Gość Jark Opublikowano 8 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2010 Witam, zakładam nowy wątek bo potrzbuje wyprowadzić zasilanie +12V ze stacyjki. tzn chcę mieć na przewodzie +12V gdy kluczykiem włączymy zapłon pojazdu. Robił ktoś takie wyprowadzenie? gdzie przypiąć kabel, aby łatwo osiągnąć zamierzony cel.I jescze jedno jak wyprowadzić z kabiny do komory silnika przewód elektryczny, bo nie widzę dobrego przepustu dla takiego wyprowadzenia ??? pzdr. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MartinBlack Opublikowano 9 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 9 Listopada 2010 Witam, zakładam nowy wątek bo potrzbuje wyprowadzić zasilanie +12V ze stacyjki. tzn chcę mieć na przewodzie +12V gdy kluczykiem włączymy zapłon pojazdu. Robił ktoś takie wyprowadzenie? gdzie przypiąć kabel, aby łatwo osiągnąć zamierzony cel.I jescze jedno jak wyprowadzić z kabiny do komory silnika przewód elektryczny, bo nie widzę dobrego przepustu dla takiego wyprowadzenia ??? pzdr. Hej Jark A co chcesz tym zasilać - podaj obciążenie Potencjał 12VDC najprościej wyprowadzić z gniazda obok siedzenia - jeśli takowe masz koło siedzenia pasażera Ale napisz coś więcej Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Jark Opublikowano 10 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2010 Hej Jark A co chcesz tym zasilać - podaj obciążenie Potencjał 12VDC najprościej wyprowadzić z gniazda obok siedzenia - jeśli takowe masz koło siedzenia pasażera Ale napisz coś więcej Witam, istotnie zabierałem się do przylutowania przewodów do wtyczki przy gnieździe 12V w tunelu środkowym (przy okazji podciagania linek hamulca ręcznego), ale zły dostęp ostudził moje zamiary i przestałem szukać którędy te przewody lecą spod kokpitu do tunelu. Jeśli chodzi o obciażenie to mysle, że wystarczy mi ok. 300-500 mA. Poprostu chcę podłaczyć taki a'la komputer, który mierzy elektryczne parametry instalacji samochodu oraz temperatuę wew./zew. wozu,ot i tyle. najchetniej bym się podłaczył gdzieś pod tablicę bezpieczników, ale obawiam się, że trafię na jakiś elektronicznie czuły przewód i coś popalę. pozdr. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MartinBlack Opublikowano 11 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 11 Listopada 2010 Witam, istotnie zabierałem się do przylutowania przewodów do wtyczki przy gnieździe 12V w tunelu środkowym (przy okazji podciagania linek hamulca ręcznego), ale zły dostęp ostudził moje zamiary i przestałem szukać którędy te przewody lecą spod kokpitu do tunelu. Jeśli chodzi o obciażenie to mysle, że wystarczy mi ok. 300-500 mA. Poprostu chcę podłaczyć taki a'la komputer, który mierzy elektryczne parametry instalacji samochodu oraz temperatuę wew./zew. wozu,ot i tyle. najchetniej bym się podłaczył gdzieś pod tablicę bezpieczników, ale obawiam się, że trafię na jakiś elektronicznie czuły przewód i coś popalę. pozdr. Hej Jark Obwodów z IPDMu nie radzę ruszać podobnie jak BCMowych Najprościej spod dodatkowego gniazda ale jak nie chcesz to z J/B Fuse box. W załączniku masz szczegółową rozpiskę obwodów, kolorów żył i zabezpieczeń w skrócie. Ja proponuję wyjście nr 20 - dla akcesoriów (są tam między innym zestaw głośnomówiący, autoalarm itp.) Otwórz skrzynkę, wyjmij bezpiecznik, podłącz amperomierz - pomierz jaki jest pobór prądu w stanie normalnym przy włączonych wszystkich obwodach - zabezpieczeniem jest 10A. Zrobisz bilans - czy masz zapas mocy. Jeśli jest zapas - sądzę że spokojnie. Rozbierz skrzynkę i podłącz żyłę pod potencjał +12. Potem masę we wskazanym punkcie. Przejścia na zewnątrz szukaj w szarych peszlach (rurki z przewodami) - natnij delikatnie i wsuń dodatkowy przewód. Uszczelnij taśmą izolacyjną / lub silikonem. Pozdrawiam Elektryka Tiida.pdf Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Jark Opublikowano 11 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 11 Listopada 2010 Hej Jark Obwodów z IPDMu nie radzę ruszać podobnie jak BCMowych Najprościej spod dodatkowego gniazda ale jak nie chcesz to z J/B Fuse box. W załączniku masz szczegółową rozpiskę obwodów, kolorów żył i zabezpieczeń w skrócie. Ja proponuję wyjście nr 20 - dla akcesoriów (są tam między innym zestaw głośnomówiący, autoalarm itp.) Otwórz skrzynkę, wyjmij bezpiecznik, podłącz amperomierz - pomierz jaki jest pobór prądu w stanie normalnym przy włączonych wszystkich obwodach - zabezpieczeniem jest 10A. Zrobisz bilans - czy masz zapas mocy. Jeśli jest zapas - sądzę że spokojnie. Rozbierz skrzynkę i podłącz żyłę pod potencjał +12. Potem masę we wskazanym punkcie. Przejścia na zewnątrz szukaj w szarych peszlach (rurki z przewodami) - natnij delikatnie i wsuń dodatkowy przewód. Uszczelnij taśmą izolacyjną / lub silikonem. Pozdrawiam Bardzo goraco dziekuję, to jest to co było mi potrzebne. Jak tylko zrobi sie ciepło w Polsce zabiorę się do połaczeń. Dzieki. Pzdr. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość jj59 Opublikowano 11 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 11 Października 2012 Hej Jark Obwodów z IPDMu nie radzę ruszać podobnie jak BCMowych Najprościej spod dodatkowego gniazda ale jak nie chcesz to z J/B Fuse box. W załączniku masz szczegółową rozpiskę obwodów, kolorów żył i zabezpieczeń w skrócie. Ja proponuję wyjście nr 20 - dla akcesoriów (są tam między innym zestaw głośnomówiący, autoalarm itp.) Otwórz skrzynkę, wyjmij bezpiecznik, podłącz amperomierz - pomierz jaki jest pobór prądu w stanie normalnym przy włączonych wszystkich obwodach - zabezpieczeniem jest 10A. Zrobisz bilans - czy masz zapas mocy. Jeśli jest zapas - sądzę że spokojnie. Rozbierz skrzynkę i podłącz żyłę pod potencjał +12. Potem masę we wskazanym punkcie. Przejścia na zewnątrz szukaj w szarych peszlach (rurki z przewodami) - natnij delikatnie i wsuń dodatkowy przewód. Uszczelnij taśmą izolacyjną / lub silikonem. Pozdrawiam Dzień dobry wiem, że trochę czasu upłynęło od tego wpisu ale czy Szanowny kolega dysponuje może opisem bezpieczników części silnikowej. Potrzebuje napiecie po zapłonie do świateł dziennych. pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MartinBlack Opublikowano 24 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 24 Października 2012 Witaj JJ59 W załączniku plik z istotną elektryką Przepraszam ale ze względu na mało czasu nie zrobię Ci instrukcji Po zapłonie to PG06 lub 08 - ale to przez J/B w częsci kabinowej Pozdrawiam 11.pdf Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.