Gość macias-1981 Opublikowano 18 Października 2005 Udostępnij Opublikowano 18 Października 2005 Witam po dłuzszej przerwie wszystkich klubowiczów...Mam problem z abs-em. Po wymianie tylnych amortyzatorów zaczęła świecic się kontrolka od absu. Wszystko posprawdzałem i nigdzie nie widze przyczyny. Przed wymianą amorów wszystko było ok więc posprawdzałem tylne przewody ale one wizualnie tez są ok... Jeśli ktoś ma jakąś wskazówkę dla mnie to będę wdzięczny za pomoc. Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Vaiu Opublikowano 18 Października 2005 Udostępnij Opublikowano 18 Października 2005 mozliwe ze masz czujniki abs cos jak w bmw to czule skurczybyki ;] Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Mauzer Opublikowano 18 Października 2005 Udostępnij Opublikowano 18 Października 2005 a czy na tył założyłeś amorki do modelu z ABS? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Andrzej Opublikowano 18 Października 2005 Udostępnij Opublikowano 18 Października 2005 Kontrolka po załączeniu zapłonu wogóle nie gaśnie? Jeśli tak to może nie ma połączenia z jednym z czujników. Można by odszukać odpowiednie kostki (np czy module abs) i zmierzyć omomierzem - dokładnie nie pamiętam ale wydaje mi się że powinni pokazać 1-2 kom, jeśli nie będzie żadnego przejścia to albo ciachnięty kabel albo uwalony czujnik. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość bonzo Opublikowano 18 Października 2005 Udostępnij Opublikowano 18 Października 2005 a czy na tył założyłeś amorki do modelu z ABS? :shock: a co mają amorki do ABS-u Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Andrzej Opublikowano 18 Października 2005 Udostępnij Opublikowano 18 Października 2005 a czy na tył założyłeś amorki do modelu z ABS? a co mają amory do abs-u? edit: a tośmy sie zgadali bonzo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość macias-1981 Opublikowano 18 Października 2005 Udostępnij Opublikowano 18 Października 2005 Faktem jest że amory nie mają nic do absu. Zapomniałem dodać że po włączeniu silnika kontrolka gaśnie a po ruszeniu dopiero się zapala... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość bonzo Opublikowano 18 Października 2005 Udostępnij Opublikowano 18 Października 2005 Zapomniałem dodać że po włączeniu silnika kontrolka gaśnie a po ruszeniu dopiero się zapala... też tak mam ale umnie kabelek od czujnika był juz dwa razy lutowany i przypuszczam ze to jest przyczyną dwa lata juz tak śmigam i przyzwyczaiłem sie do średniowiecza Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bobroy Opublikowano 18 Października 2005 Udostępnij Opublikowano 18 Października 2005 Posprawdzaj wtyczki. 2 są ukryte pod tylną kanapą, 2 są pod maską, niedaleko przedniej szyby. Jedź do ASO, niech Ci sprawdzą komputerkiem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Andrzej Opublikowano 18 Października 2005 Udostępnij Opublikowano 18 Października 2005 Faktem jest że amory nie mają nic do absu. Zapomniałem dodać że po włączeniu silnika kontrolka gaśnie a po ruszeniu dopiero się zapala... to zamiast omomierza podłącz voltomierz-przy kręceniu kołem powienieneś zaobserwować zaindukowane napięcie. Oczywiście możesz pójść na skróty i podpiąć consula do kompa Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość jaano Opublikowano 18 Października 2005 Udostępnij Opublikowano 18 Października 2005 mnie tez od jakiegos czasu znowu swieci abs - juz kiedys mialem z tym problem - porozlaczalem na wylaczonym aucie wtyczki, pozlaczalem i bylo dlugo OK a teraz znowu sie zapala - napewno w instalacji jest jakas wilgoc ktora falszuje wyniki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość macias-1981 Opublikowano 19 Października 2005 Udostępnij Opublikowano 19 Października 2005 Dzięki wszystkim za odpowiedzi . Podajcie mi dokładnie w których miejscach znajdują się wtyczki od absu (oprócz kół), no i wie już że pod tylną kanapą... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość jaano Opublikowano 19 Października 2005 Udostępnij Opublikowano 19 Października 2005 mi sie poprawilo za 1 razem jak podociskalem wtyczki pod pompa ABS w komorze silnika, wtyczki pod siedzeniami znajdziesz bez problemu - choc moga sie skrywac pod oslonka plastikowa ma samej krawedzi z obu stron, wtyczki na przewodach przy kolach tez widac bezproblemu - jedz po wiazkach Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość macias-1981 Opublikowano 19 Października 2005 Udostępnij Opublikowano 19 Października 2005 Dzięki... Ide się pobawić z tym absem. Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość macias-1981 Opublikowano 19 Października 2005 Udostępnij Opublikowano 19 Października 2005 No i posprawdzałem wszystko...jest tak... Wtyczek pod tylną kanapą nie znalazłem ani nic pod przednia szybą w komorze bagażnika. Może dlatego że moje autko jest z 1990 roku... 8) Na razie poczekam a może coś wymyśle. W przeciwnym wypadku pojade na komputer... Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość jaano Opublikowano 19 Października 2005 Udostępnij Opublikowano 19 Października 2005 zobacz jak i gdzie kabel wchodzi do srodka od strony tylnych kol - to od srodka musi wyjsc w srodku - musi [przecierz jakos dostac sie do komputera i pompy abs - w P11 komputer abs jest chyba po prwej stronie zaraz przy drzwiach z boku Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Maniek-ol Opublikowano 20 Października 2005 Udostępnij Opublikowano 20 Października 2005 Z przodu wtyczki są zaraz po wejściu przewodu w komorę silnika , gdzieś koło górnego mocowania amortyzatora . Wyczyść czujniki , od tego też świeci się kontrolka ABS. Czujniki muszą być czyste. Ja też nie mam ABS , bo nie mam czujnika. Na razie wyjąłem żarówkę z kontrolki , bo wkurzała. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Kapumari Opublikowano 21 Października 2005 Udostępnij Opublikowano 21 Października 2005 mi sie poprawilo za 1 razem jak podociskalem wtyczki pod pompa ABS w komorze silnika, wtyczki pod siedzeniami znajdziesz bez problemu - choc moga sie skrywac pod oslonka plastikowa ma samej krawedzi z obu stron, wtyczki na przewodach przy kolach tez widac bezproblemu - jedz po wiazkach ja polecam ten sposób. Jaano pomógł/a mi i ja to sprawdziłem teraz jest oki. Dodam tylko że wszystkie te łączki spryskałem preparatem kontakt 60 i dołożyłem KONTAKT WL ile syfu wyleciało .... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość jaano Opublikowano 21 Października 2005 Udostępnij Opublikowano 21 Października 2005 tym razem ja skorzystam z twojego sposobu bo ostatnio dociskanie (po pol roku spokoju) nic nie dalo - juz zaczalem rozkrecac obudowe (myslalem ze wtyczki sa przykryte) ale jak zobaczylem po lekkim uchyleniu jakies ??zaworki?? to zaraz pozkrecalem wszystko spowrotem - wiec posikam Kontaktem 100 - moze pomoze, jak nie zostanie mi sprawdzanie wszystkich wtyczek i przewodow (wczesniej zlecalem abs specjaliscie z kompem i oprocz kasowania bledow, wymiany jednego przewodu i kasowania mnie.. nic nie wymyslil - wtedy wlasnoreczne dociskanie pomoglo ))) a juz chcial mi wcisnac wymiane kompa!! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość conrad81 Opublikowano 14 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 14 Listopada 2005 witam a czy u was abs tez tak szybko sie zalacza?? w mojej p11 SRi dziala zdecydowanie za czule a przy jezdzie 5-15km/h to dziala non-stop poki co wywalilem bezpiecznik bo przez ten abs juz zaliczylem dzwona i kierunek ch.. bombki strzelil :x Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość jaano Opublikowano 14 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 14 Listopada 2005 musisz miec cos nie tak u mnie bez poslizgu ktoregos z kol nie zadziala (jak dziala) ) i tak powinno byc Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość conrad81 Opublikowano 14 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 14 Listopada 2005 no wlasnie pare godzin temu wyczytalem zeby posprawdzac wszystkie czujki przy kolach ich opornosc szczegolnie i jakie napiecia sie indukuja ale mam na warsztacie inne autko teraz i czekam na chwile wolnego jak posprawdzam dam znac moze komus sie tez przyda :roll: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Maniek-ol Opublikowano 14 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 14 Listopada 2005 A moje zdanie jest takie : olać ABS bo nasze drogi są tak zasrane , że jest on mało skuteczny. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość jaano Opublikowano 15 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2005 nie zgodze sie z toba - gdybym mial w poprzedniej P10 ABS to bym nie przestawil autobusu )) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Maniek-ol Opublikowano 15 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2005 nie zgodze sie z toba - gdybym mial w poprzedniej P10 ABS to bym nie przestawil autobusu )) Akurat trafiłeś na równy odcinek drogi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.