Gość sksiazkiewicz Opublikowano 18 Października 2005 Udostępnij Opublikowano 18 Października 2005 czy przyczyną dławienia sie auta może być brudny filtr paliwa bo moja p11 ma nie równe obroty na wolnych obrotach a jak przekraczam 2000 obrotów to sie dławi co to moze byc Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość yarko73 Opublikowano 26 Października 2005 Udostępnij Opublikowano 26 Października 2005 Jaki silnik benzyna czy diesel? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość krzych Opublikowano 27 Października 2005 Udostępnij Opublikowano 27 Października 2005 Ja u siebie mam podobny problem. Wymieniłem wszystkie filtry, świece, przewody ale poza filtrem paliwa. Autko na wolnych obrotach jest raczej ok, ale jest bardzo mułowate a szczególnie daje się to odczuć w przedziale 2000-3000 obrotów, potem tak jakby było lepiej. Może te autka tak mają - mam go od niedawna więc nie mam porównania. Poza tym przy ruszaniu czy jeździe i zmianie biegów wyczuwam takie szarpnięcie czy tez drgania silnikiem - tak jakby był jakiś gdzieś jałowy luz a dopiero za chwilę napęd był przenoszony - co to może być sprzęgło, poduszki silnika, skrzyni? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Zetek Opublikowano 27 Października 2005 Udostępnij Opublikowano 27 Października 2005 Koego ja tak mialem ale przyczyną był filtr powietrza. Ale powymieniaj te filterki. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość sksiazkiewicz Opublikowano 27 Października 2005 Udostępnij Opublikowano 27 Października 2005 wymieniłem i nic dodałem nawet płyn do czyszczenia wtrysków i dalej lipa jeszcze sprawdze zapłon ale to musze na komputer podjechać bo na diagnostyce w serwisie wszystko jest oka mnie to irytuje wracałem z Torunia i jak równo trzymam obroty to nie szarpie a jak docisne to tak jak by nie było paliwa zaczyna się dławić Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Piotrek503 Opublikowano 27 Października 2005 Udostępnij Opublikowano 27 Października 2005 Jeżeli to diesel to proponuje zajrzeć do smoka w zbiorniku paliwa, może być przytkany. Znajdziesz go pod tylnym siedzeniem, za blachą przykręcaną trzema śrubami. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość sksiazkiewicz Opublikowano 27 Października 2005 Udostępnij Opublikowano 27 Października 2005 nie to 1.6 benzyna Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość IHI Opublikowano 27 Października 2005 Udostępnij Opublikowano 27 Października 2005 Miałem to samo. Wymieniłem przewody WN (dałem polskie janmory - www.janmor.pl) i jak ręką odjął! Samochód bryka obecnie bez dziwacznych szarpnięć. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.