Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

Zimowe przygotowania


Gość Maciek78
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam

 

Mam zamiar solidnie się przygotować przed zimą.

Kupuję oponki - na raziem negocjuję z klubowiczem.

Chcę wymienić filtry - paliwa, powietrza i oleju.

Kupić nowy akumulator - dziś nie mogłem go odpalić, postał na parkingu od piątku i troszkę się namęczyliśmy razem

Planuję wymianę świec.

I w związku z tym mam pytania - możecie polecić mi dobre ale niezbyt drogie filtry?? Muszę też wymienić przy okazji olej, mam Elfa. Zostawić go?

Świece już mam, bkr6e - ngk. Ma ktoś namiary na tani ich zakup?

Temat o akumulatorach już jest, więc coś tam wyszukam.

 

I czy jeszcze muszę coś wymieniać? Płyn do chłodnicy?? jakieś inne oleje?

Nie znam się zupełnie a chcę mieć sprawny car w zimie 8)

 

Pozdrawiam

Maciek

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Podwozie ponoć mam - tu cytat - "za***iste", więc chyba się nie muszę przejmować? :D

 

za***iste bo dobze zakonserwowane czy za***iste bo brak konserwacji ale tez brak narazie rdzy??

 

 

co do zebrania wszystkich zabiegow w jednym to ide na to bo nowi uzytkownicy nie bede musieli wertowac forum i zadawac pytan beda mieli wylozone wszystko na wierzchu

 

co do mnie to poprawilem konserwacje podwozia i nadkoli rowniez zalozylem plastikowe nadkola

zmienilem olej, filtr powietrza i oleju, plyn chlodniczy i podolewalem plyny tam gdzie byly ubytki,sprawdzilem aku

czeka mnie jeszcze tylko sprawdzenie wszystkich swiec(diesel) i chyba tyle przed zima wiecej nic nie przychodzi mi do glowy

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Raveland - ja nie wiem, tylko gość, który zapewne wie lepiej ode mnie zajrzał, stwierdził jak stwierdził, dorzucił jeszcze, że nic nie muszę robić. Ja podczas przeglądu jak looknąłem na podwozie to było czarniutkie.