22 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2012 Dopadł mnie problem przepalonej żaróweczki podświetlenia cyfrowego wyświetlacza (przebieg ,godzina,temperatura zewnętrzna) Primera po lifcie.Widzę,że z rozebraniem jest trochę zabawy więc od razu chciałbym wymienić wszystkie żaróweczki. Mam takie pytanie ile sztuk żarówek idzie do podświetlenia zegarów i czy wszystkie są takie same tzn.takie jak w linku http://e-lunar.pl/ORIGINAL_LINE_BX84d_OSRAM-628.html . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Gutek1978 Opublikowano 25 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2012 Mam ten sam problem nie swieci temp i paliwo a czy zmiana koloru na inny np niebieski bedzie widac na niebiesko czy nie bardzo ?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RAAAD Opublikowano 26 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 26 Lutego 2012 Można na niebiesko poczytaj temat to zobaczysz jak to wyglada Nie którzy wstawiaja białe czy czerwone diody kwestia gustu:) Ja u siebie zmieniłem na liczniku km i daty na białe diody w tez mi sie podoba A najlepiej poczytac tematy o żarówkach to pewnie sie dowiesz jakie bedą po lifcie . http://forum.nissanklub.pl/index.php/topic/5880-tuning-optyczny/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ochen1977 Opublikowano 27 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2012 (edytowane) Podświetlenie zegarów składa się z : 15 szt.żaróweczek 1.3 W 12 V 3 szt. 2 W 12 V 1 szt W3W 12V Jeszcze małe sprostowanie jeśli ktoś posiada autko z automatyczną skrzynią biegów dodatkowo 1 szt.1.3 W 12 V oraz dla posiadaczy diesla również dodatkowo 1 szt.1.3 W 12 V. Edytowane 27 Lutego 2012 przez OCHEN1977 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nrb Opublikowano 10 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 10 Lipca 2012 Koledzy ostatnio wymieniając żarówki podświetlenia zegarów zauważyłem, że nie jest podpięta ta plastikowa rurka do czujnika temperatury - jest tylko przewód. Co więcej, nie mogę tej rurki nigdzie znaleźć. Nie wiedziałem że ona w ogóle tam powinna być dopóki nie zobaczyłem tego zdjęcia :-) ale to tłumaczy czemu klimatronik zawyża mi temperaturę o około 5 stopni (gdy ustawiam 28, robi mi w aucie 23). Gdzie ona idzie od czujnika? Będę ją musiał chyba samodzielnie dołożyć. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość teflon9 Opublikowano 9 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 9 Sierpnia 2012 Koledzy ostatnio wymieniając żarówki podświetlenia zegarów zauważyłem, że nie jest podpięta ta plastikowa rurka do czujnika temperatury - jest tylko przewód. Co więcej, nie mogę tej rurki nigdzie znaleźć. Nie wiedziałem że ona w ogóle tam powinna być dopóki nie zobaczyłem tego zdjęcia :-) ale to tłumaczy czemu klimatronik zawyża mi temperaturę o około 5 stopni (gdy ustawiam 28, robi mi w aucie 23). Gdzie ona idzie od czujnika? Będę ją musiał chyba samodzielnie dołożyć. Akurat dzisiaj wykonałem wymianę żaróweczek. Ta rurka, o której mówisz idzie lekko prawo skos do dołu, by na wysokości środkowej konsoli wrócić lekko do góry i zatrzymuje się pod prawym nawiewem. W sumie pod komorą nawiewu jest inne zakończenie tej rurki. U mnie koloru białego. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość maciejb84 Opublikowano 27 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 27 Sierpnia 2012 A jakie żarówki z jaka oprawka wchodzą tutaj?? To są zegary P11.144 2001r 1.8 Te bx8.4d nie pasują, za duże :/ Sent from my iPhone using Tapatalk Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PrzeRuSco Opublikowano 27 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 27 Sierpnia 2012 (edytowane) Żaróweczki wyglądają tak ale oznaczeń nie znam,mi same wypadły z zegarów ale jak rozebrałem deske to naszczęście leżały pod zegarami. A bx8.4d nie pasują bo są do zegarów z 2000 r. a ty masz z 2001 r. Edytowane 27 Sierpnia 2012 przez PrzeRuSco Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nice-wawa Opublikowano 27 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 27 Sierpnia 2012 A jakie żarówki z jaka oprawka wchodzą tutaj?? To są zegary P11.144 2001r 1.8 Te bx8.4d nie pasują, za duże :/ Sent from my iPhone using Tapatalk Ja dokupiłem te żaróweczki w sklepie elektronicznym , zabrałem stare na wzór i kapturki udało się przełożyć . Oznaczenia nie pamiętam . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość maciejb84 Opublikowano 28 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 28 Sierpnia 2012 Żaróweczki wyglądają tak ale oznaczeń nie znam,mi same wypadły z zegarów ale jak rozebrałem deske to naszczęście leżały pod zegarami.A bx8.4d nie pasują bo są do zegarów z 2000 r. a ty masz z 2001 r. Super by było gdyby ktoś wiedział co to za żarówki :/ Sent from my iPhone using Tapatalk Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Mateusz_P11_144 Opublikowano 14 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 14 Grudnia 2012 Tak ,bo widac licznik po lifcie . Po pierwszym lifcie Bo był jeszcze lift liftu Temat kozak Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.