Witak Opublikowano 6 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 6 Grudnia 2015 (edytowane) Cześć! Nie rozpisując się zbytnio, dwa dni temu temperatura w samochodzie skoczyła mi do góry. Pierwsze co zrobiłem to oczywiście sprawdziłem poziom płynu chłodniczego. Okazało się, że był na dużym minimum, więc go dolałem i wczoraj wszystko było okejka.Dzisiaj jednak dla świętego spokoju sprawdziłem poziom płynu i okazało się, że był poniżej minimum + budyń na korku od oleju.Teraz mam do forumowiczów takie małe dwa pytania:1. Który warsztat ogarnie mi uszczelkę pod głowicą w miarę tanio, ale porządnie? (Warszawa)2. Ile muszę orientacyjnie przygotować?Pozdrawiam @Edit: Przy okazji:Ogrzewanie działa mi tylko na obrotach, a podczas postoju po chwili zaczyna lecieć zimne powietrze, więc podejrzewam zapowietrzony układ i pompę wody do wymiany. Ktoś robił i może napisać ile go to wyniosło? Edytowane 6 Grudnia 2015 przez Witak Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lemmy69 Opublikowano 6 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 6 Grudnia 2015 Kolego ... http://forum.nissanklub.pl/index.php?app=forums&module=extras§ion=boardrules dział III p. 5b popraw Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Witak Opublikowano 6 Grudnia 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Grudnia 2015 Sorki, już poprawiłem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
micho196 Opublikowano 6 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 6 Grudnia 2015 (edytowane) mocne pytania...nie powiem... Budyn pod korkiem nie swiaczy o uszkodoznej usczelce...zwlaszcza przy tej porze roku i wilgotnosci... No i dlatego ze masz zapowietrzony uklad to ci ubywa plynu... dolewaj 2-3 razy na max w chlodnicy i zbiorniczku wyrownawczym... Powinno sie zatrzymac ubywanie...jezeli nie to dopiero sie martw Ciezko o uszkodzenie metalowej pompy wody... Edytowane 6 Grudnia 2015 przez micho196 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
13E7 Opublikowano 6 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 6 Grudnia 2015 (edytowane) Może faktycznie spróbuj najpierw odpowietrzyć układ i zobaczysz co się będzie działo. Odkręć korek od płynu, odpal auto i czekaj aż złapie temperaturę obserwując czy nie pojawiają się bąbelki w zbiorniczku. Edytowane 6 Grudnia 2015 przez 13E7 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
micho196 Opublikowano 6 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 6 Grudnia 2015 tam jest korek odpowietrzajacy... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jarek1111 Opublikowano 6 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 6 Grudnia 2015 PRZECIEŻ MASZ COOBCIA W WAWIE zajedz do niego i po sprawie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jakub350 Opublikowano 6 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 6 Grudnia 2015 PRZECIEŻ MASZ COOBCIA W WAWIE zajedz do niego i po sprawie ładne hasło reklamowe Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
13E7 Opublikowano 6 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 6 Grudnia 2015 Ale w zbiorniczku jak zobaczy bąbelki to będzie miał pewność że to nie uszczelka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Witak Opublikowano 6 Grudnia 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Grudnia 2015 A więc odpaliłem go przed chwilą i dolałem płynu. Pojawia się jeden bąbelek co jakiś czas. Z początku było tego więcej, ale podejrzewam, że układ zabierał wtedy ubytki w płynie.Z rury leci biały dym, ale o tej porze roku też ciężko mi stwierdzić czy jest tak jak powinno.Przez ten czas, tak samo jak wczoraj trzymał temperaturę tak jak należy, nawet jak wbiłem go na porządne obroty. Płynu nie ubyło.Micho, mógłbyś napisać coś więcej na temat tego odpowietrzenia?Do Coobcia się wybieram się tak czy siak we wtorek, bo akurat trafia mi się wolne, a chciałbym żeby zobaczył w nim co i jak. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
micho196 Opublikowano 6 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 6 Grudnia 2015 Micho, mógłbyś napisać coś więcej na temat tego odpowietrzenia? Jak angielski u ciebie? bo nie chce mi sie tlumaczyc... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Witak Opublikowano 6 Grudnia 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Grudnia 2015 Jak angielski u ciebie? bo nie chce mi sie tlumaczyc... Si. Może być po angielsku jak najbardziej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
micho196 Opublikowano 6 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 6 Grudnia 2015 no to masz... odpowietrzanie.pdf Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Witak Opublikowano 8 Grudnia 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Grudnia 2015 (edytowane) Dziękować dobry człowieku, sprawdzę to //Odwiedziłem dzisiaj Coobcio Garage i wyszła miła niespodzianka na Mikołajki. Termostat wymieniony, płyny wymienione i teraz wszystko gra i buczy Na hamowni wyszło 258,2KM i 350NM, a więc wszystko lepiej niż się spodziewałem Edytowane 8 Grudnia 2015 przez Witak Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 11 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 11 Grudnia 2015 Zdrowo wyszła zwłaszcza z momentem obrotowym - rzadko kiedy DE przekracza 340Nm !! Tak więc nie była to uszczelka pod głowicą Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.