pulsarus Opublikowano 22 Lipca 2015 Udostępnij Opublikowano 22 Lipca 2015 Witam byłem z autem w serwisie Nissana podłączono auto do kompa no i mam problem wyskoczyło pełno błędów związanych z ENGINE pan miły stwierdził że to skrzynia która nadaje się do wymiany . Można prosić o pomoc tutaj kody błędów które wyskoczyły : P0715 - INPUT SPEED SENSOR AP0840 - FLUID PRESS SEN/SW AP0845 - FLUID PRESS SEN/SW BP1700 - CVT C/U FUNCTP1715 - IN PULY SPEEDDodam że samochodzik nie chce za bardzo jechać tz odpala wszystko ok ale nie chce jechać szybciej jak 40km/h Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sq9mcs Opublikowano 22 Lipca 2015 Udostępnij Opublikowano 22 Lipca 2015 P0715 - Brak sygnału z czujnika prędkości obrotowej silnika w trakcie jazdy (sygnał do ECM oraz prędkościomierz daje inny czujnik) P0840 i P0845 to błędy braku sygnału z czujnika ciśnienia oleju skrzyni CVT. Pierwszy odpowiednio z czujnika A a drugi z czujnika B. P1700 występuje przy wykryciu uszkodzenia w obwodach skrzyni CVT (powyższe błędy) powoduje przejście w tryb awaryjny (max 40km/h) oraz wyłączenie ASCD (tempomatu). Błąd P1715 oznacza nie prawidłową wartość z czujnika prędkości obrotowej silnika w trakcie jazdy w stosunku do obliczonego poziomu przez ECM. Błędy są typowo elektryczne więc trzeba zmierzyć wartości w wtyczce TCM (Transmission Control Module) - komputerze skrzyni. Kable odpowiedzialne za pierwsze trzy błędy są w wtyczce skrzyni CVT i biegną do komputera TCM. Jak usuniesz je to pozostałe dwa błędy powinny automatycznie zniknąć. Wątpię aby skrzynia nadawała się do wymiany, no chyba że padły 3 czujniki naraz. To wtedy trzeba je wymienić. PS. Zmień mechanika. Nie ma o tym bladego pojęcia. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pulsarus Opublikowano 22 Lipca 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Lipca 2015 Witam , dziękuję za szybką odpowiedz są wakacje i auto za chwilę bedzie potrzebne i mam pytanie czy jestem w stanie samemu naprawić tę usterkę jak tak to poproszę jeszcze o info gdzie szukać tych czujników i gdzie je kupic najlepiej niestety w mojej okolicy Bydgoszcz brak sprawdzonych mechaników co by to szybko uczciwie naprawili , pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sq9mcs Opublikowano 22 Lipca 2015 Udostępnij Opublikowano 22 Lipca 2015 Jeśli znasz angielski w stopniu technicznym to możesz zrobić to sam zgodnie z procedurą Nissana. Serwisówkę znajdziesz tutaj: http://www.nicoclub.com/archives/nissan-murano-factory-service-manuals.html Po wybraniu rocznika szukaj pliku CVT.PDF tam szukaj według numerów kodów błędów. Każdy kod ma dokładnie opisaną procedurę potwierdzenia i naprawy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pulsarus Opublikowano 7 Sierpnia 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Sierpnia 2015 Pytanie czy w/w usterki mogą mieć coś wspólnego z faktem że auto było na przeglądzie i wymianie filtrów u pana gazownika , czy to czysty zbieg okoliczności że po wizycie w gazowym zakładzie nastąpiły te usterki , pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sq9mcs Opublikowano 7 Sierpnia 2015 Udostępnij Opublikowano 7 Sierpnia 2015 Pytanie co Pan gazownik robił i gdzie grzebał może coś odłączył. A jak było przed wizytą na przeglądzie?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pulsarus Opublikowano 16 Sierpnia 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Sierpnia 2015 Witam no właśnie przed wizytą u gazownika wszystko było cacy , auto zaczęło wariować po gazowniku myślałem że może on coś pomieszał w ustawieniach podczas przeglądu ale twierdzi że instalacja gazowa jest ok . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sq9mcs Opublikowano 16 Sierpnia 2015 Udostępnij Opublikowano 16 Sierpnia 2015 Instalacja gazowa może być OK ale np. coś pokombinował we wtyczkach i stąd te problemy. Albo sterownik LPG został nieprawidłowo zamontowany i powoduje problemy z ECM. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pulsarus Opublikowano 17 Sierpnia 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Sierpnia 2015 Witam czyli w przypadku gdy ten sterownik lpg daje jakieś problemy z ecm to gdy auto ma wyłączoną instalacje lpg i jedzie na benzynie powinno być OK? Czy te błędy które są opisane wyżej mogą być spowodowane starym olejem w skrzyni , czy raczej mało realne i szukać dalej kogoś kto ma pojęcie i podejmie się naprawy ...pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sq9mcs Opublikowano 17 Sierpnia 2015 Udostępnij Opublikowano 17 Sierpnia 2015 Wątpię aby problem dotyczył starego oleju. Skoro przed wizytą u gazownika było dobrze to niech teraz poprawia. Jak wcześniej wspomniałem błąd jest typowo elektryczny. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.