Gość mariano27irl Opublikowano 23 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2009 witam.mam taki problem z moja navara. 1.podczas jazdy miga obrazek przedstawiajacy napedy w aucie a pod nim napis 4lo.wlacznik napedow jest ustawiony na 2wd.czasem na obrazku tylne kola robia sie czarne.czy to normalne? 2.drugi problem to szarpanie(cos jakby blokowanie kol) podczas dojezdzania do skrzyzowania.podobnie kiedy auto zatrzymam na pochylej drodze i wcisne sprzeglo.auto sie nie toczy,a jesli juz zacznie to zachowuje sie tak jakby bylo na biegu a silnik bylby zgaszony. mial ktos kiedys podobny problem? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
slayer17 Opublikowano 23 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2009 A jeździłeś z napędem na 4 kółka po suchym albo lekko mokrym asfalcie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość mariano27irl Opublikowano 23 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2009 tak.jakies 10 dni temu spadl snieg wiec wlaczylem 4x4hi(wczesniej tez probowalem wlaczac naped 4x4lo).musze dodac ze auto mam dopiero od 2 tygodni i nie pamietam czy przed wlaczeniem owych napedow byl taki sam problem z kontrolka. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość 7,62 Opublikowano 23 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2009 Miga, to znaczy, że się coś namieszało w skrzyni rozdzielczej. Czy przełączałeś napędy przy skreconych kołach? Proponuje wizytę w serwisie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość mariano27irl Opublikowano 23 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2009 jestem w 99%pewien ze na prostych. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość 7,62 Opublikowano 23 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2009 A bawiłeś się reduktorem, albo blokadą tylnego mostu? Aaaa, już zauważyłem, że reduktorem tak. [ Dodano: Wto 24 Mar, 2009 00:11 ] Zatrzymałeś samochód przed właczeniem i wyłączeniem reduktora? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość mariano27irl Opublikowano 23 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2009 tak.jutro sprawdze w instrukcjii jeszcze raz,moze cos jest zle wlaczone. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość 7,62 Opublikowano 23 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2009 Niepokoi mnie to szarpanie... Bo to, że nie chce się toczyć, to znaczy, że przedni napęd jest wciąż zapięty. Nie jeździj tak, bo znyrasz samochód. Jak już się sprawa wyjaśni, to napisz proszę co to było. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość mariano27irl Opublikowano 23 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2009 chyba jutro wjade na kanal i moze cos wylukam. [ Dodano: Wto 24 Mar, 2009 14:19 ] wyglada na to ze juz wszystko jest ok.wlaczylem a nastepnie wylaczylem naped 4lo. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość jasiek25 Opublikowano 24 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2009 zle rozłaczony naped to był zapewne i tyle . reduktor sie wyłaczył ale 4 koła zostałyt a kontrolka migała sobie tak długo az prawidłowo nierozłaczył sie naped na 2wd miałem tak jak swoim sie bawiłem pierwszy raz . spowrotem ząłaczyłem reduktor przejechałem kawałek wyłaczyłem po czym dopiero po krotkiej jezdzie rozłaczyłem z 4x4 na tył musisz kolego zwracac duza uuwage na to bo naped w naszych nyskach jest delikatny jesli chodzi i załaczanie i wyłaczanie 4 kół i reduktora i bardzo łatwo go uszkodzic powodzenia w dalszych jazdach Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
slayer17 Opublikowano 24 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2009 No i łot wygoda i same korzyści z powodu zastąpienia wajchy korbką Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dzemik Opublikowano 25 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2009 No i łot wygoda i same korzyści z powodu zastąpienia wajchy korbką Jest to niestety upierdliwe, trzeba czekać aż sługa wykona polecenie kierownika. Wiele razy trzeba się zatrzymac i czekać , aż łaskawie zapnie 4H przed wjazdem w teren, a w Tyranku wajcha i ogień :one: Nie ma jak wajcha Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MKmario Opublikowano 25 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2009 No i łot wygoda i same korzyści z powodu zastąpienia wajchy korbką :one: co wajcha to wajcha Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość 7,62 Opublikowano 25 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2009 U mnie zazwyczaj zapina bez problemu, gorzej z rozpieciem - czasem trzeba lekko szarpnąć. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rezusik Opublikowano 3 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 3 Kwietnia 2009 i panowie,doszedł wreszcie ktoś dla czego ta kontrolka sie świeci?. :?: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość don_martinez Opublikowano 4 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 4 Kwietnia 2009 i panowie,doszedł wreszcie ktoś dla czego ta kontrolka sie świeci?. A jeździłeś z napędem na 4 kółka po suchym albo lekko mokrym asfalcie? Przecież koledzy już napisali :/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość mariano27irl Opublikowano 5 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 5 Kwietnia 2009 problem z kontrolka nadal nie zostal usuniety.podczas jazdy raz swieci sie ze wlaczony jest naped 2wd,a za chwile swieci 4lo.mysle ze to problem jakiegos czujnika poniewaz naped sie nie zmienia(co by bylo odczuwalne bo roznicza w 2wd a 4wd jest wyrazna) .rozwiazanie tego problemu pozostawiam serwisowi do ktorego sie wybieram. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
venti Opublikowano 6 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2016 Witam wszystkich. Od miesiąca posiadam navarę. Od początku, zapiętą mam tylną oś i na wyświetlaczu czarne są koła na tylnym napędzie. dołączam 4h i mrugną 2 razy, dopina i wszystkie koła na wyświetlaczu są czarne, czuć wyraźny opór więc koła wszystkie zapiął. Na szutrze robiąc tzw zryw wszystkie koła ciągną. Staję, przełączam pokrętło na 4lo i tu jest problem........ nie ma wyczuwalnej zmiany oporu auta a napis 4lo ciągle mruga. Co może być nie tak?????? I jeszcze jedna rzecz, jak załączam blokadę tylnego mostu to czerwona kontrolka z iksem na blokadzie również ciągle mruga. Proszę o pomoc. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
venti Opublikowano 6 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2016 Mruganie powinno zniknąć po pewnym czasie. On się tam jakoś dość długo zapina. Zerknij do instrukcji, bo nie pamiętam jak to dokładnie tam wygląda. Jak otworzysz tę osłonkę od słońca to po wewnętrznej stronie była zdaje się naklejona instrukcja obsługi napędu. no i zajrzałem do instrukcji wiele razy i tam nic ciekawego nie ma. wyczytałem wszystko co mogłem ale zero podpowiedzi sensownej Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marlbn Opublikowano 6 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2016 no jest co nieco w instrukcji Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
venti Opublikowano 6 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2016 20160106_203628.jpg 20160106_205449.jpg no jest co nieco w instrukcji czyli rozumiem że blokada tylnego mostu może być uruchomiona tylko z napędem 4lo tak? a co jeśli pokrętło mam na 4lo a na tablicy "4lo" ciągle mruga? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sq9mcs Opublikowano 7 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2016 Ale nie na asfalcie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sq9mcs Opublikowano 7 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2016 (edytowane) Nie powinno i nie może. Ponieważ przednia i tylna oś jest spinana na sztywno i będzie dochodzić do występowania naprężeń w układzie skrzyni rozdzielczej co spowoduje uszkodzenie. A wiec nie możność włączenia reduktora a nawet dołączenia przedniej osi. Navara nie ma trybu AUTO. Edytowane 7 Stycznia 2016 przez sq9mcs Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
venti Opublikowano 7 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2016 szanowni koledzy ja to wszystko rozumiem. ale czy sprawdzenie na prostych kołach na moment nawet na asfalcie czy tylko sie zapieło to jakiś cięzki grzech? nikt nie mówi o spięciu i jezdzie ale samo sprawdzenie. i też tak pod domem, na kostce brukowej, proste koła, przełączam pokrętło na 4lo i właśnie to 4lo ciągle mruga Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sq9mcs Opublikowano 7 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2016 Przecież mosty muszą się spiąć a na takiej nawierzchni występują naprężenia które mogą uniemożliwiać włączenie reduktora. 4H i 4L włączasz tylko na nawierzchni na której istnieje możliwość poślizgu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.