loofer Opublikowano 26 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 26 Lutego 2012 witam mam problem z moca x trail 2.2 dci 136km 2004r.podobny problem mialo juz kilku tu kolegow ale nikt jakos nie napisal co bylo przyczyna. mianowicie w zime chodzil idealnie dzisiaj zrobilem ok 100 km po postoju i uruchomieniu okazalo sie ze nie ma mocy obroty wkrecaja sie mulowato do 3 tys po zgaszeniu i odpaleniu idzie dobrze ale do momentu kiedy nie stane na pare sekund np na czerwonym swietle i auto znow nie ma mocy gasze zapalam i smiga dalej paliwo leje zawsze najlepsze dodatki na zime byly dodawane w zbiorniku zawsze pelno musi byc to wina elektryki elektroniki gdyz wylaczenie chwilowe zaplonu pomaga i wszystko jest ok dopuki nie pochodzi chwile na biegu jalowym.prosze o podpowiedz gdyz opisywaliscie takie objawy ale nie co bylo ich przyczyna Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość mirekg9 Opublikowano 26 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 26 Lutego 2012 (edytowane) Nie mów że nie było, usterki podobne a przyczyn ho,ho, ho - a i napraw, nie u wszystkich takie same. Edytowane 4 Lipca 2013 przez mirekg9 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
loofer Opublikowano 28 Lutego 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2012 bylem na kompie mechanior stwierdzil ze jest za wysokie cisnienie jest 36 do 38 wziol 50 zl jade dzisiaj do bosch serwis zobaczymy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LeonMP Opublikowano 28 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2012 (edytowane) Za wysokie cisnienie czego? 36-38 ? Czy wy koledzy czytacie czasami stare posty? Ja jak zawitałem na to forum przeczytałem wszystkie stare posty od deski do deski. Zanim zdecydujecie się pisać o swoich problemach sprawdzcie czy nie były już poruszane w przeszłosci. I piszcie bardziej zrozumiałym językiem. PLEASE. Edytowane 28 Lutego 2012 przez LeonMP Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
loofer Opublikowano 28 Lutego 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2012 za wysokie cisnienie paliwa na pompie to samo powiedzieli w boshu za zawor regulujacy chcieli 750 zl a za wymiane 250 zl zabralem auto zawor zamowilem na allegro za 460 zl u mnie w pompie jest ten 006 ponoc wadliwy wyjecie go zajelo 15 minut wystarczy zdjac intercooler odkrecic podszybie i widac go jak na dloni zobaczymy czy wymiana pomoze Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LeonMP Opublikowano 28 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2012 Po wymianie zaworu trzeba przyuczyć sterownik silnika do nowego zaworu. Robi się to testerem obsługującym tę funkcję. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
loofer Opublikowano 29 Lutego 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Lutego 2012 gdzie to moge zrobic bo czujnik zmieniony a objawy nie ustapily narazie nie jezdze Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LeonMP Opublikowano 29 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 29 Lutego 2012 (edytowane) Szukaj jakiegoś elektryka, elektronika samochodowego w okolicy. Z odpowiednim sprzętem do . Edytowane 29 Lutego 2012 przez LeonMP Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość mirekg9 Opublikowano 1 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2012 lofer - skup się i przeczytaj dokładnie ten pdf który Ci dałem, tam jest wszystko dokładnie napisane. Wpis pierwszy, drugi i czwarty. / I po co ja się męczę zbieram, daję to na forum, jeśli nie umie się tego wykorzystać?/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sebastia1 Opublikowano 1 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2012 (edytowane) gdzie to moge zrobic bo czujnik zmieniony a objawy nie ustapily narazie nie jezdze Praktycznie w każdym Bosch Serwis Ci to zrobią, ja pojechałem do ASO i wywaliłem za usługę prawie 300 PLN, a w boschu kumpel wczoraj robił za 100 PLN Edytowane 1 Marca 2012 przez Sebastian179r Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
loofer Opublikowano 2 Marca 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2012 (edytowane) Po wymianie zaworu trzeba przyuczyć sterownik silnika do nowego zaworu. Robi się to testerem obsługującym tę funkcję. bylem w bosh w kole i u 2 innych elektrykow wszyscy mowia ze pierwszy raz slysza o przyluczaniu sterownika twierdza ze zawor sie wymienia i musi byc dobrze najblirzej mam do poznania lodzi kalisza czy tam moga mi to zrobic dajcie namiary gdzie to robiliscie jakis nr tel czy nazwe Edytowane 2 Marca 2012 przez loofer Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sebastia1 Opublikowano 2 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2012 bylem w bosh w kole i u 2 innych elektrykow wszyscy mowia ze pierwszy raz slysza o przyluczaniu sterownika twierdza ze zawor sie wymienia i musi byc dobrze najblirzej mam do poznania lodzi kalisza czy tam moga mi to zrobic dajcie namiary gdzie to robiliscie jakis nr tel czy nazwe Do tej pory myślałem, że w każdym Bosch serwisie pracują fachowcy - a tu zonk - miałem doczynienia z ludzmi z Boscha, którzy znają się na rzeczy, a jak czytam że pierwszy raz słyszą o adaptacji to krew mnie zalewa. Może załapią, jak powiesz o resecie ustawień pompy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
loofer Opublikowano 2 Marca 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2012 bylem znow w kolejnym warsztacie wlasciciel mial program do japoncow wyskakuje mu blod p 0089 pompa paliwa i tez twierdzi ze w tym roczniku nie ma czegos takiego ponoc jest ale od 2005 roku czy u was po toym resecie wszystko wracalo do normy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość mirekg9 Opublikowano 2 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2012 bylem znow w kolejnym warsztacie wlasciciel mial program do japoncow wyskakuje mu blod p 0089 pompa paliwa i tez twierdzi ze w tym roczniku nie ma czegos takiego ponoc jest ale od 2005 roku czy u was po toym resecie wszystko wracalo do normy Jeśli masz silnik dci, to powinni Ci to zrobić!!!!!!!!!!!!! . Natomiast jeśli Di, to tam jest pompa VP44-w którym jest sterownik i jego się naprawia, lecz rzadko podejmuje sie tego Bosch. Jeśli wspomniałeś im o czymś takim jak pisane było w pdf, to zbaranieli???? Nie wiedzieli o co chodzi?????? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
loofer Opublikowano 2 Marca 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2012 no zbaranieli mam silnik dci 136 km pompo wtryski mialem zamontowany zawor o numerze 006 na pompie jest tam jeszcze jakis czujnik z boku tez w pompie wygloda jak temperarury jak mowie o resecie pompy czy przyuczeniu sterownika to mowia ze pierwszy raz slysza cos takiego Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość mirekg9 Opublikowano 2 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2012 (edytowane) Mamy silniki te same i wiem co piszę. Dla Ciebie mam radę - zmień warsztat, bo jeszcze Ci całkiem z krochmalom samochodzik, jak na siłę będziesz chciał aby przeprowadzili ponowną adaptację pompy. To się tylko nadaje, aby wejść na stronę Boscha, to wszystko opisać i dowiedzieć się na jakiej podstawie dostali autoryzację Boscha?!?!?!? Poszukaj nowego warsztatu, spytaj się czy mają system diagnostyczny CONSULT II i czy wiedzą co to jest adaptacja pompy, jeśli nie wiedzą to szukaj dalej. Ja mam namiar ale w Łodzi - tam gdzie ja robiłem. Edytowane 2 Marca 2012 przez mirekg9 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
loofer Opublikowano 2 Marca 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2012 (edytowane) kolego jak mozesz to daj namiar na ten warsztat w lodzi mam do lodzi 100 km ale autostradka smigne szybko wiec jak mozesz... moze oni wreszcie zrobia. W kole w boschu powiedzial wlasciciel ze jak nie daja rady czasami z dieslami to ciagna laweta do kalisza do bosha troche mnie to przerazilo Edytowane 2 Marca 2012 przez loofer 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość mirekg9 Opublikowano 2 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2012 kolego jak mozesz to daj namiar na ten warsztat w lodzi mam do lodzi 100 km ale autostradka smigne szybko wiec jak mozesz... moze oni wreszcie zrobia. W kole w boschu powiedzial wlasciciel ze jak nie daja rady czasami z dieslami to ciagna laweta do kalisza do bosha troche mnie to przerazilo Tutaj masz cytat który pisałem na Forum... ......Polecam zakład Centrum Boscha na ul. Maratońska 82. Osobiście miałem problem z Tino 2.2 dci, z brakiem mocy z którym borykałem sie 5-cy. Inni mechanicy dumali, chcieli powymieniac wiele elementów z pompą wtryskową łącznie na co sie nie zgadzałem. Na Obywatelskiej robili i naprawili w ciągu jednego dnia a koszty minimalne - 350zł. Dostałem rachuneczek, paragonik, rozpiskę rzeczy naprawionych i sprawdzonych. Na koniec Pan wytłumaczył dokładnie i cierpliwie na co zwracać uwagę. Podobno na Telefonicznej też jest Centrum Boscha, ale tam, jak słyszałem, to chlubą się nie cieszy......... A tutaj telefon: 42/687-91-60 lub 42/686-01-32. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
loofer Opublikowano 2 Marca 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2012 jutro zadzwonie i sie umowie zobaczymy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość mirekg9 Opublikowano 2 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2012 Może uda Ci się przyjechać na rano i tego samego dnia wrócisz juz sprawnym. Tylko musisz wspomnieć że jesteś przyjezdny i chciałbyś poczekać na naprawę u nich. Wtedy może nie będą brali innego samochodu a od razu wezma się za Twój. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LeonMP Opublikowano 2 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2012 (edytowane) Błąd. Loofer. Tam są wtryski. Edytowane 2 Marca 2012 przez LeonMP Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Umberto Opublikowano 2 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2012 Ja też miałem zmieniany zawór SCV z rok temu. Zbierałem się do Nissana z programowaniem, ale wyczytałem że w Boschu taniej. Dzwoniłem do jednego jegomościa (niby speca od wszystkiego co diesel ma w nazwie) i pan powiedział, że w tym aucie (moim) nie trzeba robić adaptacji pompy, że sama znajdzie optymalne ustawienia... Muszę szukać dalej... Generalnie auto jeździ dobrze, tylko po wymianie filtra paliwa matoły mi zapowietrzyli układ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
loofer Opublikowano 3 Marca 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2012 Błąd. Loofer. Tam są wtryski. zgadza sie to nie pompowtryski tylko wtryskiwacze elektroniczne czy jakos tak zle napisalem umowilem sie w bs w lodzi na poniedzialek dam znac jak sie sprawy potocza mam nadzieje ze z butow nie wyskocze Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość mirekg9 Opublikowano 5 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2012 I co załatwiłeś w Łodzi? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
loofer Opublikowano 6 Marca 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2012 kolego mirekg9 wieeeeeeeeeeeeelkie dzieki za namiary zrobione i to w 15 minut tak jak mowiles pan podlaczyl kts resetowal pompe posprawdzal podzespoly chodzi jak lalka szkoda kasy na inne warsztaty niw wiedza o co chodzi a jak sie im mowi to pierwsze slysza o resetowaniu na szczescie na maratonskiej naprawiaja szybciutko cena 150 zl polecam ten warsztat. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.