Gość morbid Opublikowano 16 Października 2005 Udostępnij Opublikowano 16 Października 2005 Witam jadę sobie spokojnie 50kmh i nagle silnik zwalnia i gaśnie :shock: Mój nissanek to 1,7D 1989r Dwa dni temu miałem podobny objaw i wymieniłem filtr paliwa i było O,K a teraz to już nie wiem co :cry: Może jakiś czujnik :? Czy ktoś może mi coś podpowidzieć Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Dżodżo Opublikowano 16 Października 2005 Udostępnij Opublikowano 16 Października 2005 A jak zgasnie, to odpala bez problemu, czy musisz troszke dluzej krecic????? POZDRAWIAM..... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość morbid Opublikowano 16 Października 2005 Udostępnij Opublikowano 16 Października 2005 A jak zgasnie, to odpala bez problemu, czy musisz troszke dluzej krecic????? POZDRAWIAM..... jak mi zgasł to odczekałem z pół minuty i zapali jakby z trudem wchodząc na obroty przejechałem 0,5km i to samo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Dżodżo Opublikowano 16 Października 2005 Udostępnij Opublikowano 16 Października 2005 Podejrzewam, ze jakis syf zatyka Ci przewod paliwowy i odcina paliwo i samochod sie zapowietrza. Sprobuj dobrze przedmuchac przewod paliwowy w strone zbiornika i moze to pomorze. POZDRAWIAM..... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość morbid Opublikowano 16 Października 2005 Udostępnij Opublikowano 16 Października 2005 Podejrzewam, ze jakis syf zatyka Ci przewod paliwowy i odcina paliwo i samochod sie zapowietrza. Sprobuj dobrze przedmuchac przewod paliwowy w strone zbiornika i moze to pomorze. POZDRAWIAM..... no to jutro zobaczę co to jest za przyczyna i oby tylko to- dzięki pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość morbid Opublikowano 17 Października 2005 Udostępnij Opublikowano 17 Października 2005 Podejrzewam, ze jakis syf zatyka Ci przewod paliwowy i odcina paliwo i samochod sie zapowietrza. Sprobuj dobrze przedmuchac przewod paliwowy w strone zbiornika i moze to pomorze. POZDRAWIAM..... no to jutro zobaczę co to jest za przyczyna i oby tylko to- dzięki pozdrawiam niestety oględziny nic nie dały silnik pochodził 3...4minut i zdechł :wink: jeszcze spróbuję dolać paliwa może kontrolka rezerwy cos szwankuje :shock: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość SkiRen Opublikowano 17 Października 2005 Udostępnij Opublikowano 17 Października 2005 Miałem 2 podobne przypadki: 1 - silnik podczas jazdy na wolnych obrotach dławil się i gasł ( wkurzające szczególnie na skrzyżowaniu). Powód: przewód doprowadzający paliwo do filtra miał pęknięcie albo guma sparciała. Zauważyłem to bo po pewnym czasie oplot bawełniany na tym przewodzie był mokry. 2- silnik podczas jazdy nagle gasł. Po zatrzymaniu jednak odpalał normalnie, trochę pojechał i znowu gasł. tak co kilkanascie kilometrów. Powód: Luźny styk na kablu podającym napięcie do pompy. aha działo sie to w poprzednim moim aucie seat diesel Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 17 Października 2005 Udostępnij Opublikowano 17 Października 2005 przepłucz zbiornik posprawdzaj czy przewody nie biorą lewego powietrza posprawdzaj przelewowe czy też nie ciekną ewidentnie coś z zasilaniem ale ja bym zaczą od zbiornika i przewodów ze zbiornika do filtra brak odpowietrzenia zbiornika spróbuj bez korka wlewu czy też gaśnie :wink: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Vaiu Opublikowano 17 Października 2005 Udostępnij Opublikowano 17 Października 2005 miale kiedys takie objawy po zalaniu h....owej benzyny i sie troche wykosztowalem jesli malo zalalas i nic ci nie pomoze to proponuje wlewac sprawdzona rope benzyne na dobrych stacjach tak az sie ta trefna wymiesza z lepsza u mnie przynajmniej tak bylo i zadzialano Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Vaiu Opublikowano 17 Października 2005 Udostępnij Opublikowano 17 Października 2005 w twoim przypadku ropa ale i tak samo bywa z benzynowymi :] pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość morbid Opublikowano 17 Października 2005 Udostępnij Opublikowano 17 Października 2005 w twoim przypadku ropa ale i tak samo bywa z benzynowymi :] pozdrawiam Dzięki zaraz idę ponownie powalczyć Słyszałem jeszcze o czujniku na pompie,który odpowiada za odpowiednie ciśnieńe ale nawet niewiem czy mój nissanek go ma i gdzie :? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość morbid Opublikowano 18 Października 2005 Udostępnij Opublikowano 18 Października 2005 w twoim przypadku ropa ale i tak samo bywa z benzynowymi :] pozdrawiam Dzięki zaraz idę ponownie powalczyć Słyszałem jeszcze o czujniku na pompie,który odpowiada za odpowiednie ciśnieńe ale nawet niewiem czy mój nissanek go ma i gdzie :? Witam sprawa się wyjaśniła jeżdziłem na oparach :oops: coś czujnik mi nawla czy co :? pozdrawiam i dzięki ps: mam jeszcze pytanko do elektryka gdzie znajduje się przkażnik od ładowania akumulatora.Jadąc świeci dioda ładowania póżniej słyszę klik i już jest ładowanie i kontrolka gaśnie :? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
stefino Opublikowano 22 Października 2005 Udostępnij Opublikowano 22 Października 2005 czesc mialem podobny objaw w bluebirdzie 2.0 d - sproboj wymienic mikrofilterek(ceramiczy u mnie-) w pompie wtryskowej- moj nie wchodzil na obroty po. 3 tys i kopcil na bialo wymiana kosztowała chyba 100zl wlacznie z robota i chodzi jak nowy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość morbid Opublikowano 22 Października 2005 Udostępnij Opublikowano 22 Października 2005 czesc mialem podobny objaw w bluebirdzie 2.0 d - sproboj wymienic mikrofilterek(ceramiczy u mnie-) w pompie wtryskowej- moj nie wchodzil na obroty po. 3 tys i kopcil na bialo wymiana kosztowała chyba 100zl wlacznie z robota i chodzi jak nowy Witam narazie silnik jeżdzi bez problemów tylko lać ropę trzeba :wink: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.