Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

Problem z benzyna gaz ok.


Gość Hodlum2
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam mam nissana primere 1.6 z gazem niedawno to autko kupilem. A więc mam taki problem gdy go odpale i pochodzi chwile to nie ma najmniejszych problemow zeby dalej jechac po przelaczeniu na gaz jednak jezeli wylacze instalacje gazowa i probuje pojechac na bezynie to auto sie dusi i gasnie.Na bezynie faluja obroty po dodaniu gazu zaczynaja skakac dosc mocno, w takim stopni ze nie da sie jechac. Z góry dziękuje za pomoc.

Edytowane przez Hodlum2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jaka to instalacja gazowa?? na początek zakręć butlę i zobacz czy dalej jest to samo na PB?? jak się poprawi to znaczy, że masz kłopot z LPG, czyli może być już czas na reduktor

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

gaz to monoftrysk jak wyłaczam gaz to nic to nie zmienia

 

zakręciłeś butlę??? i nic się nie zmieniło?? czy tylko tak twierdzisz?? bo to monowtrysk???

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie zakrecalem butli mechanicznie jesli o to chodzi tylko przyciskiem wylaczylem gaz aha i jeszcze gasnie na gazie jak silnik nie jest rozgrzany dostatecznie(ale to chyba naturalne na gazie)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a to powoduje ze gasnie na benzynie? bo mi glownie chodzi o to ze gasnie na benzynie z gazem to ja sobie poradze

 

jeżeli reduktor popuszcza gaz to w układ idzie PB i LPG podczas pracy na PB i dlatego mogą się dziać różne cuda, dlatego pisałem aby zakręcić butlę i wyeliminować LPG z pracy na PB, jeżeli wtedy będzie dalej się coś dziać, to trzeba poczyścić przepustnicę i przepływkę, którą masz w gardzieli gaźnika

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przyłącze się do tematu, mam podobny problem z moją primerką p-10, silnik 1.6 gaźnik z instalacją gazową(instalacja najprostsza z możliwych). Po regulacji na parowniku przez gazownika silnik gaśnie na benzynie a chodzi normalnie na gazie, wcześniej przed regulacją na benzynce chodził normalnie (ok.800 obrotów) a na gazie miał bardzo małe obroty rzędu 250-300. Zdjąłem obudowę filtra powietrza, ale tam przy gaźniku jest tyle rzeczy że to czarna magia dla kogoś kto się na tym nie zna, z góry tam zaglądając był taki czarny nalot wewnątrz gardzieli gaźnika. Zastanawiam się jak go przeczyścić, ewentualnie gdzie zakupić zestaw do regeneracji gaźnika, może od tego są problemy ...

silnik ma przejechane 245 kkm, gaz był zakładany przy mniej więcej 150 kkm, i jak do tej pory większych problemów z nim nie było. Może ktoś z kolegów mógłby pomóc jakąś radą. Poza tym martwią troszkę stuki przy silniku w okolicy łańcuszka rozrządu :(...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Z ciekawości zapytam, czym się różni gaźnik z sunny 1,4 a tym z p 10 1,6, albo od tych od 100NX i czy można je bez większych problemów założyć do p-10?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja jak na razie z braku czasu nie mogłem naprawić, jak jeździłem , tak jeżdzę, nie mogę się nikogo doprosić o pomoc w sprawie gaźnika. jutro jadę do sklepu i dobiorę rurki od podciśnienia i kupie spray do czyszczenia gaźników. czasami najprostrze sposoby są najskuteczniejsze :D. A przynajmniej mam nadzieje że to pomoże. w październiku będzie urlop, to coś pokombinuje się z autkiem. w ostateczności sprzedam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...