ori831 Opublikowano 29 Sierpnia 2015 Udostępnij Opublikowano 29 Sierpnia 2015 Witam, planuję długą podróż swoja 19 letnią Micrunią ponad 2000km. Potrzebują sprawdzić olej w skrzyni biegów. Próbowałem przez linkę prędkościomierza ale nie mogę odkręcić tej plastikowej nakrętki ( kręci się razem z linką ) Ktoś podpowie jak to odkręcić lub w jaki inny sposób sprawdzić olej?? Pozdr Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TESTER 1956 Opublikowano 30 Sierpnia 2015 Udostępnij Opublikowano 30 Sierpnia 2015 Poziom oleju w skrzyni biegów sprawdza się przez otwór którym olej się nalewa. Ustawiasz auto na równym podłożu odkręcasz korek wlewu oleju i dolewając olej przeznaczony do skrzyni biegów uzupełnisz jego ewentualne braki a zarazem ustalasz jego właściwy poziom. Gdy olej zacznie się przelewać przez otwór odczekujesz aż przestaje się wylewać zakręcasz korek i jest po sprawie. Nie sadzę, że w Twoim aucie jest inaczej. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
atomic99 Opublikowano 31 Sierpnia 2015 Udostępnij Opublikowano 31 Sierpnia 2015 TESTER1956 akurat w Micrach olej wlewa i sprawdza się właśnie tam gdzie wchodzi linka od prędkościomierza dokładny opis jest tu: http://forum.nissanklub.pl/index.php/topic/99374-micra-k11-olej-w-skrzyni-bieg%C3%B3w-wymiana/?do=findComment&comment=1048499 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TESTER 1956 Opublikowano 31 Sierpnia 2015 Udostępnij Opublikowano 31 Sierpnia 2015 Człowiek uczy się całe życie... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ori831 Opublikowano 31 Sierpnia 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 31 Sierpnia 2015 TESTER1956 akurat w Micrach olej wlewa i sprawdza się właśnie tam gdzie wchodzi linka od prędkościomierza dokładny opis jest tu: http://forum.nissanklub.pl/index.php/topic/99374-micra-k11-olej-w-skrzyni-bieg%C3%B3w-wymiana/?do=findComment&comment=1048499 no dobrze odkręciłem tą małą srubkę i co dalej?. próbowałem ruszyć tym na boki żeby wyciągnąć zębnik i automatycznie oderwało mi się to uszko przez które przechodziła mała śrubka ;( Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TESTER 1956 Opublikowano 31 Sierpnia 2015 Udostępnij Opublikowano 31 Sierpnia 2015 W tym przepadku powinno się do góry pociągnąć zdecydowanie a może nawet szarpnąć ale nie na boki bo efekt będzie taki jak u Ciebie się przydarzyło. Znacznie łatwiejszy jest jednak sposób który ja opisywałem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Felson Opublikowano 31 Sierpnia 2015 Udostępnij Opublikowano 31 Sierpnia 2015 Niestety skrzynia w 1.0 przed liftem nie ma korka wlewu, a jedynie spustowy na spodzie skrzyni. Olej sprawdza się i uzupełnia przez otwór na czujnik prędkościomierza. W pózniejszych 1.0 (na pewno u mnie, czyli po 2000) oraz w 1,3 i 1,4 jest osobny korek wlewu od strony chłodnicy i spustowy od strony lewego błotnika. Ori831, pozostaje Ci ciągnąć zębnik do góry Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.