Marta85 Opublikowano 5 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 5 Września 2015 (edytowane) Chciałabym poprosic uzytkownikow tego silnika w Juke o opinie o nim. Jak wygląda dynamika i spalanie w miescie ? Moze ktos ma LPG do niego załoźone ? Dziekuje za wszystkie wpisy Dane techniczne : 1598cm3 94KM przy 5400 obr/min 140nm przy 3200-4400 obr/min Wtrysk wielopunktowy 0-100km/h w 12 sek Edytowane 5 Września 2015 przez Marta85 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Edek01 Opublikowano 5 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 5 Września 2015 Nie ma takiego silnika Nissana jak 1.6 94KM są 110KM i 117KM !!!! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marta85 Opublikowano 5 Września 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Września 2015 (edytowane) No to moze to nie jest silnik produkcji Nissana. Tego nie wiem. (Moze to silnik Renault w takim razie) Dane spisałam z broszury/danych technicznych Nissana Juke, ktory dostałam w salonie. Tak wiec ten silnik jest montowany w Nissanie Juke i u nas sprzedawany Edytowane 5 Września 2015 przez Marta85 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Daniel_I Opublikowano 5 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 5 Września 2015 Nie ma takiego silnika Nissana jak 1.6 94KM są 110KM i 117KM !!!! W ofercie jest: http://www.nissan.pl/PL/pl/vehicle/crossovers/juke/prices-and-equipment/prices-and-specifications/model-details.107152_105320_105757.html W przypadku Juke występuje tylko w wersjach Visia i Visia Plus, w wersjach Acenta i Tekna jest 1.6 117 KM. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marta85 Opublikowano 5 Września 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Września 2015 Wersja 117KM jest aktualnie dostepna tylko ze skrzynia automatyczną Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Edek01 Opublikowano 5 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 5 Września 2015 Nissan oszalał ?? Zdławił HR16DE do 94KM żenujące ................................ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marta85 Opublikowano 8 Września 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Września 2015 Jechałam dzis Juke z silnikiem 1.6 94KM. Niestety autku wyraznie brakuje mocy powyzej 80 km/h rozpedza się bardzo słabo. Dodatkowo w srodku jest głośno. Jest mniej zrywne niz moje stare Suzuki. Zleciłam firmie szukanie Juka 117 KM w Niemczech ale wstepnie mi powiedzieli ze nie mam co liczyc na bezwypadkowe auto z małym przebiegiem. (Taki do 30 tys km bym jeszcze kupiła) Chyba jednak bedę musiała kupić inna markę i odpuścić sobie ładnego Juka ;( Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Edek01 Opublikowano 8 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 8 Września 2015 (edytowane) Jest na Alledrogo sporo np - http://allegro.pl/nissan-juke-tekna-1-6-benzyna-117-km-i5641456785.html A tu masz z takim przebiegiem i stanem co ja swoją Tiide kupiłem http://otomoto.pl/oferta/nissan-juke-tekna-krajowy-i-wl-idealny-stan-techniczny-niski-przebieg-7-tys-km-ID6y9YFd.html Edytowane 8 Września 2015 przez Edek01 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mexxmen30 Opublikowano 9 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 9 Września 2015 Ja sadze ze kolezanka raczej nowke chce ...................... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marta85 Opublikowano 9 Września 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Września 2015 Oglądałam 3 sztuki uzywane. Wlasnie z 2013. Do kazdego z nich mechanik mial zastrzezenia. A to malowany (choc w ogloszeniu bezwypadkowy) a to sprzeglo zuzyte (przebieg niby 30 tys km)... Jednak kupie znowu nowy samochod. Zero stresu, zero problemow. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 10 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 10 Września 2015 Wersja 117KM jest aktualnie dostepna tylko ze skrzynia automatyczną a dlaczego nei automat?? można sie nieźle zdziwić i wygoda większa tez kiedyś byłem ortodoksem w sprawie skrzyni ale teraz już z własnej woli nie zamienię na manuala Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marta85 Opublikowano 10 Września 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Września 2015 Szczerze to sprzedawca w salonie mi ten automat odradzal. Stwierdzil ze w 1.6 turbo jest ok ale w zwyklym 1.6 to tak nie bardzo. Ponoc to nie do konca automat tylko jakas tam inna technologia. Na turbo mnie nie stac wiec problem sie sam rozwiazal Dzis znowu handlowiec dzwonil i namawiał na 1.2. Mam wrazenie ze za kazdym kolejnym razem jak z nim rozmawiam to ten silnik pali mniej ech ci wytrenowani handlowcy.... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Daniel_I Opublikowano 23 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 23 Września 2015 Szczerze to sprzedawca w salonie mi ten automat odradzal. Stwierdzil ze w 1.6 turbo jest ok ale w zwyklym 1.6 to tak nie bardzo. Ponoc to nie do konca automat tylko jakas tam inna technologia. Dla mnie możliwość połączenia skrzyni automatycznej (CVT, ale biegów ręcznie zmieniać nie trzeba więc w praktyce na jedno wychodzi) z napedem na cztery koła była głównym argumentem na tak dla dla Juke - to plus bardzo wygodne fotele z przodu spowodowały, że na wady (praktycznie brak bagażnika, wygląd) przymknąłem oko. Wbrew pozorom trudno jest kupić SUV-a / crossovera z napędem na cztery koła i automatem równocześnie, zwykle te dwie opcje się wykluczają (np. Qashqai). Dzis znowu handlowiec dzwonil i namawiał na 1.2. Mam wrazenie ze za kazdym kolejnym razem jak z nim rozmawiam to ten silnik pali mniej ech ci wytrenowani handlowcy.... Dosłownie parę dni temu wziąłem z wypożyczalni na lotnisku Pulsara z tym silnikiem i skrzynią CVT - ten silnik pali na prawdę mało. Nie wiem, jak wygląda kwestia trwałości, samochód który wypożyczyłem miał niecałe 3 tysiące kilometrów przebiegu, a ja przejechałem nim w trzy dni niespełna 300 kilometrów (ok. 200 kilometrów po autostradzie plus trochę kręcenia się po mieście). Co do spalania, to w wypożyczalni odebrałem auto zatankowane pod korek i takie musiałem oddać - przed zwrotem auta na stacji benzynowej koło lotniska po prostu chciałem wlać tyle, ile wejdzie. Przy kwocie 11 EUR na dystrybutorze pistolet zaczął odbijać, po kilku próbach dolałem jeszcze trochę i skończyło się na rachunku na 16 EUR - weszło tylko 9 litrów benzyny z niewielkim hakiem. Fakt, że jeździłem bardzo spokojnie - na austostradzie w jedną stronę był deszcz i ograniczenie do 80 km/h tym spowodowane, a w drugą stronę droga była zapchana i wszyscy jechali ok. 60 km/h, po mieście też toczyłem się w tempie spacerowym, ale mimo wszystko... Jeśli ten silnik jest niezawodny, to moim zdaniem jest to rewelacja - za kilka miesięcy będę musiał rozejrzeć się za jakimś pięciodrzwiowym autem z automatem w miejsce Civica, którego się ostatnio pozbyłem, i po tej przejażdżce Pulsar z tym silnikiem jest moim faworytem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.