Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

[P12] co to za audio???


milsa666
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam

 

Kuźwa (sory, ale nie mogę) co jest nie tak z moją primerą?

Rocznik 2006 - czyli rozumiem, że po face-liftingu (kamera kolorowa), hatchback.

Co gdzieś szukam w temacie P12 (> 2002r) to po chwili okazuje się, że u mnie jest inaczej.

Począwszy od serwisówki, przez światła, itd...

 

Teraz noszę się z zamiarem zainstalowania xcarlinka (próbowałem już nadajników FM - jakość dźwięku przemilczę).

Czytam jakieś fora z UK, że powinno hulać z fabrycznym radiem Clarion CY100. No dobra to sprawdziłem jakie mam radio... No i odpowiedź brzmi - NIE WIEM.

Widziałem zdjęcia, że w przypadku CY100 nazwa umieszczona jest blisko kieszeni CD. Idę do samochodu - oczywiście u mnie nic nie ma. Przepatrzyłem całą konsolę i nic. W instrukcji obsługi też cisza na temat modelu radia.

Podobna sprawa ma się ze zmieniarką. Wszędzie pisze się o jakimś złączu w bagażniku. Sprawdziłem u mnie nie ma - to myślę, OK, mam wersję z niewyprowadzonym złączem. Ale gdy czytam instrukcję obsługi to widzę, że wersja ze zmieniarką posiada nieco inny, z wyglądu, odtwarzacz CD (jest tam 6 dodatkowych przycisków z możliwością wyboru dowolnego CD). Czytam dalej i wynika, że "pojemnik" na płyty znajduje się w schowku pod "CD". Dodatkowo przyciskiem SRC można jako trzecią opcję wybrać CD CHANGER (u mnie tego nie ma ale może pojawia się dopiero po "wykumaniu" przez konsolę, że zmieniarka jest podłączona)

 

konsola z CD/radio wygląda tak (zdjęcie z inetu - ale u mnie jest to samo)

post-29610-0-73856800-1296424943_thumb.jpg

 

Teraz pytania:

- co to jest za ODBIORNIK radiowy???

- czy jak mam wersję bez zmieniarki to będzie możliwość podłączenia emulatora xcarlink (czy jest tam z tyłu złącze na zmieniarkę)

- czy przełączając przyciskiem SRC pojawi się oprócz RADIO i CD jeszcze ZMIENIARKA?

 

pozdrawiam użytkowników po face-liftingu

mordęga

Edytowane przez milsa666
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

xcarlink niestety nie jest kompatybilny z wszystkimi radiami , chyba musialbys sie dowiedziec jaki typ masz choc nawet przy rekomendowanym typie xcarlink potrafi nie zadzialac .... rozmawialem na ten temat z ludzmi co to zakladaja , nie tylko jest to bolaczka nissana ale i mazd 6, co do tego co powinno sie pojawic po podlaczeniu xcarlinka nie wiem ale kiedys grzebalem w ustawieniach cd i byl gdzies napis ze to cd1 cz jakos tak ale na 100% nie powiem

 

co do identyfikacji radia na ktorym nie masz symbolu chyba nie obejdzie sie bez demontazu radia i odczytania go z kodu radia ale lepiej nie grzebac , bo pozniej nikt ci nie pomoze jak padni ci cala elektryka klima i wszystko z konsoli poniewaz radio z autem jest zesparowane. oczywiscie na bank znajda sie jacys elektromechanicy cz cos ktorzy dadza rade ale cz warte jest to zachodu ??

koszt xcarlinka 400 zł montaz moze zabolec i schody z podlaczaniem nawet w super salonie car audio , chcialem zrobic to samo mam cy100 i ponoc xcarlink tego nie łyknie a czytalem temat na forum zagranicznym ze to jest raczej na chybil trafil .... dokladnie tutaj http://www.npoc.co.uk/forum/nissan-primera-p12-auxin-usb-adaptor_topic34579_page2.html

pozdro

 

btw kup transmiter, cdz mp3 czy transmiter jakosc podobna obie nie umywaja sie do dzwieku z audio .... tyle ze za transmiter zabulisz 20 zł

Edytowane przez preston81
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam

 

Czekam na odpowiedź od nissan Polska jakie audio jest u mnie zastosowane. Nie widzi mi się rozbieranie całej konsoli po to aby zobaczyć, ze nie ma złącza na zmieniarkę.

 

btw kup transmiter, cdz mp3 czy transmiter jakosc podobna obie nie umywaja sie do dzwieku z audio .... tyle ze za transmiter zabulisz 20 zł

 

Testowałem taki transmiter. Kupa totalna. Dla porównania puszczałem te same pliki mp3 - raz z transmitera raz z płytki CD umieszczonej w fabrycznym odtwarzaczu (przekształcone mp3 na ścieżki audio). Różnica była kolosalna. No nikt mi nie powie, że urządzenie wielkości pudełka od zapałek, które musi zdekodować i przekształcić cyfrowy sygnał mp3 11011101010101... na sygnał analogowy oraz wysłać to przez FM (z pominięciem elektroniki i przetwornika D/A odtwarzacza) będzie dawało co najmniej taki dźwięk jak fabryczny odtwarzacz CD (odtwarzający prze-konwertowane pliki mp3 na ścieżki audio - konwersja raczej nie poprawiająca "jakości" formatu mp3).

 

pozdrawiam i czekam na nowe pomysły lub doświadczenia.

Oczywiście jak się czegoś dowiem to wrzucę update.

Edytowane przez milsa666
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tak jak powiedzialem roznica z audio jest ale to co chcesz kupic xcarlink to to samo co gownany transmiter jak masz mozliwosc nagraj mp3 na cd i te same jak mowiles przerzuc w nero na dysk audio i odtworz ( w jakims innym aucie ) i zobaczysz ze mam racje audio to audio a ty chcesz wlozyc xcarlinka czyli pamiec mp3 nic pozatym i jakos bedzie taka jak z tego transmitera pozdro :) a nissan polska odpowie ci z taka dokladnoscia jak ty sam bo po numerze vin nie ma jak w vw czy audi skatalogowanego wyposazenia :] niestey conajwyzej moga ci podac kolor nadwozia:]

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

OK nie będę się spierać. Nigdy nie słyszałem tego xcarlink'a.

 

Wydawało mi się, że jeżeli wpinamy się w złącze zmieniarki to tak naprawdę xcarlink pełni rolę interfejsu przesyłającego zero/jedynki plików mp3 (nie dekoduje ich na sygnał analogowy), poprzez standard komunikacyjny zmieniarki (przygotowuje odpowiednio bity i sygnały sterujące), do przetwornika cyfrowo-analogowego "jednostki audio" - a potem to już jak z CD'ka przez "analogową elektronikę" i na głośniki.

No chyba, że standardowa zmieniarka CD już przysyła sygnał audio analogowy do "jednostki audio" - co by tłumaczyło zbliżony dźwięk xcarlinka do tego z transmitera, a nieporównywalny z skonwertowanym plikiem mp3 z fabrycznego CD'ka. Choć z drugiej strony analizując schematy z serwisówki widzę, że ze zmieniarki wychodzi kilka sygnałów sterujących (może typu zmień płytę, przesuń się na inną ścieżkę) oraz sygnały RxD/TxD (ewentualnie ciąg bitów piosenki) charakterystyczne dla transmisji szeregowej CYFROWEJ. Nie wiem, nie znam się. Może jakiś znawca audio się wypowie.

 

Co do nissan polska to chyba nie ma potrzeby aby znać VIN, żeby napisać że radio fabryczne P12 w modelu z 2006r jest typu xxxxx/xx/xx. No chyba, że nie wiedzą co pakują fabrycznie do auta...

 

pozdrawiam

Edytowane przez milsa666
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mi chodzi o jakosc plikow mp3 sam porownywalem jakosc transmitera z radiem alpine mp3 i audio audio miazdzy wszystko, a roznica mp3 z plytki czy z transmiotera lub pamieci usb byla niewielka i tylko o to mi chodzi, sam chcialem wlozyc xcarlinka ale mi odradzili raczej bede kombinowal by wlozyc inne radio

 

i co podlaczyles juz??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

i co podlaczyles juz??

 

 

Nie. Czekam na odpowiedź z nissan polska. Ale coś mi się wydaje, że zostałem olany ciepłym moczem...

Spróbuję jeszcze zadzwonić albo napisać do jakiegoś "nissan EU", "nissan świat" - może wykażą odrobinę szacunku dla usera.

 

Jak coś będę wiedział to dam znać.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a ja rozmawialem jeszcze raz o tym xcarlinku czy cos :)

i koles powiedzial otwarcie ze jest lista sprzetu z ktorym powinno działać ale mowil ze zdarza sie czesto iz nie dziala na "rekomendowanych" radiach z taka sama "czestotliwoscia" jak działa na tych z poza listy czyli na tych na ktorych działać nie powinno , ogolnie wszystkie radia powinny miec to wyjscie na zmieniarke ale czy zadziała to juz jest loteria , gadalem z kolesiem z Wawy i powiedzial ze jak bym sie zdecydowal na xcarlinka od niego to wrazie wtopki - nie działania moge go zwrocic jak co podam ci na nich namiar koszt urzadzenia ok 380 + przesylka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

OKi.Podaj namiar.

Jak się zrobi ciepło to spróbuję się dostać do CD'ka - nie mam garażu więc teraz temat muszę odłożyć.

Myślałem, że dojdę co to za audio bez wydłubywania go, ale to jakaś informacja oznaczona jako TOP SECRET. Może nikt się nie przyznaje bo w środku są bebechy z radia Safari...

 

WOW

Dotarłem w końcu do typu odbiornika radiowego jest to

Clarion PN-2646

oznaczenie nissan'a - 28185-BA01A lub BA010 (różne wersje - literówki pewnie)

 

post-29610-0-25075800-1297595182_thumb.jpg

post-29610-0-33632100-1297595196_thumb.jpg

 

Patrząc na załączone rysunki to audio posiada takie samo złącze na zmieniarkę jak wiele nissanów. W związku z tym xcarlink powinien pasować. Zamówię, zamontuję (miejmy nadzieje) i opisze jak się sprawuje.

Edytowane przez milsa666
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

http://www.sklep.hadron.pl/product-pl-73-Xcarlink-Nissan.html

 

bylem wczoraj w car audio i prawdopodobnie bede wsadzał alpine z poprzedniego auta do mojej wp12 rezygnujac tym samym z firmowego cy100 jakosc bedzie o niebo lepsza a tam tego xcarlinka nie polecaja za montaz zaplace max 100 zł jest tez mozliwosc wszczepienia modulu ktorym bym przełączał sobie albo cd firmowe nissana lub alpine;a ale to koszt dodatkowych 150 zł wiec chyba sie nie oplaca jedyne czego bedzie mi brakowac to mozliwosci sterowania z kierownicy ... ktore posiadam ale co tam moglem poprzelaczac sciezka w przod tyl i głośność a to bede mial na wyciagnięcie ręki sterowanie kompem zostanie , co do serownikow by to przełączyć na nowe radio obecnie takich nie ma...

Edytowane przez preston81
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam

 

"zmieniarka" kupiona i sprawdzona.

Powiem tak - jakość dźwięku (subiektywne odczucie) dla mnie bomba. Nie ma porównania z tymi gówniakami po FM.

 

Ale na początek obiecana, bogato ilustrowana, instrukcja "dobrania się" do odbiornika radiowego/CD.

 

1. Wyjmujemy osłonę dźwigni zmiany biegów. Może to super konieczne nie jest ale ułatwia potem manewrowanie.

 

post-29610-0-43459400-1298232080_thumb.jpg

 

 

2. Powinno to wyglądać jakoś tak.

 

post-29610-0-78324200-1298232126_thumb.jpg

 

 

3. Wyciągamy plastikową zaślepkę (przy nogach). Jest ona wciskana, także trzeba szarpnąć do siebie - strona kierowcy.

 

post-29610-0-53859200-1298232231_thumb.jpg

 

 

4. Powinno wyglądać tak.

 

post-29610-0-80207500-1298232281_thumb.jpg

 

 

5. To samo dla strony pasażera. Tutaj najpierw trzeba szarpnąć potem wysunąć z blaszki.

 

post-29610-0-11692900-1298232309_thumb.jpg

 

 

6. Tak wygląda blaszka

 

post-29610-0-90686400-1298232395_thumb.jpg

 

 

7. Idziemy do tyłu i wyciągamy plastik z popielniczką. Po prostu wysuwamy.

 

post-29610-0-33598700-1298232494_thumb.jpg

 

 

8. Tak to powinno wyglądać

 

post-29610-0-68474300-1298232518_thumb.jpg

 

 

9. Odkręcamy śrubę - kierowca z tyłu

 

post-29610-0-88202900-1298232600_thumb.jpg

 

 

10. Odkręcamy śrubę - pasażer z tyłu

 

post-29610-0-66313400-1298232641_thumb.jpg

 

 

11. Odkręcamy śrubę - kierowca z przodu

 

post-29610-0-43586500-1298232673_thumb.jpg

 

 

12. Odkręcamy śrubę - pasażer z przodu

 

post-29610-0-04756300-1298232707_thumb.jpg

 

 

13. Teraz wypinamy plastikowe zatrzaski i cały "plastik" gdzie jest podłokietnik, zapalniczka, ręczny, dźwignia biegów można dowolnie przesuwać (aby dobrać się do kolejnych śrubek).

 

post-29610-0-27860900-1298232941_thumb.jpg

 

 

14. Tak to wygląda

 

post-29610-0-31937200-1298232987_thumb.jpg

 

 

15. Teraz odkręcamy dwie śruby od konsoli. Poniżej strona kierowcy.

 

post-29610-0-44561900-1298233052_thumb.jpg

 

 

16. Strona pasażera.

 

post-29610-0-38197500-1298233084_thumb.jpg

 

 

17. Teraz najbardziej stresująca część - wyciąganie konsoli. Spędziłem 0,5h kombinując jakby tego nie spier...lić. Tak jak pokazane jest na zdjęciu poniżej trzeba złapać (najlepiej od dołu) i pociągnąć do siebie. Powinno wyskoczyć z plastikowych zatrzasków.

 

post-29610-0-00209500-1298233336_thumb.jpg

 

 

18. Tak wyglądają plastikowe zatrzaski.

 

post-29610-0-23464200-1298233380_thumb.jpg

 

 

19. Tak wygląda sukces...

 

post-29610-0-92436900-1298233415_thumb.jpg

 

 

20. Teraz trzeba odłączyć dwie złączki z tyłu konsoli. Od przycisków i od świateł awaryjnych.

 

post-29610-0-84395300-1298233467_thumb.jpg

 

 

21. Teraz odkręcamy "stelaż" z radiem - dwie śrubki strona kierowcy.

 

post-29610-0-37163600-1298233535_thumb.jpg

 

 

22. Strona pasażera.

 

post-29610-0-58224100-1298233560_thumb.jpg

 

 

23. Tutaj ZDZIWIENIE. W miejscu na zmieniarkę mam coś WPIĘTE!!! Wygląda na to, że gdzieś mam wyprowadzony przewód na zmieniarkę, ale GDZIE? Na pewno nie w bagażniku bo go przekopałem. Jeżeli ktoś wie to proszę o info. Wypiąłem to co mam wpięte i podpiąłem Xcarlinka.

 

post-29610-0-93971200-1298233740_thumb.jpg

 

 

24. Tak to cudo wygląda z pendrivem. Jak gdzieś pisałem zamówiłem Xcarlinka a dostałem Connects2. Jaka różnica nie mam pojęcia. Ten niebieski kabelek to pociągnięty "+" z akumulatora. Nie podłączyłem sprzętu docelowo bo nie wiem jeszcze gdzie. Chciałem na razie sprawdzić jak to cudo działa, żeby mieć możliwość jeszcze zwrócenia.

 

post-29610-0-97454400-1298233860_thumb.jpg

 

 

25. Dowód, że wszystko hula.

 

post-29610-0-37883800-1298233889_thumb.jpg

 

 

KONIEC

 

Powiem tak, sprzęt działa fajnie. Nawet *.mp3 z bitratem 128kb grają przyzwoicie.

Niestety po odłączeniu i złożeniu Primery skumałem, że nie sprawdziłem jak to cudo gra przy włączonym silniku czy coś nie piszczy, tryka i strzela. Może za kilka dni zamontuję to docelowo i napiszę.

 

Uff. Dużo roboty z tym postem, ale może komuś się przyda.

 

PS. Może ktoś wie gdzie może być wyprowadzony sygnał ze zmieniarki (bo aktualnie w gniazdo zmieniarki mam podłączoną wtyczkę ale kabel ginie gdzieś w gąszczu przewodów. Dodam, że bagażnik odpada.

 

pozdrawiam

Edytowane przez milsa666
  • Upvote 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

w innym aucie znajomymial zmieniarke pod fotelem kierowcy moze tam sprawdz ale nie mam pojecia w gdzie w p12 u siebie tez szukalem, dzieki za instrukcje jak mozesz daj namiar do tego twojego modelu xcarlinka

a chcialem zapytac czy mozesz wrzucioc na pendrivea 100 utworow luzem i jest ok czy musisz robic katalogi odpowiadajace ilosci dyskow w zmieniarce czyli cd1 itd do 6

Edytowane przez preston81
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

w innym aucie znajomymial zmieniarke pod fotelem kierowcy moze tam sprawdz ale nie mam pojecia w gdzie w p12 u siebie tez szukalem, dzieki za instrukcje jak mozesz daj namiar do tego twojego modelu xcarlinka

a chcialem zapytac czy mozesz wrzucioc na pendrivea 100 utworow luzem i jest ok czy musisz robic katalogi odpowiadajace ilosci dyskow w zmieniarce czyli cd1 itd do 6

 

Pod fotelami sprawdzałem. Są tam jakieś przewody ale to nie to. Dzwoniłem do ASO ale odmówili odpowiedzi... Nieźle to ukryli.

Namiar do Xcarlinka (a właściwie Connects2 - nie kumam różnicy) mam od ciebie. Wziąłem u nich bo nie było problemów z oddaniem, gdyby coś nie działało.

Co do utworów luzem to jeszcze nie wiem, ale wydaje mi się, że powinny być jednak w folderach CDxx.

Jak zamontuję na stale to przetestuję.

 

pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zmyliles mnie tym connects2 :) myslalem ze to nie od nich , fajnie ze ci się udało to podłączyć. sporo dłubania ja chyba bym porozwalal cos po drodze

to teraz dałes mi do myślenia bo mam do wyboru zrobić tak :

 

1 zamontować xcarlinka i byc 400 zł w plecy i istnieje mozliwość ze mi poprostu nie zadziała , btw nie wiem jak z utworami ile na maxa skoro treba je chomikowac w katalogach od cd1 do 6 ? na plus to jest to ze pozostaje sterowanie w kierownicy i konsoli

 

2 zamontowac radio ktore juz mam alpine w kolorze że tak powiem podswietlenia pod konsole pomarańczowy

fajnie by to wyglądało i w car audio mówili że jakość bedzie nieporownywalna w stosunku do firmowego cd , ale tu strace sterowanie z kierownicy [ koszt 100 zł]

 

3 zamontować radio alpine + jakis bajer który pozwoli mi przełączać miedzy cd firmowym i alpine'm [koszt 250] tylko po co zostawac przy starym cd jak wloze nowe?

 

 

mam teraz zonka :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zmyliles mnie tym connects2 :) myslalem ze to nie od nich , fajnie ze ci się udało to podłączyć. sporo dłubania ja chyba bym porozwalal cos po drodze

to teraz dałes mi do myślenia bo mam do wyboru zrobić tak :

 

1 zamontować xcarlinka i byc 400 zł w plecy i istnieje mozliwość ze mi poprostu nie zadziała , btw nie wiem jak z utworami ile na maxa skoro treba je chomikowac w katalogach od cd1 do 6 ? na plus to jest to ze pozostaje sterowanie w kierownicy i konsoli

 

2 zamontowac radio ktore juz mam alpine w kolorze że tak powiem podswietlenia pod konsole pomarańczowy

fajnie by to wyglądało i w car audio mówili że jakość bedzie nieporownywalna w stosunku do firmowego cd , ale tu strace sterowanie z kierownicy [ koszt 100 zł]

 

3 zamontować radio alpine + jakis bajer który pozwoli mi przełączać miedzy cd firmowym i alpine'm [koszt 250] tylko po co zostawac przy starym cd jak wloze nowe?

 

 

mam teraz zonka :)

 

 

ad. 1 Utworów w folderze CDxx możesz (sprawdzę później) władować 99 - maksymalna dwucyfrowa liczba do wyświetlenia

 

ad. 2 Ja tam nie czuję, ze fabryczne radio jest jakąś kupą. Może ten typ po lifcie jest lepszy. Nie wiem, zresztą słucham, jak mój szwagier mówi "sytych czadów" więc jak mi jakaś częstotliwość zginie to i tak w takim hałasie nie słyszę :whistle:

 

pozdrawiam

 

EDIT

 

Zestaw zamontowany i przetestowany. Poniżej kilka wyników "testów":

 

1. Dźwięk - jak pisałem wcześniej bardzo fajnie - zupełnie bez zarzutów. Żadnych szumów od silnika, etc. podczas jazdy.

2. Pliki luzem - wrzucone luzem na pendrive nie są widziane.

3. Nazwy folderów - foldery nazywające się inaczej niż CDxx nie są widziane.

4. Odtwarzane pliki - odtwarzane są mp3 i wma, natomiast ogg nie.

5. Ilość utworów w folderze - tutaj miła niespodzianka. Gdy wrzuciłem 218 piosenek do jednego folderu to wszystkie się ODTWARZAJĄ!!! Podczas przeskakiwania pomiędzy track'ami po przejściu z 99 na 100 przekręca się licznik i utwór 100 to track 1. Po przejściu do kolejnej setki utworu ta sama historia (moim przypadku utwór 218 jest widziany jako 20 i potem następuje przejście do track 1). Nie wiem ile utworów można wrzucić. Nie chciało mi się testować ponad 1000 - bo to już lekka perwa.

6. Ilość folderów - myślałem, że 6, ale tutaj też niespodzianka, bo można 9 - od CD01 do CD09. Numer "płyty" powyżej 6 wyświetla się prawidłowo, natomiast animacja (ta z podświetlaniem na żółto numeru "płyty") nie działa.

7. Kolejność odtwarzania piosenek w folderze - tutaj zagadka nie jestem w stanie stwierdzić w jaki sposób on to sobie segreguje. Nie jest to kolejność alfabetyczna, wielkościowa, czasowa... nie wiem jakieś to powalone. Spróbuję może jeszcze później zrobić śledztwo...

 

Uważam, że produkt jest OK (choć drogi...).

Jeżeli ktoś musi mieć mp3, a chce zostawić radio fabryczne i sterowanie z kierownicy to dobry wybór.

 

pozdrawiam

Edytowane przez milsa666
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

no wyglada ze wlasnie jednak kupie tego xcarlinka tylko pytanie jak to montowales to wpiales tylko w gniazdo od zmieniarki nie? bo na fotkach masz tam jakis niebieski kabelek i nie wiem cz trzeba tam cos dolutowac czy tylko wtyk i gotowe ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no wyglada ze wlasnie jednak kupie tego xcarlinka tylko pytanie jak to montowales to wpiales tylko w gniazdo od zmieniarki nie? bo na fotkach masz tam jakis niebieski kabelek i nie wiem cz trzeba tam cos dolutowac czy tylko wtyk i gotowe ?

 

Na fotkach jest kabelek podczas testów podłączony do akumulatora.

Normalnie gniazdo zmieniarki nie podaje zasilania (nie wiem dlaczego). Oprócz złącza do zmieniarki z xcarlinka wychodzą dwa cienkie przewody. Musisz je podłączyć do zasilania. Jeden to jest BAT - to do akumulatora, drugi ACC - ten do zasilania podawanego ze stacyjki (inaczej moduł zeżarł by ci akumulator). Musisz ze złącza zasilającego radio "wydłubać" te dwa napięcia. Zobacz do serwisówki tam jest powiedziane z jakiego złącza to wziąć. Piny 3 lub 4 (żółte) - BAT, pin 2 (różowy) - ACC.

Tu masz screen - u mnie kolorystyka przewodów też pasowała.

 

post-29610-0-85603400-1299177863_thumb.jpg

 

pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 lata później...

Witam, sry za odkopanie tematu, wręcz przydatnego temu, próbował ktoś z tą opcją na p12 w przedliftowej wersji? Czy w radiu CD jest z tyłu wyjście na zmieniarkę? 

Edytowane przez Majkelo
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak, mam rocznik 2004, mam dwa wejścia na płyty CD i DVD, a pod fotelem pasażera, oryginalny subwoofer blaupunkta. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

ja posiadam  primere p12 2004r. i jestem bardzo ciekawy czy to by u mnie zadziałało, moja primera ma niestety tylko jeden napęd cd ten b100 czy coś takiego, a nagrywanie audio już mi się szczerze zaczyna nudzić ale za to sterowanie w kierownicy dobra sprawa, dlatego zastanawiam się nad tym urządzeniem usb

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 10 miesięcy temu...

Odgrzewam temat, jak to hula? Mam primerę z 2003 i tylko CD i to kiepskie ( czasem nie chce się rozbujać ) a transmiter FM to porażka, lubimy z dzieciakami posłuchać dobrej muzyki w dobrej jakości. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

Witam , ja mam primere 2003 z jednym Cd i też chciałbym dostać jakieś wskazówki gdzie szukać koncówki kabla do podłączenia wyjścia aux albo proszę o jakieś zdj jak to ma wyglądać ta wtyczka :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...