Gość peter081280 Opublikowano 31 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2011 Mam problem z poduszka powietrzna komputer nie widzi bledu a poduszka mruga Nie wien czy poduszka jest podlonczona przez modul BCM jesli ktos ma pomysl co to moze byc prosze o kontakt Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość bartlomiej27 Opublikowano 1 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 1 Kwietnia 2011 1. Włączyć silnik. 2. Wyłączyć system audio. 3. Trzymając wciśnięty guzik INFO, kręcić gałką głośności o 30 kliknięć lub więcej w dowolną stronę. 4. W momencie gdy uruchomi się system diagnostyczny powinno byc słychać "beep" 5. Później zgodnie z tym co będzie wyświetlane na ekranie, wybrać opcję CONFIRM/ ADJUSTMENT. A później jeszcze SERVICE. 6. Poruszając się po menu dokonać stosownych zmian. 7. W kaŜdym momencie moŜna się wycofać do poprzedniego ekranu wciskając PREV. Zdjęcie. Wygląd ekranu w trybie serwisowym. to odnosnie kasowania bledow Nissan p12, jak skasować błąd poduszki? -------------------------------------------------------------------------------- Witam, znalazłem rozwiązanie tego problemu w prosty sposób: "uwaga istotne jest aby: przekrecic kluczyk na ON-wszystko sie pali, silnik nie chodzi, 1. kontrolka AIR BAG zapala się na 7 sek. czekamy dzielnie i uwaga gaśnie aby mrugać i wtedy (to jest ta 1 sekunda jak tylko zgaśnie z trybu 7 sek) 2. cofamy kluczyk na ACC (pozycja wszystko gaśnie ale jeszcze klucza nie wyjmiemy-jest oznaczenie na stacyjce) i liczymy 3 sek., najlepiej 121,121,121 i ponownie kluczyk do przodu na ON (pozycja punkt 1) wszystko się zapala 3. czekamy, czekamy-lampka AIR pali się ciągiem i gaśnie i w tym momencie kluczyk na ACC i znowu 121,121,121 (w myślach oczywiście ) 4. znowu na ON i powtarzamy punkty 1-2 (czyli zabawa z kluczykiem 3 razy) i teraz 5. cofamy kluczyk do końca czyli na OFF i do przodu na ON i patrzymy a kontrolka AIR po 7 sekundach świecenia ciągiem zapala się dużo wolniej i na dłużej w cyklach co 3 sekundy na czas 1 sek. i to jest radość bo oznacza, że komp. poduszek przeszedł do trybu naprawczego-teraz wypalamy papierosa, uśmiechamy się do siebie i 8. cofamy kluczyk na OFF (jak do wyjęcia ale nie wyjmujemy) i 9. dajemy do przodu na ON i patrzymy a tu AIR BAG jak nowy po 7 sekundach gaśnie" Ten sposób oznaczyłem cytatem ponieważ znalazłem go kiedyś na innym forum a text miałem zapisany na komputerze. W mojej Primerce P12 z 2004 roku ten sposób zadziałał w 100%. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość peter081280 Opublikowano 1 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 1 Kwietnia 2011 1. Włączyć silnik. 2. Wyłączyć system audio. 3. Trzymając wciśnięty guzik INFO, kręcić gałką głośności o 30 kliknięć lub więcej w dowolną stronę. 4. W momencie gdy uruchomi się system diagnostyczny powinno byc słychać "beep" 5. Później zgodnie z tym co będzie wyświetlane na ekranie, wybrać opcję CONFIRM/ ADJUSTMENT. A później jeszcze SERVICE. 6. Poruszając się po menu dokonać stosownych zmian. 7. W kaŜdym momencie moŜna się wycofać do poprzedniego ekranu wciskając PREV. Zdjęcie. Wygląd ekranu w trybie serwisowym. to odnosnie kasowania bledow Nissan p12, jak skasować błąd poduszki? -------------------------------------------------------------------------------- Witam, znalazłem rozwiązanie tego problemu w prosty sposób: "uwaga istotne jest aby: przekrecic kluczyk na ON-wszystko sie pali, silnik nie chodzi, 1. kontrolka AIR BAG zapala się na 7 sek. czekamy dzielnie i uwaga gaśnie aby mrugać i wtedy (to jest ta 1 sekunda jak tylko zgaśnie z trybu 7 sek) 2. cofamy kluczyk na ACC (pozycja wszystko gaśnie ale jeszcze klucza nie wyjmiemy-jest oznaczenie na stacyjce) i liczymy 3 sek., najlepiej 121,121,121 i ponownie kluczyk do przodu na ON (pozycja punkt 1) wszystko się zapala 3. czekamy, czekamy-lampka AIR pali się ciągiem i gaśnie i w tym momencie kluczyk na ACC i znowu 121,121,121 (w myślach oczywiście ) 4. znowu na ON i powtarzamy punkty 1-2 (czyli zabawa z kluczykiem 3 razy) i teraz 5. cofamy kluczyk do końca czyli na OFF i do przodu na ON i patrzymy a kontrolka AIR po 7 sekundach świecenia ciągiem zapala się dużo wolniej i na dłużej w cyklach co 3 sekundy na czas 1 sek. i to jest radość bo oznacza, że komp. poduszek przeszedł do trybu naprawczego-teraz wypalamy papierosa, uśmiechamy się do siebie i 8. cofamy kluczyk na OFF (jak do wyjęcia ale nie wyjmujemy) i 9. dajemy do przodu na ON i patrzymy a tu AIR BAG jak nowy po 7 sekundach gaśnie" Ten sposób oznaczyłem cytatem ponieważ znalazłem go kiedyś na innym forum a text miałem zapisany na komputerze. W mojej Primerce P12 z 2004 roku ten sposób zadziałał w 100%. dzieki za podpowiedz bede probowal Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Unas Opublikowano 23 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 23 Grudnia 2013 Witam.Odświeże temat.Mruga mi poduszka.Probowalem,sposobem podanym wyzej.Ale ,niestey klapa.Jedyny efek, to taki,ze po tym zabiegu ,kontrolka za pierwszym razem swieci sie 3 sekudy,przerwa i nastepuje 8 szbkich blyskow.Nastepnie cykl sie powtarza.Dodam, ze kilka miesiecy temy,sposob podany wyzej zadzialal.Chyba ,ze kurcze robie cos ,nie tak.Jakies rady. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
chrzanu Opublikowano 23 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 23 Grudnia 2013 Sprawdź wszystkie połączenia, bo komputer nie zresetuje stanu, póki wszystko nie będzie, tak jak trzeba Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mironig Opublikowano 28 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 28 Grudnia 2013 (edytowane) Sprawdź wszystkie połączenia, bo komputer nie zresetuje stanu, póki wszystko nie będzie, tak jak trzeba Witam.Odświeże temat.Mruga mi poduszka.Probowalem,sposobem podanym wyzej.Ale ,niestey klapa.Jedyny efek, to taki,ze po tym zabiegu ,kontrolka za pierwszym razem swieci sie 3 sekudy,przerwa i nastepuje 8 szbkich blyskow.Nastepnie cykl sie powtarza.Dodam, ze kilka miesiecy temy,sposob podany wyzej zadzialal.Chyba ,ze kurcze robie cos ,nie tak.Jakies rady. Witam. 8 mrugnięc to poduszka pasażera. Odlacz I przeczysć wtyczkę ponad schowlkiem pasazera po lewej stronie na gorze patrząc w otwarty schowek. Potem opisana wyżej procedura reset i zadziała. Pozdrawiam Edytowane 28 Grudnia 2013 przez mironig Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Unas Opublikowano 17 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2014 Dzieki mironig za podpowiedz.Zajme sie tym troche pozniej.Wrocilem ,dopiero co ze szpitala i nie mam ani sily ani checi,sie tym zajmowac.Ale jak sie ogarne, to zrobie jak piszesz.O efektach poinformuje.Pozdrawiam. Zrobilem tak jak radziles.Wyczyscilem styk.I tu,moje zdziwienie.Kontrolka zgasla.Tak sama z siebie,bez mojej dalszej ingerencji.Teraz nie jestem pewien,czy to normalne.Czytalem gdzies,ze w primerach,trzeba jednak to wygasic.Ktos sie z czym takim zetknal? Zrobilem tak jak radziles.Wyczyscilem styk.I tu,moje zdziwienie.Kontrolka zgasla.Tak sama z siebie,bez mojej dalszej ingerencji.Teraz nie jestem pewien,czy to normalne.Czytalem gdzies,ze w primerach,trzeba jednak to wygasic.Ktos sie z czym takim zetknal? 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
andrewtcv Opublikowano 17 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2014 Miałem identyczny problem z tą poduszką i po przeczyszczeniu nie było konieczne wykasowywanie błędu kluczykiem. Komputer również nie pokazuje błędów. Jeśli podczas czyszczenia nie odłączyłeś akumulatora i robiłeś to bez kluczyka w stacyjce to system naprawczy był już zapamiętany i nie musiałeś ponownie go uruchamiać. Dla mnie to jedyne logiczne wyjaśnienie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mironig Opublikowano 21 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 21 Stycznia 2014 Dzieki mironig za podpowiedz.Zajme sie tym troche pozniej.Wrocilem ,dopiero co ze szpitala i nie mam ani sily ani checi,sie tym zajmowac.Ale jak sie ogarne, to zrobie jak piszesz.O efektach poinformuje.Pozdrawiam. Zrobilem tak jak radziles.Wyczyscilem styk.I tu,moje zdziwienie.Kontrolka zgasla.Tak sama z siebie,bez mojej dalszej ingerencji.Teraz nie jestem pewien,czy to normalne.Czytalem gdzies,ze w primerach,trzeba jednak to wygasic.Ktos sie z czym takim zetknal? Zrobilem tak jak radziles.Wyczyscilem styk.I tu,moje zdziwienie.Kontrolka zgasla.Tak sama z siebie,bez mojej dalszej ingerencji.Teraz nie jestem pewien,czy to normalne.Czytalem gdzies,ze w primerach,trzeba jednak to wygasic.Ktos sie z czym takim zetknal? Cieszę się ze pomogło. Jeżeli nie mruga znaczy, że wszystkie obwody całe. Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kefas86 Opublikowano 9 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 9 Lipca 2014 miałem też ten problem ... powyżesz porady podziałały Dzięki wielkie :-) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Danielslowinski2 Opublikowano 26 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2015 Witam wszystkich. Mam jedno małe pytanko? Czy da się wyłączyć poduszkę pasażera w P12 kombi 2004r. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fazzi Opublikowano 27 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 27 Marca 2015 Czy da się wyłączyć poduszkę pasażera w P12 kombi 2004r. nie, nie da się Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.