Gość jaro525 Opublikowano 3 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2011 Witam wszystkich forumowiczów. Zwracam się z prośbą o zdiagnozowanie usterki. Wczoraj podczas jazdy zapaliła sie kontrolka silnika. W tym momencie zauwazyłem, że zaczęło wariować spalanie, raz 12 za chwilę 8 / 100 km. (jazda ciagle w trasie - stała prędkość) oraz zbyt niskie schodzenie obrotów na biegu jałowym (czasami nawet gaśnie). Po dojechaniu do warsztatu podłaczenie pod kompa i wyskoczył błąd jak w temacie "P0171 - obwód sondy lambda (Bank1) - mieszanka uboga. Po wejściu w diagnostykę stwierdzone zostały parametry: Sygnał sondy lambda 1 - bank 1 10-80 mV - w zaleznosci od obrotów Sygnał sondy lambda 2 - bank 1 280 mV - stała wartość, niezmienna od obrotów Mechanicy stwierdzili, że sonda nie daje odpowiedniego sygnału (czyli jest do wymiany). Skasowali bład, ale objawy pozostały. Prosiłbym o potwierdzenie, czy powyższe parametry rzeczywiście wskazują na uszkodzoną sondę lambda ???. z góry dziekuję za wszelkie podpowiedzi i sugestie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 3 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2011 jak nie faluje to jest uszkodzona, drugą sondę zostaw nic nie ruszaj ona tylko sprawdza kata a nie ma wpływu na pracę silnika Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość jaro525 Opublikowano 3 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2011 Czyli sonda przed katalizatorem do wymiany ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 3 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2011 tak Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość jaro525 Opublikowano 3 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2011 Dziękuję bardzo za szybką odpowiedź. Pozdrawiam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość jeronimosa Opublikowano 22 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 22 Lipca 2011 Trochę odświeżę temat. Sugerowałem się troszkę tym postem gdyż miałem też błąd P0171. Obroty nie falowały, auto mulaste. Wymieniłem sondę, jednak objawy pozostały. Obroty ok, auto słabe. Dałem znajomemu mechanikowi żeby się tym autem przejechał. Stwierdził że to przepływomierz do wymiany. Po wymianie przepływomierza auto jak nowe. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 4 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 4 Sierpnia 2011 Sugerowałem się troszkę tym postem nie ma co się sugerować tylko pomierzyć i wtedy wychodzi co i jak, u mnie tez trochę kulał na wyższych do tego mapy LPG i PB ładnie pokryte a sonda jakoś falowała, ale po wymianie sondy i przepływki inne auto. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.