Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

dziś będziemy Hamować moją nyske


Gość krrizz
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

http://i23.photobucket.com/albums/b398/krrizz/wykreszhamowni.jpg

 

wykresik z hamowni ....hmmm....

kolor czerwony BenzynaVPower racing 99

kolor niebieski shell Power Gas (sekwencja)

 

na benzynce jak widać moc trzyma tyklo moment jest za slaby (fabrycznie prawie 180 powinno być a tu ledwie 160)

 

na LPG widac różnice w górnym zakresie ale podejrzewam że to wina gazowników bo mogli by dobrze zestroić komputer i mogloby byc 1:1

 

osobiscie myślaem że będzie gorzej...ale nie jest tak zle

umieścibym cale zdjęciew post-ie ale niewiem jak :oops:

 

może znacie kogoś kto sie na LPG dobrze zna?????????

 

NO I CO WY NA TO?????

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

na benzynce jak widać moc trzyma tyklo moment jest za slaby (fabrycznie prawie 180 powinno być a tu ledwie 160)

 

a tak serio u mnie moment w n/a tez był do ...bani!! nie wiem, jakaś dziwna przypadłość almer gti??

jakie masz mody??stożek??czy calkowita seria??

:roll:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ta almerka GTI to czyściutka Serja jak widać :)

Moment bardzo mały jak na SR20DE... ale Lukasz też taki mial w swojej jeszcze N/A...

 

najlepiej w tej klasie wypada GREG76 i jego 149kuca i 193Nm z tego silnika, za sprawą dolotu, wydechu i power guzika... aha i na przyspieszonym zaplonie :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

edys widzialem almere gti po modach gazu u grabowskiego,całkiem niezle mu to wyszło,nie pamietam jakie moce i momenty,ale to znajde i napisze,ps,nie mia ła chyba sekwencji

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

moja rada co do turbo sa 2 opcje no moze 3:

1.kupujesz maszyne jak Mlody i ja wkladasz, stroisz smt i nie powinno sie nic wysrac

2.robisz w profi firmie majac kolo 15kpln i jestes zadowolony, i tez nie powinno sie wysrac

3.robisz sam, patrz na coobcia, efekt bedzie ale trzeba miec wiedze i takie zaparcie jak Kuba

RESZTE DOPOWIEDZ SOBIE SAM, KTÓRA DROGE WYBIERZESZ, WSZYSTKO ZALEŻY OD FINANSÓW, CHECI,A PRZEDE WSZYSTKIM JAK W MOIM PRZYPADKU CIERPLIWOŚCI

 

A NAJLEPSZA BEDZIE KUPNO MOJEJ ALMERY BO NA NIC NIE CZEKASZ I MASZ WSZYSTKO NA CHWILE....

POZDRAWIAM

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

JAk chcerz uturbiać maszyne to zacznij od SMT6 i wystruj sobei tak zeby pod N/A nylo lepiej, myślę ze do 10 konia zyskasz.

 

Następnie wydech od konca dwu rury do końcowego tlumika daj na 2,5 - to przyniesie kolejna porpawe osiągów i do turbo będize jak znalazł

 

Stożkowy filtr poweitrza

 

No to chyba na tyle ze wspolnych rzeczy N/A i T dalej jedno idize jedną drogą a drugie drugą...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...