sq5lf Posted August 16, 2011 Share Posted August 16, 2011 Plik w PDF z informacja jak zgasić CHECK podczas jazdy. MOŻNA w czasie jazdy sczytać błędy i wyłączyć lampkę CHECK. Info i instrukcja w pliku. Pozdrawiam Piotr zgaszenie-CHECK-podczas jazdy-P11.pdf Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
paweleknowakowski Posted August 16, 2011 Share Posted August 16, 2011 zrobiłeś to u siebie ?? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
sq5lf Posted August 16, 2011 Author Share Posted August 16, 2011 zrobiłeś to u siebie ?? TAK Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
paweleknowakowski Posted August 16, 2011 Share Posted August 16, 2011 mi na początku strasznie przeszkadzała ta kontrolka, ale teraz to się do niej przyzwyczaiłem i pewnie się nie będę bawił w taki system. ale pomysł całkiem niezły. tak na prawdę to powinieneś zatytułować "sposób wykonania diagnostyki bez zatrzymywania auta" Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DINO Posted August 16, 2011 Share Posted August 16, 2011 już podpięty TU, nawet nie dasz dojechać do domku po wczasach Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
sq5lf Posted August 16, 2011 Author Share Posted August 16, 2011 (edited) ale efekt jest Edited August 17, 2011 by sq5lf Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
adambyw Posted August 17, 2011 Share Posted August 17, 2011 Ale nad tłumaczeniem warto jeszcze popracować 15 Control Sleeve Position Sensor (CSPS) czujnik kontroli położenia tuleji/nasówki ????? - Jest to czujnik położenia palca nastawnika w pompie 17 Adjustment Resistor korekta rezystora jakiego rezystora - chodzi raczej o rezystor regulacyjny. Najsensowniejszą odpowiedzią jest pedał gazu 48 Governor Cut Circuit odcięcie obwodu nie wiem jakiego przypuszcvzam że nastawnika (Governor) - Dokładniej Przerwany obwód nastawnika 86 Exhaust gas recirculation (EGR) solenoid – circuit malfunction recyrkulacja gazów wydechowych (EGR) elektromagnetyczny - awaria obwodu nie bardzo rozumiem zawór sterowany jest podciśnieniem, jedynie kostka rozdzielająca jest na elektromagnesie - Chodzi o poprawną pracę obwodu elektrycznego Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
sq5lf Posted August 17, 2011 Author Share Posted August 17, 2011 (edited) należy przejrzeć watek o kodach błyskowych podany w linku Edited September 6, 2011 by sq5lf Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Maciek90 Posted October 23, 2011 Share Posted October 23, 2011 sq5lf a to jest w pelni bezpieczne? Chce to wsadzic do siebie bo raz na miesiac wyskakuje mi jakis blad 95 i auto traci moc, tak to bede go kasowal podczas jazdy a nie gasil. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
sq5lf Posted October 31, 2011 Author Share Posted October 31, 2011 sq5lf a to jest w pelni bezpieczne? Chce to wsadzic do siebie bo raz na miesiac wyskakuje mi jakis blad 95 i auto traci moc, tak to bede go kasowal podczas jazdy a nie gasil. mi nic sie nie popsuło jeszcze a uzywam tego kilka razy dziennie, mi miga 18 zawsze Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.