paulpk Opublikowano 24 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2015 Micra K12 1.2 80 kM benzyna rocznik 2003 Witam, szukałem na forum ale nie znalazłem.. może ktoś pomoże łopatologicznie jak krok po kroku zabrać się do wymiany świec ? pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jozdow Opublikowano 27 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 27 Kwietnia 2015 Witam Też jestem na podobnym etapie (rozgryzania tematu). Po przejrzeniu netu, jak na razie dotarłem tylko do tych schematów. http://nissan4u.com/parts/micra/el_k12e/2005_5/type_24/fuel_and_engine_control/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
paulpk Opublikowano 28 Kwietnia 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Kwietnia 2015 A ja znalazłem fotę zdjętej porywy i zastanawiam się czy tam gdzie zaznaczyłem są śruby do odkręcenia, bo jeśli tak to ciężko się tam dostać i jeszcze jedno, wydaje mi się że kolektor, po ewentualnym odkręceniu wszystkich śrub, nie trzeba odkręcać. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ANDRZEJ104 Opublikowano 28 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 28 Kwietnia 2015 W dobrym kierunku zmierzacie , pokrywy nie trzeba odkręcać czyli nie trzeba rozdzielać tylko odkręcić całą obudowę wraz z przepustnicą , filtrem. Cztery śruby 10 klucz po rogach całej obudowy plus dwie do mocowania do kolektora ssącego , przewód serwa kostka przepustnicy, elektrozawór odpowietrzenia zbiornika, rura ssąca do filtra, delikatnie całość do góry i ukazuje się pokrywa zaworów z cewkami do każdego cylindra. Odpinacie kostki cewek, śruby mocujące cewki i macie świece, klucz 16 ale taki z gumką trzymającą świece bo jest problem wyjąć. Powodzenia. A jeszcze ważna rzecz nie włączać zapłonu na rozebranym bo potrzebna będzie adaptacja przepustnicy - nie polecam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
paulpk Opublikowano 29 Kwietnia 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Kwietnia 2015 W dobrym kierunku zmierzacie , pokrywy nie trzeba odkręcać czyli nie trzeba rozdzielać tylko odkręcić całą obudowę wraz z przepustnicą , filtrem. Cztery śruby 10 klucz po rogach całej obudowy plus dwie do mocowania do kolektora ssącego , przewód serwa kostka przepustnicy, elektrozawór odpowietrzenia zbiornika, rura ssąca do filtra, delikatnie całość do góry i ukazuje się pokrywa zaworów z cewkami do każdego cylindra. Odpinacie kostki cewek, śruby mocujące cewki i macie świece, klucz 16 ale taki z gumką trzymającą świece bo jest problem wyjąć. Powodzenia. A jeszcze ważna rzecz nie włączać zapłonu na rozebranym bo potrzebna będzie adaptacja przepustnicy - nie polecam. Wielkie wielkie dzięki teraz można coś próbował, tylko jeszcze jedno pomocnicze pytanie, a mianowicie czy trzeba odłączać akumulator, bo z tego co napisałeś to wynika że nie koniecznie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ANDRZEJ104 Opublikowano 29 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 29 Kwietnia 2015 Odłączanie akumulatora nie jest konieczne. Pozdrawiam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jozdow Opublikowano 29 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 29 Kwietnia 2015 ANDRZEJ104 ma rację. W necie znalazłem takie zdjęcie obudowy filtra: http://www.nanodatex.pl/nissan-micra-k12-obudowa-filtra-o550240.html Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kmiart Opublikowano 10 Sierpnia 2015 Udostępnij Opublikowano 10 Sierpnia 2015 tylko uwaga na oringi przy kolektorze ssącym i proponuje świece irydowe wymiana co 60 tysięcy tylko przy pierwszym uruchomieniu musi autko troszke pochodzić żenby się potem dobrze sprawowały (nie gasić autka do momentu zagrzania silnika do optymalnej temperatury) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.