Jump to content
Części Nissana - iParts.pl

Osłona wlotów powietrza na zimę


Guest Adig

Recommended Posts

Witam,

 

Ostatnio zmieniłem pracę i mam około 6 km w jedną stronę.

Z racji na temperaturę zanim silnik zdąży się nagrzać już go wyłączam.

Na gazie jadę może z 2 km.

 

Co myślicie o zasłonięciu wlotów powietrza z przodu, by na chłodnicę nie padało zime powietrze. Zakryć całość, część?? Co uważacie na temat takich praktyk??

 

:roll:

Link to comment
Share on other sites

Co myślicie o zasłonięciu wlotów powietrza z przodu, by na chłodnicę nie padało zime powietrze. Zakryć całość, część?? Co uważacie na temat takich praktyk??

 

Mnie takie praktyki przywodzą na myśl stare Żuki i Nyski... W życiu nie zamontowałbym takiego patentu do Nisska...

 

pzd

Link to comment
Share on other sites

Co myślicie o zasłonięciu wlotów powietrza z przodu, by na chłodnicę nie padało zime powietrze. Zakryć całość, część?? Co uważacie na temat takich praktyk??

 

Mnie takie praktyki przywodzą na myśl stare Żuki i Nyski... W życiu nie zamontowałbym takiego patentu do Nisska...

 

pzd

 

ja nie mówię o zamontowaniu skaju na maskę tylko między wlotem powietrza a chłodnicą jest miejsce gdzie można by coś wmontować aby przysłonić wlot powietrza

 

na maskę też bym nic nie wrzucił chyba ze mrozy straszne,

 

ale moje pytanie jest tez kierowane dlatego że podobno ta zima będzie mocna przyrównana do tej z lat '80

Link to comment
Share on other sites

Ostatnio zmieniłem pracę i mam około 6 km w jedną stronę.

Z racji na temperaturę zanim silnik zdąży się nagrzać już go wyłączam.

Na gazie jadę może z 2 km.

Ja mam 5km w jedną stronę i nigdy nie stosowałem żadnej osłony. Zresztą Japońce mają to do siebie że bardzo szybko "łapią" temp. U mojego szwagra w Astrze 1.6 to chyba musiałbym ze dwa rzy do pracy obrócić żeby mieć to co w Nisce 8) . U mnie po przejechaniu około 2-3km silnik jest już ciepły. Natomiast LPG załączam za jakąś minute od zapalenia auta (wyjazd i zamykanie garażu).

Pozdrawiam

Link to comment
Share on other sites

u mnie w sunnym temp pow 30 stopni czyli tyle ile potrzebuje reduktor do dobrej pracy nagrzewa sie po niecalym 1 km a na cieple pow i podskoczenie wskazowki czeka sie od 2-3 km wiec nie wiem czy jest sens zaslaniania atrapki bo raczej to i tak nic nie da nie ten typ samochodu :]

Link to comment
Share on other sites

Guest maciejka_sz

Po co Ci ta oslona :?: :?: przeciez masz termostat. jezeli silnik jest zimny to termostat nie puszcza plynu na chlodnice tylko funkcjonuje tzw maly obieg. Na duzy obieg (chlodnice) plyn jest puszczony dopiero w momencie gdy uzyska odpowiednia temperature i jest to gdzies w granicach 85C. Po diabla zaslaniac Ci chlodnice? To nic nie da chyba ze masz uszkodzony termostat.

Poza tym jak masz zalozony gaz to absolutnie nie mozna nic mieszac w ukladzie chlodzenia. Temperatura spalania gazu jest wyzsza niz benzyny i jezeli bedzie zle chlodzenie to zatrzesz zaraz silnik. Przyslanianie chlodnicy stosowalo sie w zukach, nysach i jelczach.. te czasu juz sa za nami.

Link to comment
Share on other sites

jak juz chcesz rozgrzac silnik to wyjdz 10min wczesniej z domu odpal auto i niech pochodzi i sie rozgrzeje a zaslanianie to drut żuko-nyskowy :shock:

Link to comment
Share on other sites

dzieki takich odpowiedzi wlasnie oczekiwalem ;)

 

w mechanice to laikiem jestem wyznaje sie troszke

 

dobrze wiedziec o malym i duzym obiegu (o tym nie wiedzialem),a faktyczniejesli tak jest to nic to nie da. Myslalem ze od razu chlodnica pracuje i gdyby przeslonic troche komore silnika, mniej zimego powietrza by wpadlalo i szybciej uzyskalby silnik odpowiednia temperaturę.

 

Jeszcze raz dzieki za info :lol::lol:

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...