Gość krrizz Opublikowano 14 Października 2005 Udostępnij Opublikowano 14 Października 2005 dziś jade zhamić moją Almerke zobaczymy co nam wyjdzie dodam tylko że (jeśli to możliwe) zrobimy to na LPG i benzynie .... już nie moge się doczekać wyniki jutro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość maciejka_sz Opublikowano 14 Października 2005 Udostępnij Opublikowano 14 Października 2005 No my tez nie mozemy sie doczekac Twoich wynikow... 8) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Polak Opublikowano 14 Października 2005 Udostępnij Opublikowano 14 Października 2005 Super!jestem ciekawy jak to wyjdzie na gazie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
VQPower Opublikowano 15 Października 2005 Udostępnij Opublikowano 15 Października 2005 i jak poszlo?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość krrizz Opublikowano 15 Października 2005 Udostępnij Opublikowano 15 Października 2005 http://i23.photobucket.com/albums/b398/krrizz/wykreszhamowni.jpg wykresik z hamowni ....hmmm.... kolor czerwony BenzynaVPower racing 99 kolor niebieski shell Power Gas (sekwencja) na benzynce jak widać moc trzyma tyklo moment jest za slaby (fabrycznie prawie 180 powinno być a tu ledwie 160) na LPG widac różnice w górnym zakresie ale podejrzewam że to wina gazowników bo mogli by dobrze zestroić komputer i mogloby byc 1:1 osobiscie myślaem że będzie gorzej...ale nie jest tak zle umieścibym cale zdjęciew post-ie ale niewiem jak :oops: może znacie kogoś kto sie na LPG dobrze zna????????? NO I CO WY NA TO????? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gre Opublikowano 15 Października 2005 Udostępnij Opublikowano 15 Października 2005 a mówią ze gaz nie zabiera mocy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość --Mlody-- Opublikowano 15 Października 2005 Udostępnij Opublikowano 15 Października 2005 no co ty, gaz ma ponad 100 oktanow, wiec na gazie fura lepiej zapierdziela Zainwestujmy w lepsza przyszlosc ... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość boocik Opublikowano 15 Października 2005 Udostępnij Opublikowano 15 Października 2005 no co ty, gaz ma ponad 100 oktanow, wiec na gazie fura lepiej zapierdziela Zainwestujmy w lepsza przyszlosc ... krotko zwiezle i wszystko w temacie!!!! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gre Opublikowano 15 Października 2005 Udostępnij Opublikowano 15 Października 2005 na benzynce jak widać moc trzyma tyklo moment jest za slaby (fabrycznie prawie 180 powinno być a tu ledwie 160) a tak serio u mnie moment w n/a tez był do ...bani!! nie wiem, jakaś dziwna przypadłość almer gti?? jakie masz mody??stożek??czy calkowita seria?? :roll: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Vaiu Opublikowano 15 Października 2005 Udostępnij Opublikowano 15 Października 2005 nie pamietam kto ale ktos sciga sie na 1/4 na lpg i wygrywa z benzyna wszytko to tylko kwestia dobrego dostarczenia gazu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość microlot Opublikowano 16 Października 2005 Udostępnij Opublikowano 16 Października 2005 Koleś startuje Civicem 8) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gre Opublikowano 16 Października 2005 Udostępnij Opublikowano 16 Października 2005 Koleś startuje Civicem 8) tja alke ten civic est autem na 1/4 i tylko (tak mi sie wydaje :shock: ) owszem dobra sekwencja jest ok-->jeśli juz chcesz zagazować, ale nie o tym chcialem Krizz napisz co za mody masz? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 16 Października 2005 Udostępnij Opublikowano 16 Października 2005 Ta almerka GTI to czyściutka Serja jak widać Moment bardzo mały jak na SR20DE... ale Lukasz też taki mial w swojej jeszcze N/A... najlepiej w tej klasie wypada GREG76 i jego 149kuca i 193Nm z tego silnika, za sprawą dolotu, wydechu i power guzika... aha i na przyspieszonym zaplonie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukas Opublikowano 16 Października 2005 Udostępnij Opublikowano 16 Października 2005 edys widzialem almere gti po modach gazu u grabowskiego,całkiem niezle mu to wyszło,nie pamietam jakie moce i momenty,ale to znajde i napisze,ps,nie mia ła chyba sekwencji Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukas Opublikowano 16 Października 2005 Udostępnij Opublikowano 16 Października 2005 już wkrótce ija udaję się na hamownie,zmierzyć swoją p10,chyba te gażniczki coś mi dały,do ccholery,gazik teźż shamujemy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość krrizz Opublikowano 17 Października 2005 Udostępnij Opublikowano 17 Października 2005 no więć u mnie jest calkowita seria, żadnych extrasów jeszcze...... może ktoś zna jakiegoś gazownika co by się do mnie dobral Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość krrizz Opublikowano 17 Października 2005 Udostępnij Opublikowano 17 Października 2005 a powiem że cos mnie świerzbi do zmian ale musze się bardzo z $$ liczyć :? od czego byście radzili zacząć fajnie by bylo mieć T w końcówce Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gre Opublikowano 17 Października 2005 Udostępnij Opublikowano 17 Października 2005 moja rada co do turbo sa 2 opcje no moze 3: 1.kupujesz maszyne jak Mlody i ja wkladasz, stroisz smt i nie powinno sie nic wysrac 2.robisz w profi firmie majac kolo 15kpln i jestes zadowolony, i tez nie powinno sie wysrac 3.robisz sam, patrz na coobcia, efekt bedzie ale trzeba miec wiedze i takie zaparcie jak Kuba RESZTE DOPOWIEDZ SOBIE SAM, KTÓRA DROGE WYBIERZESZ, WSZYSTKO ZALEŻY OD FINANSÓW, CHECI,A PRZEDE WSZYSTKIM JAK W MOIM PRZYPADKU CIERPLIWOŚCI A NAJLEPSZA BEDZIE KUPNO MOJEJ ALMERY BO NA NIC NIE CZEKASZ I MASZ WSZYSTKO NA CHWILE.... POZDRAWIAM Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 18 Października 2005 Udostępnij Opublikowano 18 Października 2005 JAk chcerz uturbiać maszyne to zacznij od SMT6 i wystruj sobei tak zeby pod N/A nylo lepiej, myślę ze do 10 konia zyskasz. Następnie wydech od konca dwu rury do końcowego tlumika daj na 2,5 - to przyniesie kolejna porpawe osiągów i do turbo będize jak znalazł Stożkowy filtr poweitrza No to chyba na tyle ze wspolnych rzeczy N/A i T dalej jedno idize jedną drogą a drugie drugą... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.