macio85 Opublikowano 12 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 12 Września 2015 Witam, długo mnie tutaj nie było Szykuję się na małą zmianę mojej Almery. Mam na oku dwa modele Nissana X-Trail T30 oraz Primera P12. Oba z benzyniakiem/gaz 2.0 140 KM. I tutaj pojawia się pytanie: który lepszy? X większy i pakowniejszy, Primera mniejsza i mniej pali. Prosiłbym o pomoc i ewentualne plus i minusy. Z góry dzięki za pomoc. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Thunder Opublikowano 12 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 12 Września 2015 Witaj Czego można się dowiedzieć o P12 w dziale T30? Co do Primery, jest odpowiedni temat. Może lepiej tam zapytać o ten samochód. http://forum.nissanklub.pl/index.php/topic/80045-wady-i-zalety-primery-p12/ Zaś na temat T30 poczytasz tutaj : http://forum.nissanklub.pl/index.php/topic/3697-x-trail-opinie/ Który lepszy? Odpowiedzieć na to pytanie może tylko osoba posiadająca oba modele Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
macio85 Opublikowano 12 Września 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Września 2015 Czego można się dowiedzieć o P12 w dziale T30? Napisałem tutaj, ponieważ nie chciałem zakładać wątku w INNYCH. Ok, dzięki poszukam, poczytam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
karibox1 Opublikowano 12 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 12 Września 2015 Do czego potrzebne auto jest Tobie? Czy dużo jeździ po szosach osoba Twa? Ładny x np. czarny z chromami prezentuje się bardziej za***iście od p12. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mikollajj Opublikowano 1 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 1 Października 2015 Moim zdaniem t 30 jest po prostu super. Nie za duże, nie za małe, pakowne, przemyślane, wszystko tam ma sens. Miałem wcześniej już kilka aut, droższych i tańszych, i powiem że t 30 naprawdę ma coś w sobie. Fajnie się prowadzi, super napędy, a spalanie-no nie ma tragedii, polecam. Jechałem już trochę nim off road i po prostu zawstydziłem innych. Naprawdę ma potencjał i na drodze asfaltowej też sobie radzi. Jak dla mnie fanie łączy w sobie jazdę po asfalcie i po błocie. Wiec jak czegoś takiego szukacie, i tu i tu, to polecam. Na pewno nie zakopiecie się w ziemi, na parkingu ani na grillu w terenach zielonych. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pawelz Opublikowano 2 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 2 Października 2015 Mialem jedno i drugie. I wcale nie jestem pewien czy kupilbym X'a z benzyna zamiast P12. Po pierwsze wyposarzenie P12 bije na glowe X'a. W X'e 0 komputera ktory pokazywalby cokolwiek poz godzina. Po drugie 2l benzyna w X'e to mul nie dajacy praktycznie zadnej frajdy z jazdy. Dopiero po wkreceniu na wysokie obroty jedzie jako tako ale wtedy spalanie nie jest juz takie akceptowalne. I jesli ktos nie ma zamiaru taplac sie w blocie czy jezdzic po glebokim sniegu wcale ten X nie jest takim rewelacyjnym rozwiazaniem. Owszem, podjedzie w miescie pod wyzszy kraweznik, ale to jedyna zaleta X'a w 90% przypadkow. Bo ilu z posiadaczy tego auta tak naprawde mysli o offroadzie. A jesli juz to kupuje sie krotkiego patrola i wtedy mozna mowic o jezdzie terenowej. Ja bylem niejako zmuszony do kupna jakiegos suva ze wzgledu na miejsce pracy mojej zony. Mozna bylo jezdzic i osobowka, ale droga zwlaszcza zima moglaby okazac sie nieprzejezdna. I wlasnie zamienilem P12 na X'a. Ale diesla. Tu dynamika i spalanie OK. Ale koszty utrzymania w moim przypadku byly kosmiczne (awarie ktorych byc nie powinno). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mikollajj Opublikowano 4 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 4 Października 2015 Zdaje się, że nie wyraziłem się zbyt jasno, za co z góry przepraszam. Nie miałem p 12, wiec nic o tym modelu nie powiem. Natomiast co do T 30, pisząc o jego pozytywnych zaletach drogi asfaltowej miałem na myśli że tak powiem komfort jazdy, w środku jest cicho i fajnie się skręca, manewruje łatwo. Co do braku komputera, dla mnie to zaleta. Zawsze można posiłkować się jakimś elm 327 na bt. Co do off road, to tez sprawa dyskusyjna. Dla jednego to już zjechanie z asfaltu a dla innego sprawa zaczyna się przy włączeniu wciągarki. Ja trochę bawię się w off road i zgadza się, Patrol zbiera w tej kwestii same pozytywne opinie, jednakże nie można zapomnieć o Nissan Terano II który moim zdaniem kto wie czy nie lepszy. Ale jak wiadomo, to zależy już od wersji czy też przygotowania auta. Choćby kwestia opon terenowych, kostki, podniesienie auta. Ja na co dzień poruszam się H2 i choć kupowałem go z myslą o asfalcie i off road, to prawda jest taka, że auto jest trudne w manewrowaniu, a w moim przypadku mam opony terenowe i w środku jest niezły huk jak się jedzie po asfalcie. Największą zaletą jest wysokość. Wysoko się siedzi i fajnie drogę widać. W T30 jak jadę, czuję taka jakby lekkość prowadzenia. To mi się strasznie podoba i uważam, że za te pieniądze to fajna propozycja. No ale jak już koledzy pisali w postach wcześniej, podstawa do czego auto będzie wykorzystywane i na jakie drogi. Chyba nikt nie myśli o zakupie T 30 jeśli nie ma jakiś problemów z terenem, śniegiem czy błotem. Bo jakby nie było to 4x4 i wysokość zawieszenia robią swoje, i tak na koniec bo się rozgadałem, moim zdaniem w ogóle auto terenowe więcej lub mniej, daje możliwość że się po prostu w zimie nie zakopiemy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.