expo Opublikowano 17 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2012 Witam Przy przeprowadzce zgubiłem kluczyki od autka? Został mi teraz jeden.Ile może kosztować dorobienie w ASO czy normalny fachowiec to może zrobic dorobić Wiem ze tam występuje imobilaizer Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jwa Opublikowano 17 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2012 chyba można dorobić po piracku ale musisz podjechać do kluczykowca to powie co i jak Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kmiart Opublikowano 17 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2012 w aso kosztuje 750 złotych ciężko znaleźć fachowca poza serwisem który dorobi natsa dorabiałem w serwisie koszt oczywiście z kluczykiem nowym policzyli mi 350 złotych kluczyk a reszta to kodowanie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jwa Opublikowano 17 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2012 łłaaa to ja swój apasowy chowam do sejfu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Oskar Opublikowano 18 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 18 Maja 2012 (edytowane) Witam Przy przeprowadzce zgubiłem kluczyki od autka? Został mi teraz jeden.Ile może kosztować dorobienie w ASO czy normalny fachowiec to może zrobic dorobić Wiem ze tam występuje imobilaizer Jak maszz jeden jeszcze oryginalny kluczyk to dasz rade zrobić to bez większego problemu: Grot sam możesz kupić prosze: http://allegro.pl/ni...2315657457.html, następnie Pan od kluczyków niech go przytnie tak jak masz oryginał, co do reszty to kup na allegro uzywany kluczyk NATS prosze: http://allegro.pl/kl...2350664089.html wszystko skladasz i wystarczy zaprogramowac na nowo dwa kluczyki (instrukcja na forum http://forum.nissank...zyk-w-primerze/) i nie potrzebujesz jezdzić do fachowca z ASO Reasumując: nowy grot: 25 PLN używana obudowa z NATS 50 PLN obróbka klucza 50 - 80 PLN Razem: ok. 125 - 155 PLN + twoje programowanie Edytowane 18 Maja 2012 przez Oskar 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jwa Opublikowano 18 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 18 Maja 2012 coraz bardziej mnie zadziwia moje auto i wzystkie patenty do niego takie to proste Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Oskar Opublikowano 18 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 18 Maja 2012 dlatego je tak wszyscy kochamy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
expo Opublikowano 18 Maja 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Maja 2012 SZOK? Spróbuje dzieki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Oskar Opublikowano 18 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 18 Maja 2012 (edytowane) to nie szok to tylko dobra znajomość swojego auta i troche pokombinowania, Edytowane 18 Maja 2012 przez Oskar Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wlad69 Opublikowano 19 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2012 Jak maszz jeden jeszcze oryginalny kluczyk to dasz rade zrobić to bez większego problemu: Grot sam możesz kupić prosze: http://allegro.pl/ni...2315657457.html, następnie Pan od kluczyków niech go przytnie tak jak masz oryginał, co do reszty to kup na allegro uzywany kluczyk NATS prosze: http://allegro.pl/kl...2350664089.html wszystko skladasz i wystarczy zaprogramowac na nowo dwa kluczyki (instrukcja na forum http://forum.nissank...zyk-w-primerze/) i nie potrzebujesz jezdzić do fachowca z ASO Reasumując: nowy grot: 25 PLN używana obudowa z NATS 50 PLN obróbka klucza 50 - 80 PLN Razem: ok. 125 - 155 PLN + twoje programowanie czyli gdzies dzwoni ale niekoniecznie wiadomo w ktorym kosciele. 1.NIE DA SIE samemu zaprogramowac kluczyka do immo 2.da sie zaprogramowac kluczyk do c.z.-chociaz przykladowo mi sie nie udalo tego zrobic. opisana przez ciebie procedura dotyczy programowania centralnego zamka niestety-a nie o to chyba chodzi koledze... zeby jechac nie wystarczy miec otwarte drzwi-trzeba tez uruchomic silnik. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Oskar Opublikowano 19 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2012 (edytowane) No właśnie dzwoni ale chyba nie u Ciebie w kościele ..............-chociaz przykladowo mi sie nie udalo tego zrobic. No i sam sobie odpowiedziałeś ..... Edytowane 19 Maja 2012 przez Oskar Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wlad69 Opublikowano 20 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 20 Maja 2012 No właśnie dzwoni ale chyba nie u Ciebie w kościele No i sam sobie odpowiedziałeś ..... rozumiem ze sam sobie zaprogramowales kluczyk do immo? jesli tak-to z mojej strony uklony do samej ziemi. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kmiart Opublikowano 6 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 6 Czerwca 2012 tez tak mysle kodowanie cz a kodowanie imo natsa to dwie różne sprawy serwis w moim przypadku bawił sie ponad dwie godziny a kluczykowcy a byłem u kilku nawet nie chcieli rozmawiać jak usłyszeli nats pozdrawiam kmiart Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pawelsalata Opublikowano 10 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 10 Czerwca 2012 Dokładnie tak - lepiej szukaj tego klucza co się zagubił, bo nie jest to ani łatwe, ani tanie dorobić ten immobiliser. I z tego co wiem, to jedynie serwis. Aby było taniej, możesz sobie sam kluczyk kupić, używany albo nowy na Alledrogo.pl (czasem używany kluczyk idzie dopiłować do swojego zamka, zależy na jaką sztukę się trafi - ja tak kiedyś dorobiłem sobie do Skody Felicji). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Oskar Opublikowano 10 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 10 Czerwca 2012 tez tak mysle kodowanie cz a kodowanie imo natsa to dwie różne sprawy serwis w moim przypadku bawił sie ponad dwie godziny a kluczykowcy a byłem u kilku nawet nie chcieli rozmawiać jak usłyszeli nats pozdrawiam kmiart a wy dalej swoje, jak checie jechac do ASO to wasza wola i wasze pieniądze kluczyk programuje sie z centralka imo przy stacyjce, zeby oprocz otworzenia centralnego zamka, wylanczał tez imo............ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wlad69 Opublikowano 20 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 20 Czerwca 2012 (edytowane) a wy dalej swoje, jak checie jechac do ASO to wasza wola i wasze pieniądze kluczyk programuje sie z centralka imo przy stacyjce, zeby oprocz otworzenia centralnego zamka, wylanczał tez imo............ zdradz prosze jak to zrobic-bo na 4 profesjonalne warsztaty w krakowie tylko jeden umial zaprogramowac mi kluczyk do immo...robilem to 2 tygodnie temu i moge powiedziec ze: 1.cena w krakowie to 250 zl. 2.trwa to ok.20 minut-u mnie immo nie chcialo przyjac nowego kluczyka. 3.potrzeba do tego komputera i specjalistycznego oprogramowania. 4.nie da sie wyciac w P12 immo-niestety. Edytowane 20 Czerwca 2012 przez wlad69 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
igorgfx Opublikowano 28 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 28 Czerwca 2012 (edytowane) w rzeszowie dorobiłem za 350zł klucz + immo + pilot pilot da się zaprogramować autem ale immo jak kolega wyżej pisze specjalny sprzęt. i tak jak u kolegi immo nie chciało przyjąć nowego klucza bo ... do tego modelu są podobno 2 rodzaje transmiterów prekodowanych jedne działają w trybie "krypto" drugie "password" który jest poprawny gość zweryfikował doświadczalnie. edit kluczyk mam 5Wk4 885 siemens (tak pisze z boku) od frontu NATS Primera jest z 2002 wersja acenta 1.8 benzyna z kolorowym wyświetlaczem Edytowane 28 Czerwca 2012 przez igorgfx Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość aniagal Opublikowano 2 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 2 Lipca 2012 Witam, mam pytanie czy w trakcie wymiany baterii w P12 jest jakis czas na zapamiętanie ustawień czy za każdym razem trzeba programować ustawienia? W mondeo jak się szybko wymieniało baterię to pilot nie tracił ustawień. I jeszcze , jeśli można poproszę link do programowania kluczyka konkretnie do P12. Wcześniej widziałam dwie różne możliwości i nie wiem, która jest do P12. Jak zwykle dziękuję i pozdrawiam AG. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wlad69 Opublikowano 2 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 2 Lipca 2012 Witam, mam pytanie czy w trakcie wymiany baterii w P12 jest jakis czas na zapamiętanie ustawień czy za każdym razem trzeba programować ustawienia? W mondeo jak się szybko wymieniało baterię to pilot nie tracił ustawień. I jeszcze , jeśli można poproszę link do programowania kluczyka konkretnie do P12. Wcześniej widziałam dwie różne możliwości i nie wiem, która jest do P12. Jak zwykle dziękuję i pozdrawiam AG. ja wymienialem baterie nie spieszac sie i kluczyka nie musialem programowac.procedura jest w dziale trikow dot.primery i nie tylko. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michaell Opublikowano 7 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 7 Lipca 2012 W Krakowie dorobienie kluczyka z immobilizerem 180 zł Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.