Przypadek Opublikowano 18 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 18 Kwietnia 2015 Witam, jest to mój pierwszy post na forum. Dzisiaj zmagałem się z Micrą mojej narzeczonej- z wymianą podświeltenia zegarów. Niestety nie udało mi się znaleźć żadnego sesownego opisu jak to zrobić lecz kilka kawałków. Ja podaję jak to należy zrobić. 1. Należy odkręcić osłonę kolumny kierownicy i zdjąć jej górę- ja ściągałem całą bo byłomi łatwiej. Są trzy śruby i zatrzaski. 2. Sciągamy ramkę która jest wokół zegarów- jest 5 zatrzasków umieszczonych na obwodzie+ 2 na dole. Te na obwodzie polecam nacisnąć śrubokręrtem płaskim-łatwiej wyskoczą. 3. Sciągamy boczne osłony słupków: prawy + lewy- są tylko na zatrzaskach. 4. Demontujemy czujnik nasłonecznienia- trzeba podważyć i wypicąć jedną kostkę. 5. Sciągamy deskę kopitu- jest tylko na zatrzaskach na całej długości. Trzeba podważyć od przodu i można ją wyciągnąć całą. 6. Odkręcamy licznik- są 3 śruby. 7. Odłączamy kostkę/ kostki. 8. Wyciągamy licznik delikatnie podważając go na zastrzaskach znajdujących się tuż obok śrub bocznych. 9. Mamy licznik na wierzchu. W podświetleniu jest 6 zarówek. 4 w ramce brązowej- to są żawórki T5 2 w ramce czarnej- podobne jak T5 ale to nie te. Ktoś wie co to za żarówki? Bo ja usilnie próbuję je namierzyć. Mam nadzieję że komuś się to przyda. W przypadku pytań proszę je zadawać w temacie. Pozdrawiam Przypadek Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.