Guest krrizz Posted October 14, 2005 Share Posted October 14, 2005 dziś jade zhamić moją Almerke zobaczymy co nam wyjdzie dodam tylko że (jeśli to możliwe) zrobimy to na LPG i benzynie .... już nie moge się doczekać wyniki jutro Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest maciejka_sz Posted October 14, 2005 Share Posted October 14, 2005 No my tez nie mozemy sie doczekac Twoich wynikow... 8) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Polak Posted October 14, 2005 Share Posted October 14, 2005 Super!jestem ciekawy jak to wyjdzie na gazie. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
VQPower Posted October 15, 2005 Share Posted October 15, 2005 i jak poszlo?? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest krrizz Posted October 15, 2005 Share Posted October 15, 2005 http://i23.photobucket.com/albums/b398/krrizz/wykreszhamowni.jpg wykresik z hamowni ....hmmm.... kolor czerwony BenzynaVPower racing 99 kolor niebieski shell Power Gas (sekwencja) na benzynce jak widać moc trzyma tyklo moment jest za slaby (fabrycznie prawie 180 powinno być a tu ledwie 160) na LPG widac różnice w górnym zakresie ale podejrzewam że to wina gazowników bo mogli by dobrze zestroić komputer i mogloby byc 1:1 osobiscie myślaem że będzie gorzej...ale nie jest tak zle umieścibym cale zdjęciew post-ie ale niewiem jak :oops: może znacie kogoś kto sie na LPG dobrze zna????????? NO I CO WY NA TO????? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
gre Posted October 15, 2005 Share Posted October 15, 2005 a mówią ze gaz nie zabiera mocy Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest --Mlody-- Posted October 15, 2005 Share Posted October 15, 2005 no co ty, gaz ma ponad 100 oktanow, wiec na gazie fura lepiej zapierdziela Zainwestujmy w lepsza przyszlosc ... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest boocik Posted October 15, 2005 Share Posted October 15, 2005 no co ty, gaz ma ponad 100 oktanow, wiec na gazie fura lepiej zapierdziela Zainwestujmy w lepsza przyszlosc ... krotko zwiezle i wszystko w temacie!!!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
gre Posted October 15, 2005 Share Posted October 15, 2005 na benzynce jak widać moc trzyma tyklo moment jest za slaby (fabrycznie prawie 180 powinno być a tu ledwie 160) a tak serio u mnie moment w n/a tez był do ...bani!! nie wiem, jakaś dziwna przypadłość almer gti?? jakie masz mody??stożek??czy calkowita seria?? :roll: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Vaiu Posted October 15, 2005 Share Posted October 15, 2005 nie pamietam kto ale ktos sciga sie na 1/4 na lpg i wygrywa z benzyna wszytko to tylko kwestia dobrego dostarczenia gazu Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest microlot Posted October 16, 2005 Share Posted October 16, 2005 Koleś startuje Civicem 8) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
gre Posted October 16, 2005 Share Posted October 16, 2005 Koleś startuje Civicem 8) tja alke ten civic est autem na 1/4 i tylko (tak mi sie wydaje :shock: ) owszem dobra sekwencja jest ok-->jeśli juz chcesz zagazować, ale nie o tym chcialem Krizz napisz co za mody masz? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Coobcio Posted October 16, 2005 Share Posted October 16, 2005 Ta almerka GTI to czyściutka Serja jak widać Moment bardzo mały jak na SR20DE... ale Lukasz też taki mial w swojej jeszcze N/A... najlepiej w tej klasie wypada GREG76 i jego 149kuca i 193Nm z tego silnika, za sprawą dolotu, wydechu i power guzika... aha i na przyspieszonym zaplonie Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
lukas Posted October 16, 2005 Share Posted October 16, 2005 edys widzialem almere gti po modach gazu u grabowskiego,całkiem niezle mu to wyszło,nie pamietam jakie moce i momenty,ale to znajde i napisze,ps,nie mia ła chyba sekwencji Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
lukas Posted October 16, 2005 Share Posted October 16, 2005 już wkrótce ija udaję się na hamownie,zmierzyć swoją p10,chyba te gażniczki coś mi dały,do ccholery,gazik teźż shamujemy Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest krrizz Posted October 17, 2005 Share Posted October 17, 2005 no więć u mnie jest calkowita seria, żadnych extrasów jeszcze...... może ktoś zna jakiegoś gazownika co by się do mnie dobral Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest krrizz Posted October 17, 2005 Share Posted October 17, 2005 a powiem że cos mnie świerzbi do zmian ale musze się bardzo z $$ liczyć :? od czego byście radzili zacząć fajnie by bylo mieć T w końcówce Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
gre Posted October 17, 2005 Share Posted October 17, 2005 moja rada co do turbo sa 2 opcje no moze 3: 1.kupujesz maszyne jak Mlody i ja wkladasz, stroisz smt i nie powinno sie nic wysrac 2.robisz w profi firmie majac kolo 15kpln i jestes zadowolony, i tez nie powinno sie wysrac 3.robisz sam, patrz na coobcia, efekt bedzie ale trzeba miec wiedze i takie zaparcie jak Kuba RESZTE DOPOWIEDZ SOBIE SAM, KTÓRA DROGE WYBIERZESZ, WSZYSTKO ZALEŻY OD FINANSÓW, CHECI,A PRZEDE WSZYSTKIM JAK W MOIM PRZYPADKU CIERPLIWOŚCI A NAJLEPSZA BEDZIE KUPNO MOJEJ ALMERY BO NA NIC NIE CZEKASZ I MASZ WSZYSTKO NA CHWILE.... POZDRAWIAM Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Coobcio Posted October 18, 2005 Share Posted October 18, 2005 JAk chcerz uturbiać maszyne to zacznij od SMT6 i wystruj sobei tak zeby pod N/A nylo lepiej, myślę ze do 10 konia zyskasz. Następnie wydech od konca dwu rury do końcowego tlumika daj na 2,5 - to przyniesie kolejna porpawe osiągów i do turbo będize jak znalazł Stożkowy filtr poweitrza No to chyba na tyle ze wspolnych rzeczy N/A i T dalej jedno idize jedną drogą a drugie drugą... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.