Baska Opublikowano 26 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 26 Września 2015 Panowie, i Panie Zajechałam silnik w aucie i bez takich tam ze kobieta jestem :0 pracuje jako kierowca wiec nie jestem jakims tam laiczka która kupiła auto i tylko jezdzi:) wszystko na czas robione . Wczesniej nie brał oleju , wymieniłam olej i wszytko co potrzeba w ostatni dzień czerwca , po przejechaniu 2 miesiecy 12000 tys kilometrów wywaliło panewki itd( nie było oleju) wiem moja wina ze nie sprawdziłam ale zadna kontrolka czy woda sie nie podniosła , nic...kompletnie nic nie wskazywało ze silnik zaraz szlak trafi. Zadnego wycieku czy cos... sucho i w zbiorniku na olej tez sucho Mój mechanik stara sie na gowie stanac by zrobic, ale wyszedł problem z wałem korbowym i d*pa.... moze ktoś... cos...pomoze . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TESTER 1956 Opublikowano 26 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 26 Września 2015 Może tu coś pozyskasz; Zadzwoń pod numer 506982330, drugi numer 693152109 i e-mail cezar.n@onet.pl, adres Wygnanów 148, 21-306 Czemierniki, firma AUTO-NISSAN Częci Samochodowe Cezary Nieznajek. Facet rozbiera Nissany i jest bardzo kompetentny co do wiedzy o tych autach z podziałem na roczniki nawet. Zamówione części w rozsądnych cenach wysyła kurierem pod dowolny adres. (Nie za bardzo odpowiada na e-maile, nie ma czasu ich przeglądać, lepiej dzwonić) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...