Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

świst przy dodawaniu gazu


mikollajj
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam wszystkich.

Mam mały problem przy ostatnich mrozach jak było -16 stopni odpaliłem x trail za drugim razem ale nie narzekam sasiad nie odpalił auta wogóle swojego auta, no ale do konkretów zapalił zanim pojechałem to chwilke sobie poszedł a ja oskrobałem szyby w czasie jazdy usłyszałem taki dziwny dzwiek jakby swist przy dodawaniu gazu ale nie przejołem sie tym pomysłałem ze cos jest zmrozone czy jakos tak, no ale mijaja  kolejne dni autem sie jezdzi odcinki wieksze i mniejsze temperatura tak jak dzis no to +10 a w aucie nadal ten swist, no to mysle oj to chyba nie kwestia zmrozenia auta. Dzis troszke to obserwowałem i w prowadzeniu nie ma roznicy silnik pracuje normalnie ale ten swist wystepuje tak na postoju jak i wczasie jazdy wystarcxzy ze dodaje sie gazu i rosnie w miare dodawania gazu.

czy macie drodzy koledzy jakies sugestie co to jest?

aha

silnik 2.2 rocznik 03

 

jutro nagram filmik i wstawie to sami usłyszycie

 

a narazie znalazłem na yt taki filmik na którym zdaje sie byc ten swist taki jakby podobny do mojego

moze mi cos podpowiecie

 

na forum kopałem troszke ale odnosnie dzwieków ale znalazłem tematy łozyska napinacza pasków ale to napewno nie to, nie wyglada mi to tez na wine klimy czy alternatora

 

prosze o porade i pomoc nie tak dawno dzieki wam udało mi sie rozwiazac problem pasków piszczacych i łozyska napinacza wiec licze ze i tym razem cos pomozecie.

 


taki filmik nagrałem dzis

 

 

https://youtu.be/akcO_jYYkyQ

 

 

i wywaliłem sporo kosci z pod maski cos mi to wyglada na kune łaske czy jak ja tam zwał łasice

Edytowane przez mikollajj
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A próbowałeś ustalić skąd mw. wydobywa się ten dźwięk?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli to występuje przy dodaniu gazu i jest słyszalne z kabiny, nie ważne czy jedzie czy nie to będzie to kolektor dolotowy albo wydech

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja bym obstawiał układ dolotowy, posprawdzaj węże przy intercoolerze czy któryś nie jest uszkodzony.

Edytowane przez GhostDriver
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mi to wygląda na coś co się obraca, a nie jest dziurawe.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

witam i dziekuje za wpisy, jutro popatrze bardzo dokładnie na układ dolotowy weze czy nie ma jakiś pekniec ugryzien, no bo jak wiecie było tam sporo kosci /kiedy one się tam znalazły jak nie tak dawno dolewałem płynu do spryskiwacza i tego nie było / co do lakalizacji tego dzwieku to mam spory problem ale cos jakby te weze ta okolica, na układ wydechowy nie stawiam ponieważ jest w stanie idealnym nie tak dawno oglądałem auto od dołu i cały układ jest nowiutki zero rdzy dziur zadnych słabych miejsc.

Zobacze także na to przebicie na głośniki bo faktycznie dźwięk kiedyś taki słyszałem u kolegi w aucie ale był cichy raczej jednostajny, ale zobacze bo niedawno montowałem radio i miałem tam problemy z przenbiciem na wiązce, kabelek był uszkodzony ale nie wydaje mi się żeby to było to, ale to akurat łatwo sprawdze bo albo wyciagne bezpiecznik od systemu audio albo odepne radio,

także jutro szykuje się grzebanie w aucie oby snieg mnie nie zasypał

jeśli ktoś ma jeszcze jakies pomysły to proszę pisać będę sprawdzał na bieżąco i opisywał na forum

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mikollajj proszę zlituj się na nami i zacznij w swoich postach stosować się do polskich zasad gramatycznych, a w szczególności do interpunkcji.

  • Upvote 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wielkie sorki za wszelkiego rodzaju byki i inne dziwactwa ale 20 lat w de robi swoje pozatym mam niemieckiego win i polskie litery robi się trudno. ale się postaram

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Widzę że temat się wykoleił.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

witam

sladów gwałtu tam nie znalazłem ale do konkretów, dziś walka badzo wyrównana awaria się broniła ale upadła, a wiec po pierwsze bardzo ciekawa sprawa z tymi możliwymi swistami w głośnikach sporo o tym rozmawiałem z kolega bardzo interesujący temat i bardzo denerwujaca taka głosnikowa awaria jak zbiore więcej informacji o takich jak kolega pisze swistach z głośnika to napisze osobny temat, mówie wam bardzo ciekawa sprawa jest z ta tak zwana petlą masy, no ale u mnie tego nie ma odłączyłem bezpiecznik audio i radio nie działa brak napięcia a swist jest.

Sprawa dwa upewniłem się wydech idealny jak pisałem wiec dolot te wężyki podciśnienia, no maskowało się to dobrze ale dzięki kilku sprytnym sztuczka jak przyblokowanie wlotu powietrza od strony filtra spowodowało ewidentne podkreślenie miejsca uszkodzenia, wężyk przygryziony ale tak dyskretnie robiłem temu fotke ale nie wyszła nic na niej nie było widać, dziura była widoczna w chwili skrecania weza. Waz wymieniłem i wszystko gra zero swistów, bardzo dziekuje za pomoc, naprawdę wielka radość jak można cos zrobić w aucie samemu bez tych całych mechaników. pozdrawiam wszystkich i dziekuje za pomoc

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja tam nic nie słyszałem o żadnym głosniku w 1 poście.

 

Jeśli to jest w głośniku to jest to wina masy. Musisz poprawić wszystkie masy w komorze i przy skrzyni. Szczególnie te co zzieleniały. U mnie wystarczyło poprawić masę od aku i w komorze. Trzeba też oczyścić klemy aku. Jest to znane zjawisko w caraudio, szczególnie po dodaniu wzmacniacza.

 

A ok poradziłeś sobie.

Edytowane przez karibox1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To znaczy z tymi głosnikami padła tu na forum sugestia a ze nie dawno radio wstawiałem to postanowiłem  sprawdzic, bo ten dżwiek był naprawde dziwny, ale u mnie głośniki ok, problem gwizdu to jak pisałem wezyk ale juz naprawiłem to nie ukrywam ze dzieki sugestia z forum.

A co do dżwieku z głosników to rozmawiałem z kolega i on ma taki problem ze mu cos sycz z głosników myslał z eto petla masy ze wzmacniacza ale okazało sie ze i bez wzmacniacza samo radio syczy wystarczy ze ma tryb zegara a radio juz syczy. Dodaje gazu a syk narasta az robi sie jakies buczenie.Sprawdzał w aucie masy i inne podłaczenia, az wkoncu zrotowal radia miedzy dwoma autami i tam gdzie wstawił swoje radio pojawiał sie syk, czyli z tego opinia ze to nie wina instalacji w aucie tylko wina radia, widac radio sie konczy ale fachowcem nie jestem.

Edytowane przez mikollajj
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Duży kondensator na wejściu +/- i powinno być po problemie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 Masa masa..tylko masa....

Najpierw masa potem rzeźba :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ale masz z tym problem?  + może być z acu, nie ze stacyjki. Bo radia mają + z acu i stacyjki.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie u mnie z instalacja wszystko ok a radio sam montowałem i udało się dzięki poradom z forum, tak chciałem dopytać bo pomyślałem ze koledze cos podpowiem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...