Gość Sami Opublikowano 14 Października 2005 Udostępnij Opublikowano 14 Października 2005 Mam taki problemik - poniewaz montuje jedno bonusowe miejsce z tylu, chcialem tez zamontowac spowrotem pasy z jednej strony. A tu sie okazuje ze nie moge ich rozwinac... tak jakby sie wlaczala ta blokada jak przy szarpnieciu. Probowalem juz naprawde powoli je rozciagnac i i nic. Zdjalem tez obudowe - w sumie moglbym to rozkrecic i sprawdzic ale jest na pisane DO NOT REMOVE wiec mam mieszane uczucia. Ktos wie jak to rozwiazac?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość maciejka_sz Opublikowano 14 Października 2005 Udostępnij Opublikowano 14 Października 2005 Pas rozwiniesz tylko po ustawieniu puszeczki ze zwinetym pasem pod taki katem jaki miales zamocowany w samochodzie. jak lezal to musi lezec pod taki samym katem.. jak byl zamocowany z boku to rowniez tak samo. Musi dzialac... nie ma lewara... to raczej sie nie psuje. I dobra rada... nie rozbieraj tego bo wyskoczy Ci sprezyna a wtedy bedziesz mogl to wywalic. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Sami Opublikowano 14 Października 2005 Udostępnij Opublikowano 14 Października 2005 oki dizeki za szybka odpowiedz zaraz dobiore odpowiedni kat i sie zobaczy... Ale z tego by wychodzilo ze jak samochodem stane na gorce to pasazer pasow nie zapnie... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość indygox Opublikowano 14 Października 2005 Udostępnij Opublikowano 14 Października 2005 ... Ale z tego by wychodzilo ze jak samochodem stane na gorce to pasazer pasow nie zapnie... troche nie rozumiem tego - bo samochód jak stanie na górce to co to ma do pasów ?? uchwyt pasów bedzie sie ruszał proporcjonalnie do kąta nachylenia samochodu ?? - cos niebardzo... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Sami Opublikowano 14 Października 2005 Udostępnij Opublikowano 14 Października 2005 chodzilo mi o to, ze skoro musza byc pod wlasciwym katem zeby dzialac, to przeciez kiedy zmienie kat polozenia samochodu to automatycznie zmieni sie tez kat ulozenia zwijacza pasow... ale zostawmy teorie, wazne ze juz wszystko dziala, przykrecilem i sie ladnie rozwinely Tylko teraz musze znalezc reszte srob do ich przykrecenia z przodu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość nowikg Opublikowano 14 Października 2005 Udostępnij Opublikowano 14 Października 2005 ... Ale z tego by wychodzilo ze jak samochodem stane na gorce to pasazer pasow nie zapnie... Masz racje tylko ten przechył musi być dość wyraźny. Przypuszczam, że większe kłopoty ten pasażer miałby wówczas z wsiadaniem niz z pasami Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.