Jump to content
Części Nissana - iParts.pl

Sunny 2.0 d - niestety dzis nie odpalilem maszyny


Guest sas_ha
 Share

Recommended Posts

Witam mam problem z sunny 2.0 d a konkretnie z akumulatorem. dzis rano nie odpalilem bryki akumulator chyba padl?? tylko dlaczego jezeli byl prawie nowy?? czyzby ladowanie i alterntor??? dodam ze dojezdzam nim codziennie rano do pracy 1 km :))))) i narazie nigdzie dalej czy to mozliwe zeby sie rozladowal tak szybko?? moze alternator zepsuty??

Link to comment
Share on other sites

Podczas odpalania diesel potrzebuje na rozruch okolo 50 % mocy akumulatora. Niestety czesto ludzie czepiaja sie akumulatorów, a winny jest rozrusznik lub polaczenie kabla masowego lub kabli przy orzuszniku lub tez zaciskow na klemach.

Ale w Twoim przypadku jesli jezdzisz do pracy tylko 1 kilometr to kiedy ten akumulator ma sie naladowac.Jak odpalisz samochod i jedziesz na swiatlach, to alternator jest obciazony i zeby dobrze naladowac akumulator, to trzeba okolo 15 km przejechac.

 

 

POZDRAWIAM.....

Link to comment
Share on other sites

w nissanach diesel swiece grzeją dłużej i jest to normalne więc jak jeździsz 1 km to grzeją cały czas

a tak na marginesie byś się wstydził dla zdrowia byś pochodził na pieszo

;-))

Link to comment
Share on other sites

Guest rafalski

no km. to troche malo jak na dieselka :? moze faktycznie na piechote

taniej to a i zdrowiej wyjdzie :lol:

a na weekend gdzie za miasto aby autko sobie pojezdzilo :lol:

ja dojezdzam codziennie do pracy cos okolo 11km w jedna strone i zastanawiam sie czy to nie za malo :?

i sprawdz sobie czy akumulator laduje

jesli nie to szukal bym cos w alternatorze :wink:

Link to comment
Share on other sites

ja bym szukal przyczyny w alternatorze lub akumulatorze ewentualnie w swiecach moga grzac za dlugo pelna moca (u mnie tak bylo co doprowadzilo do naprawy alternatora)

musisz miec gdzies cos nie tak

mialem porzypadek ze padl mi akumulator gdyz samochod stal na otwartych drzwiach dosyc dlugo i sie rozladowal calkowicie zostal odpalony z popychu po okolo 30 sekundach zgasilismy go i odpalilsmy ze stacyjki co wskazuje ze w tak krotkim czasie sie naladowal wiec u ciebie jest cos napewno nie tak

Link to comment
Share on other sites

Guest rafalski
sprawdzali mi ladowanie i mial 14,26 bez i ze swiatlami to chyba z alternatorem wszystko ok??

no tak wychodzi ze oki :lol:

przynajmniej jesli chodzi o akumulator :wink:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...