FOTOIKAR Opublikowano 11 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 11 Stycznia 2016 Witam wszystkich Ja z takim problemem. Ale od początku. Jak spadł śnieg, mój Pathfinder nagle zgłupiał na drodze. Zaczął mi tańczy po śliskim : śniegu, lodzie , breji ( a na suchym wszystko ok ). Wystraszyłem się i poleciałem do diagnosty, żeby mi sprawdził zawieszenie, amortyzatory, luzy, hamulce i zbieżność. Okazało się że z przodu wszystko jest dobrze, ale z tyłu mam złe kąty nachylenia kół i zdarło mi obie opony od środka. Mam teraz tak zwane sliki. Poradzono mi żebym zrobił całą geometrię zawieszenia i ustawił te kąty. W jednej z firm, która się tym zajmuje, w katalogu nie znaleźliśmy danych regulacji kątów dla Pathfindera. Miał może ktoś taki problem ? Wiecie gdzie takie dane znajdę ? Tylko serwis ? Bo w serwisie gdy o tym wspomniałem to od razu "uprzedzili o możliwej wymianie tylnych wahaczy" Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sq9mcs Opublikowano 11 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 11 Stycznia 2016 A luzy na tylnej osi sprawdzone?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
FOTOIKAR Opublikowano 11 Stycznia 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Stycznia 2016 Sprawdzone całe zawieszenie - luzów brak. Potrzebne tylko dane regulacyjne. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sq9mcs Opublikowano 11 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 11 Stycznia 2016 Fragment serwisówki w nim dane geometrii tylnej osi RSU.pdf Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
FOTOIKAR Opublikowano 13 Stycznia 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Stycznia 2016 Wielkie dzięki Dzwoniłem do dwóch serwisów z pytaniem czy mi udostępnią te dane i powiedzieli - NIE. Zapraszają do siebie na regulację. A jeszcze jedna prośba. Masz może jeszcze serwisówkę z geometrią przodu ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sq9mcs Opublikowano 13 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 13 Stycznia 2016 w załączniku FSU.pdf Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
FOTOIKAR Opublikowano 14 Stycznia 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Stycznia 2016 Jeszcze raz wielkie dzięki. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Leon 73 Opublikowano 16 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 16 Stycznia 2016 Miałem kiedyś to samo, tylne kapcie zeżarłem do połowy " na gładko" w bardzo szybkim tempie. Kapnąłem się po tym, że mi piszczały koła na rondzie, więc zrobiłem całą zawiechę, przód i tył 100% z wymianą wszystkich śrub regulacyjnych (mimośrodowych). Pojechałem na zbieżność i obsługa miała dostęp do geometrii wszystkich pojazdów w tym i do Patha. Problem stanowiło tylko to, że mam zawiechę + 2" i nie mógł ustawić kąta wyprzedzenia przednich kół, więc zrobił to na czuja i jest ok. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.