sq5lf Opublikowano 16 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 16 Sierpnia 2011 Plik w PDF z informacja jak zgasić CHECK podczas jazdy. MOŻNA w czasie jazdy sczytać błędy i wyłączyć lampkę CHECK. Info i instrukcja w pliku. Pozdrawiam Piotr zgaszenie-CHECK-podczas jazdy-P11.pdf Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
paweleknowakowski Opublikowano 16 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 16 Sierpnia 2011 zrobiłeś to u siebie ?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sq5lf Opublikowano 16 Sierpnia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Sierpnia 2011 zrobiłeś to u siebie ?? TAK Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
paweleknowakowski Opublikowano 16 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 16 Sierpnia 2011 mi na początku strasznie przeszkadzała ta kontrolka, ale teraz to się do niej przyzwyczaiłem i pewnie się nie będę bawił w taki system. ale pomysł całkiem niezły. tak na prawdę to powinieneś zatytułować "sposób wykonania diagnostyki bez zatrzymywania auta" Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 16 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 16 Sierpnia 2011 już podpięty TU, nawet nie dasz dojechać do domku po wczasach Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sq5lf Opublikowano 16 Sierpnia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Sierpnia 2011 (edytowane) ale efekt jest Edytowane 17 Sierpnia 2011 przez sq5lf Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adambyw Opublikowano 17 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 17 Sierpnia 2011 Ale nad tłumaczeniem warto jeszcze popracować 15 Control Sleeve Position Sensor (CSPS) czujnik kontroli położenia tuleji/nasówki ????? - Jest to czujnik położenia palca nastawnika w pompie 17 Adjustment Resistor korekta rezystora jakiego rezystora - chodzi raczej o rezystor regulacyjny. Najsensowniejszą odpowiedzią jest pedał gazu 48 Governor Cut Circuit odcięcie obwodu nie wiem jakiego przypuszcvzam że nastawnika (Governor) - Dokładniej Przerwany obwód nastawnika 86 Exhaust gas recirculation (EGR) solenoid – circuit malfunction recyrkulacja gazów wydechowych (EGR) elektromagnetyczny - awaria obwodu nie bardzo rozumiem zawór sterowany jest podciśnieniem, jedynie kostka rozdzielająca jest na elektromagnesie - Chodzi o poprawną pracę obwodu elektrycznego Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sq5lf Opublikowano 17 Sierpnia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Sierpnia 2011 (edytowane) należy przejrzeć watek o kodach błyskowych podany w linku Edytowane 6 Września 2011 przez sq5lf Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maciek90 Opublikowano 23 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 23 Października 2011 sq5lf a to jest w pelni bezpieczne? Chce to wsadzic do siebie bo raz na miesiac wyskakuje mi jakis blad 95 i auto traci moc, tak to bede go kasowal podczas jazdy a nie gasil. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sq5lf Opublikowano 31 Października 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 31 Października 2011 sq5lf a to jest w pelni bezpieczne? Chce to wsadzic do siebie bo raz na miesiac wyskakuje mi jakis blad 95 i auto traci moc, tak to bede go kasowal podczas jazdy a nie gasil. mi nic sie nie popsuło jeszcze a uzywam tego kilka razy dziennie, mi miga 18 zawsze Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.