Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

p12 - dwumasa ,regeneracja czy uzywka


preston81
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam chciałem zapytac czy ktoś z forum regenerował dwumas?

koszt regeneracji od 500-800 montaz 400 

koło uzywane - nizsza cena 

koło nowe - smiech na sali ponad 2k 

 

czeka mnie w najblizszym czasie taki zabieg choc nic strasznego sie nie dzieje mechanior wspominal mi przy wymioanie sprzegla ze ma 2cm luzu w prawo i 2 w lewo czyli końcówa żywotności brak jakich kolwiek oznak zadnych hałasów, czasem na zimnym silniku mam lekkie drganie lecz tutaj szukac bede innej przyczyny moze nie rowna praca 1 wtrysku jak widze temp ma znaczenie ...

 

prosze o opinie 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cytat ze strony radzikowskiego

 

"Koło zamachowe spełnia wielorakie funkcje: jest masą wirującą silnika, zębatką z którą współpracuje rozrusznik, powierzchnią cierną dla tarczy sprzęgła przyciskaną przez docisk, a także tłumikiem drgań w układzie przeniesienia napędu (koło dwumasowe). Niektóre koła współpracują również z czujnikiem położenia wału korbowego. Naprawa koła to m.in. toczenie i szlifowanie powierzchni ciernej oraz wymiana koronki zębatej. Zaprzestaliśmy naprawy kół dwumasowych z powodu braku plastikowych elementów tłumiących uginanie sprężyn. Bez wymiany tych elementów naprawa nie ma sensu"

 

 

Jakby co, to mam do sprzedania nowe oryginalne koło do QR20(P12,T30) w dobrych pieniądzach.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Narazie mam dobre .Wiec jak piszesz ze regeneracja nic nieda to mamy kupic orginaly   :wave:

Z tego co sie orientuje (moze nie jestem w temacie ) masa ludzi daje do naprawy

 

Cytat ze strony radzikowskiego

 

"Koło zamachowe spełnia wielorakie funkcje: jest masą wirującą silnika, zębatką z którą współpracuje rozrusznik, powierzchnią cierną dla tarczy sprzęgła przyciskaną przez docisk, a także tłumikiem drgań w układzie przeniesienia napędu (koło dwumasowe). Niektóre koła współpracują również z czujnikiem położenia wału korbowego. Naprawa koła to m.in. toczenie i szlifowanie powierzchni ciernej oraz wymiana koronki zębatej. Zaprzestaliśmy naprawy kół dwumasowych z powodu braku plastikowych elementów tłumiących uginanie sprężyn. Bez wymiany tych elementów naprawa nie ma sensu"

 

 

Jakby co, to mam do sprzedania nowe oryginalne koło do QR20(P12,T30) w dobrych pieniądzach.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

szkoda mi stracic 1000 zł na regeneracje z montazem i w sumie opinie na jej temat nie wygladaja zbyt pochlebnie ... nie znam nikogo kto regenerowal

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

POTRZEBUJE TAKIE LUK 415 0261 10

 

Ale w/g rozpiski, to, te też powinno pasować.

Ojjjjjjj. Bardzo chciałem pomóc, ale pewnie, a właściwie to się nie udało!!!!!! I to Twoja wina. Często mówimy o uzupełnieniu profilu, a u Ciebie tego nie ma!!!!!

Ale jeśli dobrze pamiętam /jak, gdzieś, coś pisałeś/ to masz 1,9 i 120KM, no chyba że się mylę, ale raczej nie. Więc pierwsze zdanie skreślam i linku nie daję, gdyż nie aktualne.

Co do dwumasy i sprzęgla, to piszesz że mechanior delikatnie wspomniał o przyszłej wymianie dwumasy.

A jeśli objawami jest twarde sprzęgło, to czego to przyczyna? /bo ja mam dość twarde i w zeszłym roku mechanior też mnie straszył/

Edytowane przez mirekg9
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie objawem jest luz na kole dwumasowym które widział jak zakladal mi nowe sprzeglo ... :) wysprzeglik tez mam nowy , jedyny objaw jaki chyba moge dopasowac to to ze jak gasze silnik to lekko mi buda drgnie na koniec i to tyle 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

chodzi mi tylko o to ze szkoda mi ew niszczyc nowe sprzeglo , no i mam jeszcze pytanie dot poduszek silnika jak je zdiagnozowac , wyczytalem tu na forum ze ktos mial jak ja i winne byly poduszki , trzeslo mu silnikiem troszke - drgania przy temp zewn nizszej niz 16 stopni u mnie jest to samo dzis na dzien dobry temp 22 stopnie i auto ani drgnie jak nowka 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Każdy ze znajomych - posiadaczy diesli, którzy regenerowali koła dwumasowe, nie pojeździli dłużej niż półtora roku.

Ja bym tego nie założył.

Tu też można poczytać coś nie coś o regeneracji:

http://www.sprzeglo.com.pl/artykuly-porady/kola-dwumasowe/regeneracja-sprzegla-oraz-kola-dwumasowego/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...