Smakor Opublikowano 17 Grudnia 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Grudnia 2015 Też tak miałem na wcześniejszej wersji softu. Nowsza już tego nie ma, ale wszystkie inne problemy pozostały bez zmian. Czyli co z durnym radiem mam się z serwisem umawiać na wgranie nowszego softu? Za darmo choć to zrobią? Długo to trwa? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
F15 Opublikowano 17 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 17 Grudnia 2015 Czyli co z durnym radiem mam się z serwisem umawiać na wgranie nowszego softu? Za darmo choć to zrobią? Długo to trwa? Niestety tak. Za darmo, u mnie trwało to około godziny. W serwisie powiedzieli mi że już wgrywali nowsze wersje bo były i jak widać nadal są problemy z tym radiem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Smakor Opublikowano 17 Grudnia 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Grudnia 2015 Niestety tak. Za darmo, u mnie trwało to około godziny. W serwisie powiedzieli mi że już wgrywali nowsze wersje bo były i jak widać nadal są problemy z tym radiem. Ale rozumiem, że to iż odebrałem auto 12.12 wcale nie oznacza, że mam najnowszy soft bo może on być sprzed pół roku jak produkowane było radio? (serwis pewnie nie sprawdza wersji softu przed wydaniem auta) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
F15 Opublikowano 17 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 17 Grudnia 2015 Ale rozumiem, że to iż odebrałem auto 12.12 wcale nie oznacza, że mam najnowszy soft bo może on być sprzed pół roku jak produkowane było radio? (serwis pewnie nie sprawdza wersji softu przed wydaniem auta) Nie sądzę żeby sprawdzali. Radio gra to oznacza że jest OK. Ja QQ odbierałem w październiku. Aktualnie jak już wiem że nowsza wersja nie likwiduje problemu ponownej autoryzacji, ciekawy jestem z jaką częstotliwością pojawia się nowa wersja softu. Niestety nie zapytałem jak się sprawdza wersję, może Tobie udzielą taką informacje. Mając taką wiedzę można od czasu do czasu napisać lub przedzwonić do serwisu z pytaniem czy jest nowsza. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JACKO29 Opublikowano 17 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 17 Grudnia 2015 Smakor,możesz sprawdzić jaką masz wersję wgraną,u mnie jest już trzeci soft wgrany i czasami dalej głupieje. Aha! Jak chcesz sprawdzić to: -Naciśnij na radyjku "system",a następnie trzymając wciśnięty przycisk,kręć prawą gałką,najpierw w lewo na maxa,później w prawo i w lewo.Podczas kręcenia,na ekranie powinien się pojawić obraz z danymi o systemie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Smakor Opublikowano 26 Grudnia 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Grudnia 2015 Pobawiłem się ustawieniami, zmieniłem nazwę telefonu na krótką... i myślałem, że to rozwiązało problem bo działało przez kilka dni. Niestety wczoraj znowu radio powiedziało wprowadź kod... Coś jednak jest z nim nie tak - a łudziłem się, że może to długa nazwa telefonu ze spacjami itp jest problemem. Niestety nie. Ewidentnie radiu się coś chrzani bo już mam w telefonie zapamiętanych kilka wpisów... Tak jakby faktycznie zmieniało swój MAC c jakiś czas. ;/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pieer Opublikowano 28 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 28 Grudnia 2015 Jak ja miałem problemy Z NCII akurat (bo rozumiem, że ty masz problem z tym zwykłym radyjkiem) to po wizycie w serwisie ktory tak naprawde nic mi nie pomógł skorzystałem ze strony https://www.nissan.pl/PL/pl/YouPlus.html Odziwo tam moj problem rozwjazali po kilku tygodniach (chyba po 4). Nie wiem tylko czy you+nissan nie dotyczy tylko NC i NCII ;( Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Smakor Opublikowano 28 Grudnia 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Grudnia 2015 No sprobuje do nich zagadac. Zobaczymy. Wysłane z mojego SM-G900F przy użyciu Tapatalka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pieer Opublikowano 28 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 28 Grudnia 2015 Ja pisalem na czacie trafilem na bardzo kumate osoby. Odrazu wiedzieli oco chodzi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Smakor Opublikowano 28 Grudnia 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Grudnia 2015 No niestety pan z czata odeslal mnie do serwisu... Wysłane z mojego SM-G900F przy użyciu Tapatalka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pieer Opublikowano 28 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 28 Grudnia 2015 Spokojnie zacznij pisac znow i powiedz ze w serwisie juz byłeś i nie potrafią rozwjazać tego problemu. Trafisz na innego ludka bardziej kumatego i a noz ci pomoze. A jak nie to zadzwon do nich bo zawsze to rozmowa telefoniczna jest bardziej konstruktywna niz czat. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
F15 Opublikowano 28 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 28 Grudnia 2015 Ja zanim odwiedziłem serwis też próbowałem uzyskać jakąś pomoc dzwoniąc i pisząc do Nissan'a. Niestety wszystko co usłyszałem i przeczytałem to "proszę się udać do serwisu". Nikt ani przez telefon ani drogą email nie zadał jakiegokolwiek pytania technicznego. Zastanawiam się o czym to świadczy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Smakor Opublikowano 29 Grudnia 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2015 No to ja muszę przyznać, że Pan z którym rozmawiałem via chat wykazał pewne zainteresowanie moim problemem. Spytał o kilka szczegółów. Potem podałem nr VIN i po dłuższej chwili oczekiwania Pan napisał, żebym się skontaktował z dilerem Nissan w celu umówienia na diagnozę w serwisie. BTW nr vin przecież mają w systemie, skoro byłem zalogowany (a auto mam jedno). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JACKO29 Opublikowano 29 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2015 Ja zanim odwiedziłem serwis też próbowałem uzyskać jakąś pomoc dzwoniąc i pisząc do Nissan'a. Niestety wszystko co usłyszałem i przeczytałem to "proszę się udać do serwisu". Nikt ani przez telefon ani drogą email nie zadał jakiegokolwiek pytania technicznego. Zastanawiam się o czym to świadczy. No to ja muszę przyznać, że Pan z którym rozmawiałem via chat wykazał pewne zainteresowanie moim problemem. Spytał o kilka szczegółów. Potem podałem nr VIN i po dłuższej chwili oczekiwania Pan napisał, żebym się skontaktował z dilerem Nissan w celu umówienia na diagnozę w serwisie. BTW nr vin przecież mają w systemie, skoro byłem zalogowany (a auto mam jedno). Po prostu w serwisach mają nowe softy do NCII.A jak nie mają to ściągną i wgrają. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
F15 Opublikowano 29 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2015 Po prostu w serwisach mają nowe softy do NCII.A jak nie mają to ściągną i wgrają. JACKO omawiany w tym poscie problem nie dotyczy radia z NC, tylko standardowego takiego jak na załączonej ilustracji. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
arturs Opublikowano 20 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 20 Marca 2016 W pulsarze to samo.. co kilka dni, a czasem kilka razy dziennie "Parowanie nieudane" i od nowa procedura rejestracji.. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
F15 Opublikowano 21 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2016 W pulsarze to samo.. co kilka dni, a czasem kilka razy dziennie "Parowanie nieudane" i od nowa procedura rejestracji.. Jeśli masz radio takie jak na zdjęciu z mojego postu to umawiaj się na wizytę w serwisie. Poproś o sprawdzenie wersji oprogramowania jaka jest w radio. Nie daj się zbyć samym sprawdzeniem po numerze VIN. Ja miałem taki sam komunikat i te same problemy. Po sprawdzeniu po numerze VIN w serwisie, wynikało że radio powinno mieć najnowsze oprogramowanie. Jednak po sprawdzeniu wersji softu na radio okazało się że nie jest to prawda. Serwis miał już dostępną nowszą wersję softu. Po jej wgraniu komunikat "Parowanie nieudane" już się nie pokazuje. Jednak w moim przypadku to nie rozwiązało wszystkich problemów. QQ użytkujemy oboje z żoną. Oba nasze telefony są sparowane z radiem. W przypadku gdy w zasięgu działania BT znajduje się tylko jeden telefon radio działa poprawnie. Ale gdy w zasięgu BT są już dwa sparowane telefony, radio bardzo często "głupieje" i prosi o ponowne parowanie telefonów już wcześniej poprawnie sparowanych. Wynika to z tego że ten cud techniki Nissana potrafi zmieniać swój identyfikator BT (coś w rodzaju MAC adresu, widok poniżej). Problem zgłosiłem do serwisu, udostępniłem widoki pokazujące takie działanie radia. Serwis Nissana stwierdził że problem wynika z kompatybilności telefonów z radio co jest oczywistą bzdurą bo to nie telefony (różnych producentów i posiadające różne systemy) zmieniają swój identyfikator tylko radio. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
arturs Opublikowano 21 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2016 dzięki, zadzwonię do serwisu i zobaczymy.. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jurand15 Opublikowano 16 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2016 Chciałem odgrzać, bo mam ten sam problem i jestem po aktualizacji do "najnowszego" softu w radykju. Udało się wam coś wskórać? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TESTER 1956 Opublikowano 16 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2016 Ja miałem, o czym już pisałem, ten sam problem. Zmieniłem telefon i problem, jak za dotknięciem różdżki, przestał istnieć. Problemy z łącznością miał LG, obecnie, ale i dwa wcześniejsze też samsungi, obecny na androidzie 5.0.2. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JACKO29 Opublikowano 16 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2016 Chciałem odgrzać, bo mam ten sam problem i jestem po aktualizacji do "najnowszego" softu w radykju. Udało się wam coś wskórać? Jurand,kiedy wczytywany miałeś soft?I jaką wersję masz wczytaną??? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jurand15 Opublikowano 20 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 20 Maja 2016 (edytowane) Nie mam pojęcia jaką mam / miałem. Update robiony miesiąc temu. Model telefonu chyba nie ma tu wiele do rzeczy. Próbowałem kilku, w tym nawet stare Nokie E51 i E52, które łączą się nawet z kuchenką gazową bez problemu - beż różnicy. Edytowane 20 Maja 2016 przez Jurand15 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pieer Opublikowano 20 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 20 Maja 2016 Rodzaj i numer softu można sobie odczytać samemu wchodzac w tryb serwisowy radia Ja nadmienie że nigdy opisane przez kolegów przypadki u mnie nie wystepowały Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
monika99 Opublikowano 20 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 20 Maja 2016 Ja takze nigdy problemu nie mialam i tak: htc hd2 system windows, samsung Note 2, Note 3, S6 wszystko to laczy sie w kilka sekund. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jurand15 Opublikowano 20 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 20 Maja 2016 przypominam, że mowa o standardowym radyjku z Accenty, nie NC.. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.