ben3 Opublikowano 25 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 25 Października 2015 Nie zaciągałem jeszcze nigdy leasingu. Możecie podpowiedzieć jak to z tym jest? W sensie jakie są rzeczywiste koszta? Bo trochę nie ufam tym ofertom w których zapewniają że dają 102 czy 103% leasingi. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Karminadel Opublikowano 25 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 25 Października 2015 Tak to jest. Faktycznie tyle kosztuje. Ale oczywiście oprócz samej raty często próbują na coś naciągnąć. Ja osobiście nie jestem zwolennikiem ubezpieczenia GAP, w tak zwanej wersji finansowej - czyli w sytuacji straty całkowitej, wartość odszkodowania nie pokryje pozostałych rat do końca okresu leasingowego. Dobre tylko wtedy gdy robisz niską wpłatę pierwszą i szkoda byłaby w początkowym okresie. Najlepiej porównuje się oferty nie poprzez jakieś procenty itp - tylko od sumy wszystkich wpłat odejmij wartość pojazdu i już widzisz co ci się opłaca, jaki jest faktyczny koszt danego finansowania. Musisz też uważać na tzw. wynajem długoterminowy - czyli oferty Masterlease. Opcja wygodna - ale dużo droższa. Za wygodę trzeba płacić. Z drugiej strony mają bardzo niskie ceny pojazdów - takie ceny, których Ty nigdy nie wynegocjujesz. Jak uwzględnisz różnicę w cenie pojazdu to już ta oferta nie robi się taka droga. Musisz wszystko sam policzyć. Są leasingi na 102% - ale najczęściej na najkrótszy możliwy okres (24 miesiące) i przy max wpłacie (45%). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
VistulaPL Opublikowano 3 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 3 Listopada 2015 W Masterlease sam wziąłem leasing, ale właśnie w formie tzw. wynajmu długoterminowego. Fajna rzecz, bo możesz sobie dobrać pakiet serwisowy na określony limit km, płacisz miesięczną składkę i praktycznie żadne koszty serwisowania Cię wówczas nie interesują - pakiet pokrywa koszt przeglądów i większość napraw (w tym pogwarancyjnych), poza zakresem zostaje właściwie tylko wymiana opon, żarówek, wycieraczek i dolewanie płynu do spryskiwaczy Ja mam to na 80.000 km, płacę jakieś 44 zł netto / m-c. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Karminadel Opublikowano 3 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 3 Listopada 2015 Wg mnie ten pakiet serwisowy nic nie daje. Ale może się mylę. Ostatnio liczyliśmy go z klientem na Hyundai Tucson - to miesięcznie był po 65pln netto (Ty masz widzę dużo taniej). W okresie gwarancyjnym i tak wszelkie naprawy są robione na gwarancji przecież. Jedyne co może Cie spotkać to wymiana klocków hamulcowych i EWENTUALNIE tarcz. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
VistulaPL Opublikowano 3 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 3 Listopada 2015 Wydaje mi się, że jednak coś daje - nawet w okresie gwarancyjnym pokrywa to koszt obowiązkowych przeglądów i wymiany części eksploatacyjnych niepokrytych gwarancją - jak np. wspomniane przez Ciebie klocki hamulcowe. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.