Guest morbid Posted October 16, 2005 Share Posted October 16, 2005 Witam jadę sobie spokojnie 50kmh i nagle silnik zwalnia i gaśnie :shock: Mój nissanek to 1,7D 1989r Dwa dni temu miałem podobny objaw i wymieniłem filtr paliwa i było O,K a teraz to już nie wiem co :cry: Może jakiś czujnik :? Czy ktoś może mi coś podpowidzieć Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dżodżo Posted October 16, 2005 Share Posted October 16, 2005 A jak zgasnie, to odpala bez problemu, czy musisz troszke dluzej krecic????? POZDRAWIAM..... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest morbid Posted October 16, 2005 Share Posted October 16, 2005 A jak zgasnie, to odpala bez problemu, czy musisz troszke dluzej krecic????? POZDRAWIAM..... jak mi zgasł to odczekałem z pół minuty i zapali jakby z trudem wchodząc na obroty przejechałem 0,5km i to samo Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dżodżo Posted October 16, 2005 Share Posted October 16, 2005 Podejrzewam, ze jakis syf zatyka Ci przewod paliwowy i odcina paliwo i samochod sie zapowietrza. Sprobuj dobrze przedmuchac przewod paliwowy w strone zbiornika i moze to pomorze. POZDRAWIAM..... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest morbid Posted October 16, 2005 Share Posted October 16, 2005 Podejrzewam, ze jakis syf zatyka Ci przewod paliwowy i odcina paliwo i samochod sie zapowietrza. Sprobuj dobrze przedmuchac przewod paliwowy w strone zbiornika i moze to pomorze. POZDRAWIAM..... no to jutro zobaczę co to jest za przyczyna i oby tylko to- dzięki pozdrawiam Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest morbid Posted October 17, 2005 Share Posted October 17, 2005 Podejrzewam, ze jakis syf zatyka Ci przewod paliwowy i odcina paliwo i samochod sie zapowietrza. Sprobuj dobrze przedmuchac przewod paliwowy w strone zbiornika i moze to pomorze. POZDRAWIAM..... no to jutro zobaczę co to jest za przyczyna i oby tylko to- dzięki pozdrawiam niestety oględziny nic nie dały silnik pochodził 3...4minut i zdechł :wink: jeszcze spróbuję dolać paliwa może kontrolka rezerwy cos szwankuje :shock: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
SkiRen Posted October 17, 2005 Share Posted October 17, 2005 Miałem 2 podobne przypadki: 1 - silnik podczas jazdy na wolnych obrotach dławil się i gasł ( wkurzające szczególnie na skrzyżowaniu). Powód: przewód doprowadzający paliwo do filtra miał pęknięcie albo guma sparciała. Zauważyłem to bo po pewnym czasie oplot bawełniany na tym przewodzie był mokry. 2- silnik podczas jazdy nagle gasł. Po zatrzymaniu jednak odpalał normalnie, trochę pojechał i znowu gasł. tak co kilkanascie kilometrów. Powód: Luźny styk na kablu podającym napięcie do pompy. aha działo sie to w poprzednim moim aucie seat diesel Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DINO Posted October 17, 2005 Share Posted October 17, 2005 przepłucz zbiornik posprawdzaj czy przewody nie biorą lewego powietrza posprawdzaj przelewowe czy też nie ciekną ewidentnie coś z zasilaniem ale ja bym zaczą od zbiornika i przewodów ze zbiornika do filtra brak odpowietrzenia zbiornika spróbuj bez korka wlewu czy też gaśnie :wink: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Vaiu Posted October 17, 2005 Share Posted October 17, 2005 miale kiedys takie objawy po zalaniu h....owej benzyny i sie troche wykosztowalem jesli malo zalalas i nic ci nie pomoze to proponuje wlewac sprawdzona rope benzyne na dobrych stacjach tak az sie ta trefna wymiesza z lepsza u mnie przynajmniej tak bylo i zadzialano Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Vaiu Posted October 17, 2005 Share Posted October 17, 2005 w twoim przypadku ropa ale i tak samo bywa z benzynowymi :] pozdrawiam Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest morbid Posted October 17, 2005 Share Posted October 17, 2005 w twoim przypadku ropa ale i tak samo bywa z benzynowymi :] pozdrawiam Dzięki zaraz idę ponownie powalczyć Słyszałem jeszcze o czujniku na pompie,który odpowiada za odpowiednie ciśnieńe ale nawet niewiem czy mój nissanek go ma i gdzie :? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest morbid Posted October 18, 2005 Share Posted October 18, 2005 w twoim przypadku ropa ale i tak samo bywa z benzynowymi :] pozdrawiam Dzięki zaraz idę ponownie powalczyć Słyszałem jeszcze o czujniku na pompie,który odpowiada za odpowiednie ciśnieńe ale nawet niewiem czy mój nissanek go ma i gdzie :? Witam sprawa się wyjaśniła jeżdziłem na oparach :oops: coś czujnik mi nawla czy co :? pozdrawiam i dzięki ps: mam jeszcze pytanko do elektryka gdzie znajduje się przkażnik od ładowania akumulatora.Jadąc świeci dioda ładowania póżniej słyszę klik i już jest ładowanie i kontrolka gaśnie :? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
stefino Posted October 22, 2005 Share Posted October 22, 2005 czesc mialem podobny objaw w bluebirdzie 2.0 d - sproboj wymienic mikrofilterek(ceramiczy u mnie-) w pompie wtryskowej- moj nie wchodzil na obroty po. 3 tys i kopcil na bialo wymiana kosztowała chyba 100zl wlacznie z robota i chodzi jak nowy Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest morbid Posted October 22, 2005 Share Posted October 22, 2005 czesc mialem podobny objaw w bluebirdzie 2.0 d - sproboj wymienic mikrofilterek(ceramiczy u mnie-) w pompie wtryskowej- moj nie wchodzil na obroty po. 3 tys i kopcil na bialo wymiana kosztowała chyba 100zl wlacznie z robota i chodzi jak nowy Witam narazie silnik jeżdzi bez problemów tylko lać ropę trzeba :wink: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.