camello Opublikowano 4 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2016 Hej, moją micre od nabycia męczy pewna przypadłość jeżeli chodzi o biegi. Przy rozpędzie od 1 do 5 jest w porządku, ale gdy wrzucę piątkę to już z redukcją do czwórki czy trójki jest problem lewarek tak jakby nie wracał do położenia jałowego i żeby wrzucić wspomniane biegi muszę leciutko lewarkiem przesuwać w lewo, jak tego nie zrobię to nie ma szans wrzucić biegu. Dzieje się to tylko po wrzuceniu piątki, przy czwórce redukcja do trójki czy dwójki jest płynna i taka jaka powinna być. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Tofu Opublikowano 5 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 5 Stycznia 2016 Na początek sprawdz wszystkie połączenia lewarek skrzynia biegów Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
camello Opublikowano 5 Stycznia 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Stycznia 2016 Ok sprawdzę, na początek myślę że ściągnę skórę wyczyszcze mechanizm lewarka i nasmaruje. Można tam psiknąć smarem miedziowym? Dodam że teraz jak przycisnely mrozy i skrzynia trochę jakby zgęstniala to zaczęły lepiej wchodzić. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Tofu Opublikowano 5 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 5 Stycznia 2016 hm .. to może sprawdź poziom oleju w skrzyni Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
camello Opublikowano 5 Stycznia 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Stycznia 2016 Sprawdzę tylko przydała by się mała podpowiedź gdzie i jak o mojej mierze to praktycznie nie na żadnych tematów, a w dodatku jeszcze nigdy w żadnym aucie tego nie robiłem. Jeszcze chciałbym dodać że gdy się jedzie to słychać taki odgłos jakby smazonej cebuli na luzie tego nie słychać. Znajomy mówi że to łożysko sprzęgła. Może uda mi się wyłapać ten dźwięk fonem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piter1973 Opublikowano 9 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2016 mechanizm zmiany biegów jest dostępny od spodu auta nad środkowym tłumikiem i zasłonięty termiczną osłoną. dostęp trochę utrudniony. co do wymiany oleju to przy lewej półosi jest korek spustowy. odkręca się go kluczem kwadratem chyba 10 mm. korek wlewu jest z przodu skrzyni. oleju wchodzi około 3 l. . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.