gre Posted October 17, 2005 Share Posted October 17, 2005 chce kupic do siebie(almera gti) ale nie ma , pytanie czy z primery bedą pasowaly? pisze tu bo jakby nie patrzec to tjunink :wink: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Onyx Posted October 17, 2005 Share Posted October 17, 2005 kuba powinien wiedziec ale chyba uklady hamulcowe byly takie same, wiec powinno pasowac (przynajmniej zblizone), ale niech potwierdzi Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
gre Posted October 17, 2005 Author Share Posted October 17, 2005 na to licze, ale czekam az coobcio wróci z pracy kolo 19-20 powinna byc odpowiedz:D:D:D Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Coobcio Posted October 18, 2005 Share Posted October 18, 2005 na 90% powinno pasowac, jak z primery pasowaly tak chop siup do 200SX to co za problem z Alemrą ktora jest oparta na primerze P11 GT (heble meidzy innymi) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest --Mlody-- Posted October 19, 2005 Share Posted October 19, 2005 na 90% powinno pasowac, jak z primery pasowaly tak chop siup do 200SX to co za problem z Alemrą ktora jest oparta na primerze P11 GT (heble meidzy innymi) i tu Twoja wiedza drogi Coobciu szwankuje, bo heble sa akurat w almerze gti IDENTYCZNE jak w sunnym gti, wiec skad twierdzenie ze baza jest badz byla p11 GT ?? A moze to p11 gt ma heble takie same jak almera , a skoro almera to i sunny ?? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Coobcio Posted October 19, 2005 Share Posted October 19, 2005 to jak wytlumaczysz fakt iż z przodu tarcza ma średnice 280mm oraz grubość scianki 22mm - identyko jak w P11 GT. Zresztą praktycznie od kazdego nissna mozna heble sobie tak chop siup przelorzyć (są tylko dwa standardy rostawu otworów od zacisków ok. 110mm i chyba ok 120mm) Pozdrawiam Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
gre Posted October 19, 2005 Author Share Posted October 19, 2005 coooooooooooobcio tu chodzi o przewody.... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest --Mlody-- Posted October 19, 2005 Share Posted October 19, 2005 to jak wytlumaczysz fakt iż z przodu tarcza ma średnice 280mm oraz grubość scianki 22mm - identyko jak w P11 GT. No bardzo prosssto Juz wytlumaczylem wyzej Skoro tarcze z almery gti pasuja do mnie, to znaczy ze od modelu gti w sunnym nie zmieniali tej konstrukcji Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Coobcio Posted October 19, 2005 Share Posted October 19, 2005 Czyli sam udowodnileś tym żę w Almerze i w Sunnym są takie same hamulce... Dodam ze w P10 i P11 tak samo... Co do przewodó to absolutnie wszystkie mają końcówki z gwintem M10x1mm różnić się mojgą jedynei dlugością. Nie możesz przymierzyć ? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
gre Posted October 19, 2005 Author Share Posted October 19, 2005 Nie możesz przymierzyć ? moge Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
VQPower Posted October 19, 2005 Share Posted October 19, 2005 Cos takiego znalazlem. Szybkie wyjasnienie dlaczego metalowe przewody sa lepsze od gumowych. Sorki z epo angielsku Why do you need stainless steel lines? Stainless Steel Brake Lines are an extremely cost-effective way of increasing your car's braking feel and performance. From the factory, a car's brake lines are made out of rubber. Over time these rubber brake lines wear down and become weak, possibly even broken. If a brake line breaks or leaks, brake fluid begins to leak out at a very fast pace. Brake systems use brake fluid and pressure to push calipers or drums together, effectively slowing down your wheels. If you run out of fluid due to a leak or break, you will lose all braking power and the ability to safely stop your vehicle. Stainless Steel Brake Lines use a stainless steel braided sleeve with high quality stainless steel connections. Stainless steel can handle the elements and constant use, providing you a more reliable and safer braking solution. In addition to safety and longevity, Stainless Steel Brake Lines increase your braking performance and braking responsiveness. Factory rubber brake lines expand when brake fluid is moved through them, resulting in a mushy, soft brake pedal feeling. The expansion of the rubber lines during braking also reduces the braking power sent to the calipers or drums, reducing the effective power of the brakes. Stainless Steel Brake Lines are much stronger and do not expand, resulting in maximum braking power sent to the calipers or drums Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Coobcio Posted October 20, 2005 Share Posted October 20, 2005 w skrucie, przewód w oplocie metalowym mniej puchnie i pozwala lepiej wyczuć pedał hamulca. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Onyx Posted October 20, 2005 Share Posted October 20, 2005 w skrucie, przewód w oplocie metalowym mniej puchnie i pozwala lepiej wyczuć pedał hamulca.i do tego cale cisnienie oddzialuje w wiekszym stopniu na tloczek a tym samym klocki na tarcze a nie zostaje tracone na przewodzie (mniej go rozciaga) co wplywa na skroocenie drogi hamowania i to co juz Kuba napisal Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Sami Posted October 22, 2005 Share Posted October 22, 2005 no dobra, to gdzie mozna takie przewody kupic?? i za ile Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
VQPower Posted October 22, 2005 Share Posted October 22, 2005 no dobra, to gdzie mozna takie przewody kupic?? i za ile www.ebay.com www.stillen.com i jeszcze wiecej Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Coobcio Posted October 22, 2005 Share Posted October 22, 2005 W JC Auto Tuning Division przeliczająć cene z Funtów wyszlo do mnie za kpl niecale 350zł. Ale nie wiem czy gra warta jest zachodu... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
greg76 Posted October 23, 2005 Share Posted October 23, 2005 no wlasnie jak dzis ( tzn wczoraj) popierd... za mna albo odwrotnie to nie widzialem sensu zmieniac hebli u mnie lub u ciebie. mam zakupione klocki wiesz jakie ale mimo to obecne lockhaeady zatrzymuja auto nadwymiar szybko..... kubus przedmuchaj wahe i sie bawimy. jeszcze troche i po tobie..... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest GRZYBU Posted November 14, 2005 Share Posted November 14, 2005 zamiana seryjnych gumowych przewodów na ich metalowe odpowiedniki daje zawyczaj dużo lepsze efekty od wymiany tarcz na "sportowe".350 pln to chyba najlepsza cena w kraju!!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Coobcio Posted November 14, 2005 Share Posted November 14, 2005 jak 350zł za kpl do mojej Priemry P10 to Biore Mowa o BLACK DIAMOND ?? - 70zł kosztuje mizerna podruba w JC Auto do tego razy cztery to jest... dużo za dużo Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
gre Posted November 15, 2005 Author Share Posted November 15, 2005 jak 350zł za kpl do mojej Priemry P10 to Biore Mowa o BLACK DIAMOND ?? - quote] pasują do almery??GTI 1997 ROK? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.