Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

Silnik 1.6 94KM, jaki jest ?


Marta85
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Chciałabym poprosic uzytkownikow tego silnika w Juke o opinie o nim.

Jak wygląda dynamika i spalanie w miescie ?

Moze ktos ma LPG do niego załoźone ?

 

Dziekuje za wszystkie wpisy :)

 

 

Dane techniczne :

1598cm3

94KM przy 5400 obr/min

140nm przy 3200-4400 obr/min

Wtrysk wielopunktowy

 

0-100km/h w 12 sek

Edytowane przez Marta85
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No to moze to nie jest silnik produkcji Nissana. Tego nie wiem. (Moze to silnik Renault w takim razie)

Dane spisałam z broszury/danych technicznych Nissana Juke, ktory dostałam w salonie.

Tak wiec ten silnik jest montowany w Nissanie Juke i u nas sprzedawany :)

Edytowane przez Marta85
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie ma takiego silnika Nissana jak 1.6 94KM są 110KM i 117KM !!!!

 

W ofercie jest: http://www.nissan.pl/PL/pl/vehicle/crossovers/juke/prices-and-equipment/prices-and-specifications/model-details.107152_105320_105757.html

 

W przypadku Juke występuje tylko w wersjach Visia i Visia Plus, w wersjach Acenta i Tekna jest 1.6 117 KM. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jechałam dzis Juke z silnikiem 1.6 94KM.

Niestety autku wyraznie brakuje mocy :( powyzej 80 km/h rozpedza się bardzo słabo.

Dodatkowo w srodku jest głośno.

Jest mniej zrywne niz moje stare Suzuki.

 

Zleciłam firmie szukanie Juka 117 KM w Niemczech ale wstepnie mi powiedzieli ze nie mam co liczyc na bezwypadkowe auto z małym przebiegiem. (Taki do 30 tys km bym jeszcze kupiła)

Chyba jednak bedę musiała kupić inna markę i odpuścić sobie ładnego Juka ;(

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jest na Alledrogo sporo np - http://allegro.pl/nissan-juke-tekna-1-6-benzyna-117-km-i5641456785.html

 

A tu masz z takim przebiegiem i stanem  co ja swoją Tiide kupiłem http://otomoto.pl/oferta/nissan-juke-tekna-krajowy-i-wl-idealny-stan-techniczny-niski-przebieg-7-tys-km-ID6y9YFd.html

Edytowane przez Edek01
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Oglądałam 3 sztuki uzywane. Wlasnie z 2013. Do kazdego z nich mechanik mial zastrzezenia. A to malowany (choc w ogloszeniu bezwypadkowy) a to sprzeglo zuzyte (przebieg niby 30 tys km)...

Jednak kupie znowu nowy samochod. Zero stresu, zero problemow.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wersja 117KM jest aktualnie dostepna tylko ze skrzynia automatyczną :(

a dlaczego nei automat?? można sie nieźle zdziwić :D i wygoda większa

tez kiedyś byłem ortodoksem w sprawie skrzyni ale teraz już z własnej woli nie zamienię na manuala :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Szczerze to sprzedawca w salonie mi ten automat odradzal.

Stwierdzil ze w 1.6 turbo jest ok ale w zwyklym 1.6 to tak nie bardzo. Ponoc to nie do konca automat tylko jakas tam inna technologia.

 

Na turbo mnie nie stac wiec problem sie sam rozwiazal :)

 

Dzis znowu handlowiec dzwonil i namawiał na 1.2. Mam wrazenie ze za kazdym kolejnym razem jak z nim rozmawiam to ten silnik pali mniej ;) ech ci wytrenowani handlowcy....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Szczerze to sprzedawca w salonie mi ten automat odradzal.

Stwierdzil ze w 1.6 turbo jest ok ale w zwyklym 1.6 to tak nie bardzo. Ponoc to nie do konca automat tylko jakas tam inna technologia.

 

Dla mnie możliwość połączenia skrzyni automatycznej (CVT, ale biegów ręcznie zmieniać nie trzeba więc w praktyce na jedno wychodzi) z napedem na cztery koła była głównym argumentem na tak dla dla Juke - to plus bardzo wygodne fotele z przodu spowodowały, że na wady (praktycznie brak bagażnika, wygląd) przymknąłem oko. Wbrew pozorom trudno jest kupić SUV-a / crossovera z napędem na cztery koła i automatem równocześnie, zwykle te dwie opcje się wykluczają (np. Qashqai). 

 

 

Dzis znowu handlowiec dzwonil i namawiał na 1.2. Mam wrazenie ze za kazdym kolejnym razem jak z nim rozmawiam to ten silnik pali mniej  ;) ech ci wytrenowani handlowcy....

 

Dosłownie parę dni temu wziąłem z wypożyczalni na lotnisku Pulsara z tym silnikiem i skrzynią CVT - ten silnik pali na prawdę mało. Nie wiem, jak wygląda kwestia trwałości, samochód który wypożyczyłem miał niecałe 3 tysiące kilometrów przebiegu, a ja przejechałem nim w trzy dni niespełna 300 kilometrów (ok. 200 kilometrów po autostradzie plus trochę kręcenia się po mieście). Co do spalania, to w wypożyczalni odebrałem auto zatankowane pod korek i takie musiałem oddać - przed zwrotem auta na stacji benzynowej koło lotniska po prostu chciałem wlać tyle, ile wejdzie. Przy kwocie 11 EUR na dystrybutorze pistolet zaczął odbijać, po kilku próbach dolałem jeszcze trochę i skończyło się na rachunku na 16 EUR  :| - weszło tylko 9 litrów benzyny z niewielkim hakiem. Fakt, że jeździłem bardzo spokojnie - na austostradzie w jedną stronę był deszcz i ograniczenie do 80 km/h tym spowodowane, a w drugą stronę droga była zapchana i wszyscy jechali ok. 60 km/h, po mieście też toczyłem się w tempie spacerowym, ale mimo wszystko... Jeśli ten silnik jest niezawodny, to moim zdaniem jest to rewelacja - za kilka miesięcy będę musiał rozejrzeć się za jakimś pięciodrzwiowym autem z automatem w miejsce Civica, którego się ostatnio pozbyłem, i po tej przejażdżce Pulsar z tym silnikiem jest moim faworytem.  :wub:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...