manix Opublikowano 11 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2016 Powietrza u nas wymieniają po 2 latach ,chyba że brudny Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Florek Opublikowano 11 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2016 (edytowane) 800zl to i tak nie jest zle myslalem, ze wiecej. A co do oleju i filtra to niezle niewiedzialem, ze tak mozna. Jaki olej i filtr kupic do Pulsara 1.2 i ile go wchodzi? O ile dobrze mi swita to Nissan leje shella czyli 5w40? Edytowane 11 Lutego 2016 przez Florek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
manix Opublikowano 12 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2016 co do oliwy ,np. evolution 900SXR 5W40 lub np. Eneos SUSTINA 5W40 lub Eneos Premium Hyper 5w40 będą świetnym wyborem(musi być 5 litrów , bo wchodzi 4,6l) filte oliwy np. Purflux L441 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Florek Opublikowano 12 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2016 Przegladajac oleje po necie znalazlem wypowiedz z testu Pulsara, ze zalecane oleje to: Shell SAE 5W-30 Texaco SAE 5W-30 Wiec pytanie czy ktos juz jechal do serwisu Pulsarem i dawal swoj olej 5w40? I co oni na to? Jak daje swoj olej to normalnie wezma i zaleja czy sa opory? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
colins Opublikowano 12 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2016 Przecież pisaliśmy nieraz, że można jechać do serwisu ze swoim olejem i nie mają tam prawa odmówić jego wlania (zgodnie z prawem unijnym, które w tym przypadku stanęło po stronie klienta). Możesz także zawieźć swoje filtry, a nawet części i też mają obowiązek ich użycia. Jedyny warunek jest taki, że muszą one być zgodne z wymogami producenta. Ba, według prawa unijnego nie musisz wcale serwisować auta w serwisie producenta (w tym przypadku Nissana) i jeżeli znajdziesz warsztat, który wykona przegląd zgodnie z wymogami producenta danej marki, to tenże producent nie ma prawa kwestionować Twojej gwarancji w przypadku ewentualnych problemów w przyszłości. Wiem, że w praktyce przykładowy Nissan może wtedy robić problemy, ale będzie na przegranej pozycji jeśli będziemy mieli kwity na to, że nasze materiały były zgodne ze specyfikacją, a serwis wykonano zgodnie z procedurami producenta. Pisaliśmy także (zarówno tutaj jak i w dziale QQ), że zalewaliśmy silniki olejami 5W40, bo dla silnika 1.2 DIG-T takie są zalecane (nie wiem jak w instrukcji Pulsara, ale w nowym wydaniu instrukcji do QQ jest zalecenie stosowania oleju 5W40). Wystarczy tylko troszkę poczytać forum. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
manix Opublikowano 12 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2016 Podalem Ci oleje zalecane do pulsara .reszta jak Colinsio ,stary druh . Nissan absolutnie nie będzie robił problemu , a jak chcesz ,to zadzwoń do aso ,servis i zapytaj jaką oliwę sobie życzą. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Florek Opublikowano 12 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2016 Bardziej myslalem o Motulu badz Millersie. Zreszta jeszcze zobacze co kupie. A jak nie to pojade do kolegi do warsztatu na przeglad skoro nie trzeba na serwis. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
colins Opublikowano 12 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2016 Tylko z tym kolegą to ostrożnie! Bo owszem prawo unijne dopuszcza serwisowanie poza ASO, ale pod pewnymi warunkami. Dowiedz się najpierw czy aby na pewno warsztat kolegi spełnia te warunki. Biorąc pod uwagę wymogi producentów, to pewnie za wiele takich alternatywnych możliwości wyboru nie ma. Bo jaki warsztat niezależny ma np.dedykowany komputer do Nissana czy dokładne listy czynności przewidzianych do wykonania na konkretnym przeglądzie? Jeszcze raz więc zalecam daleko idącą ostrożność i mimo wszystko skłaniam się ku serwisowaniu w ASO. Z tego choćby tylko powodu, że mają tam dostęp do najnowszych aktualizacji i w razie potrzeby Ci wgrają. A swoje filtry czy oleje oczywiście zawieźć do nich możesz i nie będą robili problemu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
porter59 Opublikowano 12 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2016 800zl to i tak nie jest zle myslalem, ze wiecej. A co do oleju i filtra to niezle niewiedzialem, ze tak mozna. Jaki olej i filtr kupic do Pulsara 1.2 i ile go wchodzi? O ile dobrze mi swita to Nissan leje shella czyli 5w40? Nie jest źle,to 80zl. 800 to moje auto warte,stare,ale na tyle sprawne,że zaliczyło wczoraj trase Wrocław-Koszalin,a za dwa dni z powrotem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Florek Opublikowano 12 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2016 Wiem o co chodzi i dzieki za info. Jak mialem zagadke badz spory problem to jemu dawalem auto. V8 nie dal bym nikomu innemu w mnie w rejonie. Tylko na logike za 300zl wymienia mi olej, filtr co dostarcze wiec troche to smieszne. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
colins Opublikowano 12 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2016 No niestety. Nawet jeśli zawieziesz do serwisu swoje "zabawki", to koszt robocizny za pierwszy przegląd (przy naszych autach) wyjdzie w okolicach 300 zł. Taki haracz za przedłużenie gwarancji. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
manix Opublikowano 12 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2016 Tylko na logike za 300zl wymienia mi olej, filtr co dostarcze wiec troche to smieszne. Dokładnie ,u nas ok.270zł . niestety spokój kosztuje. Pewnie płacisz podatki ? Powiedz mi ,ZA CO? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
equinoxe Opublikowano 12 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2016 To nie tak do końca - w cenie przeglądu jest cały zakres czynności dodatkowych, które należy wykonać jak np sprawdzenie zawieszenia, wycieków, błędów itp. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
manix Opublikowano 13 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2016 Zgadza się, nawet wstawiłem skan zakresu na dziale Qashqaia ,ale nie oszukujmy się, w rocznym aucie to tylko formalność. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
arturs Opublikowano 20 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2016 No to ja mam widocznie pecha.. jeszcze w żadnym poprzednim aucie przy przebiegu poniżej 2000 nie było takich komunikatów - zdjęcie poniżej Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
equinoxe Opublikowano 20 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2016 W dziale QQ zdaje się też pisali o tym problemie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
colins Opublikowano 20 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2016 Standard w samochodzie z przeładowaną elektroniką, którą próbuje się spiąć kabelkami o grubości włosów i obsłużyć niedopracowanymi sterownikami. Póki auto nowe i kable świeże, to po ponownym uruchomieniu komunikat znika. Obawiam się, że za kilka lat może już nie być tak różowo. W każdym razie w QQ też już ze 2 czy 3 razy miałem taki komunikat, raz żółtą kontrolkę ostrzegawczą zapaloną na stałe (nawet nie wiem z jakiego powodu), kilka razy komunikat o braku komunikacji z kluczykiem (mam system bezkluczykowy), jak również kilka razy o awarii czujników otoczenia (parkowania, radaru hamowania czy czego tam jeszcze). Ponowne odpalenie silnika likwidowało problemy. Jednak takie zachowanie daje wyobrażenie jak "krucha" jest instalacja elektryczna w tych autach. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
arturs Opublikowano 20 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2016 po wyłączeniu nie gasło.. w serwisie wymienili akumulator - auto było z salonu i stało parę miesięcy, na testerze stwierdzili że aku do wymiany (zwarta cela) - po wymianie trzy dni było ok, po czym znowu to samo.. za drugm razem coś dwie godziny grzebali i wymienili jakiś czujnik.. od środy do dzisiaj nic się nie zapala.. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
manix Opublikowano 20 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2016 I znowu wychodzi na moje, że w dzisiejszych czasach ,gwarancja na 5 lat to nie fanaberia ,to konieczność! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Florek Opublikowano 23 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2016 (edytowane) Wlasnie jestem po serwisie gwarancyjnym kilku usterek jakie mnie denerwowaly. Stwierdzam, ze za duzo jest mlodych nie doswiadczonych mechanikow. Reczny nastawialo sie na 3 max 4 zabek a nie na samym koncu. Jak mi cos trzeszczalo w drzwiach tak po poprawce standardowej wady trzeszczy jeszcze bardziej. Odrazu jestem umowiony na kolejne poprawki tylko tym razem nie wyjade az sam nie sprawdze. Edytowane 23 Lutego 2016 przez Florek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
colins Opublikowano 23 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2016 Pierwszy twardziel, który aktualizacji nie chciał. Swoją drogą nie rozumiem różnic pomiędzy ASO. Twoja poskarżyła się, że klient aktualizacji nie chciał. Natomiast moja skarżyła się, że ja chciałem. W rezultacie nie dostałem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Florek Opublikowano 23 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2016 (edytowane) Wymeczylem ich pytaniami to na wiekszosc nie byli w stanie odpowiedziec. Tak samo jak na wymiane czynnika klimatyzacji z 1234yf na zwykly r134a gdzie pelno serwisow innych firm to robi. PS. Siedzialem w QQ i jest ciasny wzgledem Pulsara. Edytowane 23 Lutego 2016 przez Florek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Florek Opublikowano 23 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2016 Mialem na mysli tyl. Przod podobnie no i fotele bardziej sportowe. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
manix Opublikowano 23 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2016 Eeee no jak to? Z tyłu to faktycznie Pulsar ma dużo więcej miejsca, ale z przodu jest tak samo, ale QQ ma chyba takie "ciaśniejsze" fotele z lepszym trzymaniem bocznym - stąd może taka refleksja? Dokładnie te same odczucia. Tył - pulsar zdecydowanie więcej miejsca . Przód podobne ilości ,ale przez "dopasowane" zbytnio fotele ,wydaje się ciaśniej w QQ. Na szerokość zdecydowanie QQ wygrywa. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
colins Opublikowano 23 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2016 Pulsar to w ogóle chyba jest królem przestronności w swoim segmencie. Gdyby nie to, że żonie marzył się "jeep", to brałbym mocno pod uwagę właśnie Pulsara. Od razu wyjaśniam, że wg.mojej żonki każdy podwyższany wehikuł, poczynając od małych crossoverów, a kończąc na czołgu wielkości Hummera, to jest "jeep" czyli samochód z gatunku "dżipowatych". Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.