LeonMP Opublikowano 6 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2012 A trzeba było słuchać kolegów. Miałes pecha i trafiałes na pseudo mechaników i elektryków. Uwaga: nie resetuje się pompy (to element wykonawczy). Reset dotyczy ustawień w jednostce sterującej wtryskiem ( ECU). To takie moje zboczenie. Lubię jak mówimy do rzeczy. Po co utrwalać w społeczeństwie nieprawdę. Gratuluję i pozdrawiam zadowolonego. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość mirekg9 Opublikowano 6 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2012 (edytowane) kolego mirekg9 wieeeeeeeeeeeeelkie dzieki za namiary zrobione i to w 15 minut tak jak mowiles pan podlaczyl kts resetowal pompe posprawdzal podzespoly chodzi jak lalka szkoda kasy na inne warsztaty niw wiedza o co chodzi a jak sie im mowi to pierwsze slysza o resetowaniu na szczescie na maratonskiej naprawiaja szybciutko cena 150 zl polecam ten warsztat. Cieszę się, że mogłem pomóc, oraz to, że potwierdziło się to o czym mówiłem!!!!! Dziwię się tylko temu warsztatowi co Ci próbował naprawić - na jakiej zasadzie oni zdobyli autoryzacje Bosch, jeśli nie wiedzą co to są ustawienia sterujące??????? Edytowane 6 Marca 2012 przez mirekg9 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
loofer Opublikowano 6 Marca 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2012 mam nadzieje ze bedzie juz ok narazie maszyna chodzi jak laleczka mechanicy u mnie moze ni maja takiego sprzetu albo brak im pojecia na ten temat jakos trzeba to wytlumaczyc Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
VASQUEZ Opublikowano 12 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 12 Kwietnia 2013 Witam ! Mam bardzo podobny problem ,który dzisiaj mi się przytrafił. Problem niestety polega na tym,że opisujecie tutaj owy problem ,który pojawia się na biegu jałowym na wolnych obrotach! Dzisiaj jadąc w mocno padającym deszczu, stałą prędkością ok 90 km/h, nagle momentalnie stracił moc i prędkość zaczeła spadać. Dodawanie gazu nic nie dało, obroty max 2000-2500,! Totalny brak mocy.Jazda i powrót do domu tylko maxymalnie do 3 biegu ,prędkość max 40km/h! Postał w garażu 4 godziny i wszystko wróciło do normy! Czy to również może być zawór cisnienia paliwa? Co może być tego przyczyną! Od czego zacząc? Będę bardzo wdzięczny za jakiekolwiek wskazówki! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LeonMP Opublikowano 13 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 13 Kwietnia 2013 Witam. Sprawdż przepływomierz. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
VASQUEZ Opublikowano 13 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 13 Kwietnia 2013 Witam ! Dzisiaj byłem u elektryka ,po podłączeniu do kompa ,wyskoczył bląd pompy paliwa P-1273 ! Zauważyłem również dzisiaj rano, że jak odpaliłem na zimnym silniku ,zaczeły falować obroty między 800 a 1100 ,jak się rozgrzał ,wszystko wróciło do normy czyli 800 obr/min .Dodam ,że po utracie mocy nie zapaliła mi się żadna konrolka . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LeonMP Opublikowano 14 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia 2013 Ten kod defektu nie świadczy jednoznacznie o błędzie pompy. Wskazuje na problemy z regulacją ciśnienia paliwa. Jest za niskie. Może pompa wysokiego ciśnienia, zawory regulujące, czujnik ciśnienia, zwarcie przewodów, usterki mechaniczne. Czy elektryk sprawdzał ciśnienie paliwa na podglądzie w testerze w czasie występowania w/w objawów ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
VASQUEZ Opublikowano 16 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 16 Kwietnia 2013 Dzisiaj rano elektryk sprawdził ciśnienie paliwa na zimnym silniku podczas falowania obrotów,z tego co mi powiedział ,ciśnienie skacze miedzy 200 a 500 ! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
loofer Opublikowano 16 Kwietnia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Kwietnia 2013 u mnie pokazywalo za wysokie cisnienie wymienilem zawor bardzo prosta sprawa. najlepiej poszukaj gdzies tu na forum bylo, w lodzi w bosh powinni szybko ci naprawic Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
VASQUEZ Opublikowano 25 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 25 Czerwca 2013 (edytowane) Wymieniłem zawór SCV ,bez resetowania ,chodzi jak narazie idealnie. Falowanie obrotów ustało .Dzisiaj zrobiłem 250 km i nie było potknięć z brakiem mocy ! Dziękuję !!! Witam ! Miałem nadzieje ,że po wymianie zaworu SCV wszystko będzie w porządku, lecz niestety nie jest. Postaram się to krótko i zwiężle opisać. Otóż gdy rano go odpalę i od razu jadę na zimnym silniku ,wszystko jest w porządku ,pracuje idealnie ,ma kopa, natomiast gdy go rano odpalę i zastawię na luzie aby się rozgrzał z 3-4 minuty, od momentu ruszenia nie ma mocy , jest mułowaty,jazda 40- 50 km/h to max! Zgaszę i ponownie uruchomie silnik i wszystko jest w porządku! Dodam również ,że dzisiaj podczas jazdy gdy padał deszcz ,przy stałej prędkości 90 km/h ,nagle stracił moc i prędkośc spadła do 50 km/h! W obu tych przypadkach , nie zapaliła mi się żadna kontrolka błędu silnika! Czy macie pomysł gdzie szukać usterki? dziekuje. Edytowane 25 Czerwca 2013 przez VASQUEZ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zeshky Opublikowano 26 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 26 Czerwca 2013 zrób reset Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
VASQUEZ Opublikowano 26 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 26 Czerwca 2013 Witam ! Zrobiłem reset komputera tzw "ręczny" który przeczytałem na forum ,niestety nic to nie dało ! Dzięki za odpowiedź! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zeshky Opublikowano 27 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 27 Czerwca 2013 paliwo dostaje? może jest gdzieś przytkany. Sprawdziłbym filtr paliwa i smok w baku. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
alkaspaw Opublikowano 28 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 28 Czerwca 2013 To ten sam przypadek co na początku tematu zawór w pompie ja w navarze wymieniałem już kilka razy i nietrzeba było resetować sterownika pompy bo komputer niezdążył się nauczyć błędnego działania tego zaworu jeśli natomiast jeździ się tak dłużej to komp to zapamiętuje i próbuje się do tego dostosować dlatego trzeba go resetować Zawór ten działa 0/1 zamknij/otwóż zaciera się w nim tłoczek który to zaczyna zamykać i otwierać z opuźnieniem przez co komputer nie może utrzymać odpowiedniego ciśnienia na listwie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
VASQUEZ Opublikowano 3 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 3 Lipca 2013 (edytowane) Filtr paliwa wymieniłem razem z zaworem SCV c,czyli to raczej wykluczam ! Dzisiaj również podczas jazdy nagle stracił moc! Zauważyłem ,że to się dzieje jak jadę przez jakiś czas równą stałą prędkością! Dzisiaj powtórzyłem jeszcze raz reset komputera tzw "ręczny" i po całej procedurze zauważyłem ,że pomarańczowa kontrolka silnika mryga w ten sposób: 10razy mryga wolno ,następnie 3 razy po 10 szybkich mrugnięć ! Czy to jest normalne? Edytowane 3 Lipca 2013 przez VASQUEZ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zeshky Opublikowano 3 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 3 Lipca 2013 te mrygnięcia oznaczają brak błędów w kompie. Jakby było inne ilości mrugnięć to by oznaczało błąd. 4x 10 mrugnięć oznacza brak błędów. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
VASQUEZ Opublikowano 3 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 3 Lipca 2013 Przyznam ,że nie wiedziałem o tym, za co bardzo dziękuję !!! Tylko gdzie szukać problemu jak komputer nie ma błędów? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zeshky Opublikowano 3 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 3 Lipca 2013 pojeździj trochę, niektóre błędy komp pokazuje dopiero jak "uzna" że błąd występuje notorycznie. W międzyczasie wyczyściłbym EGR i przepływkę i sprawdził czy w całym dolocie nie ma np. liści lub zdechłego zwierza Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
VASQUEZ Opublikowano 3 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 3 Lipca 2013 Zrobie tak jak mówisz ,tylko w którym miejscu jest EGR? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość mirekg9 Opublikowano 4 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 4 Lipca 2013 (edytowane) Wymieniłem zawór SCV ,bez resetowania ,chodzi jak narazie idealnie. Falowanie obrotów ustało .Dzisiaj zrobiłem 250 km i nie było potknięć z brakiem mocy ! Dziękuję !!! Witam ! Miałem nadzieje ,że po wymianie zaworu SCV wszystko będzie w porządku, lecz niestety nie jest. Postaram się to krótko i zwiężle opisać. Otóż gdy rano go odpalę i od razu jadę na zimnym silniku ,wszystko jest w porządku ,pracuje idealnie ,ma kopa, natomiast gdy go rano odpalę i zastawię na luzie aby się rozgrzał z 3-4 minuty, od momentu ruszenia nie ma mocy , jest mułowaty,jazda 40- 50 km/h to max! Zgaszę i ponownie uruchomie silnik i wszystko jest w porządku! Dodam również ,że dzisiaj podczas jazdy gdy padał deszcz ,przy stałej prędkości 90 km/h ,nagle stracił moc i prędkośc spadła do 50 km/h! W obu tych przypadkach , nie zapaliła mi się żadna kontrolka błędu silnika! Czy macie pomysł gdzie szukać usterki? dziekuje. Filtr paliwa wymieniłem razem z zaworem SCV c,czyli to raczej wykluczam ! Dzisiaj również podczas jazdy nagle stracił moc! Zauważyłem ,że to się dzieje jak jadę przez jakiś czas równą stałą prędkością! W trącę się może małymi słówkami w Wasze wypowiedzi, gdyż dawno tutaj nie zaglądałem a temat jak zwykle praktycznie ten sam. Samochód wchodzi w tryb serwisowy i dlatego traci moc. Będzie się tak działo gdy np. wyrzucisz na luz a poprawa będzie gdy ponownie uruchomisz silnik, lecz po pewnym czasie będzie to samo. Ja już dawałem plik pdf-u na ten temat i to praktycznie w każdym modelu Nissanka. Ale tak to jest jak się nie chce poszukać i klikać w wyszukiwarkę, a chce się tylko wydawać pieniążki u mechaników. Więc abyście się tak bardzo nie zamartwiali to podrzucam jeszcze raz plik i tradycyjnie częściowo co jakiś czas uzupełniany. Jest co czytać gdyż, przypadek przypadkowi nie równy. Życzę miłej lekturki i szybkiego zdiagnozowania i usunięcia problemu i pozdrawiam . Podoba się ?, przyda się ? To proszę o uśmiech za ciekawą lekturkę i mozolną pracę... Pozdrowionka. Edytowane 4 Lipca 2013 przez mirekg9 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tobik Opublikowano 4 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 4 Sierpnia 2014 Witam. U mnie równiez w X trailu 2,2 dci 136km problemy z mocą. dzieje się to tylko i wyłącZnie przy wysokich temp. na zewnątrz. tzn. jadąc rano do pracy jest ok. po robocie od razu brak mocy i problemy z rozpędzeniem sie. dopier gdzieś od ok. 3 tys. obrotów mozna jechac i moc wraca. Check świeci błąd p0101 związany z przepływomierzem, który z dwa tygodnie temu wymieniłem. Pomóżcie. Z góry Dziekuje Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ekoludek Opublikowano 5 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 5 Sierpnia 2014 Wyczyść jak radzą wyżej:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zeshky Opublikowano 5 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 5 Sierpnia 2014 Witam. U mnie równiez w X trailu 2,2 dci 136km problemy z mocą. dzieje się to tylko i wyłącZnie przy wysokich temp. na zewnątrz. tzn. jadąc rano do pracy jest ok. po robocie od razu brak mocy i problemy z rozpędzeniem sie. dopier gdzieś od ok. 3 tys. obrotów mozna jechac i moc wraca. Check świeci błąd p0101 związany z przepływomierzem, który z dwa tygodnie temu wymieniłem. Pomóżcie. Z góry Dziekuje kupiłeś nowy zamiennik czy używkę? czyściłeś stary przepływomierz? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
robinsone Opublikowano 23 Sierpnia 2021 Udostępnij Opublikowano 23 Sierpnia 2021 "Więc abyście się tak bardzo nie zamartwiali to podrzucam jeszcze raz plik i tradycyjnie częściowo co jakiś czas uzupełniany." -Nigdzie pliku nie widziałem tutaj na forum. Temat niby znany kiedyś ale dziś brak konkretnej odpowiedzi z tym brakiem mocy.... Ja rozwiązaliście problem braku mocy w swoich nissanach ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
arturo172 Opublikowano 21 Września 2021 Udostępnij Opublikowano 21 Września 2021 Witam w mojej Nysce2.2dci 136km.z2004r.objawy brak mocy podczas postoju w korkach, pomagało rozłączanie zapłonu kluczykiem,komputer pokazywał bład p0089.pompa paliwa,oraz za wysokie ciśnienie. A pomogła ponowna ręczna adaptacja zaworu Scv za pomocą kluczyka.Wiec zamiast jeździć po warsztatach spróbujcie najpierw tej opcji z cofaniem kluczyka włącz wyłącz zapłon ,jeżeli wróci moc to adaptacja kluczykiem.A i po wymianie zaworu tez trzeba zrobić adaptacje Wysłane z mojego SM-G986B przy użyciu Tapatalka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.