Coobcio Opublikowano 17 Czerwca 2018 Udostępnij Opublikowano 17 Czerwca 2018 No to Kaktus 2018, na ten sezon skupiliśmy się by auto było bardziej cywilizowane, lepiej się prowadziło a także by nadawało się do śmigania nie tylko na ćwiartki ale także i na torze Na pierwszy ogień poszła zmiana intercoolera i przebudowa orurowania, dzięki temu skróciliśmy je o dobry metr i wygospodarowaliśmy miejsce na przeniesienie filtra powietrza, który do tej pory znajdował się bezpośrednio na turbinie, zasysał mega ciepłe powietrze a podczas jazdy w deszczu, zasysał wodę... Dla poprawy prowadzenia się auta z tą mocą wrzuciliśmy zawieszenie gwintowane, na ćwiartkę z pewnością gorzej ale za to o wiele pewniej, precyzyjniej prowadzi się auto no i łatwiej nad nim zapanować jak postawi nas bokiem Wybór padł na zawieszenie D2, które dostarczyła nam firma Mtuning.pl Auto mimo, że na gwincie to żeby nie traciło zbytnio z praktyczności zostało symbolicznie obniżone, przód opadł o 10mm a tył o 15mm Pod nowy zawias została zrobiona geometria: Z nastawem bardziej na zakręty jak na prostą (do tej pory było negatu z tyłu po -0,50): W Celu poprawy przyczepności i zwartości auta wszystkie elementy gumowe w zawieszeniu zostały zastąpione Unibalami oraz poliuretanami, dodatkowo pod tylne sanie wleciały aluminiowe tulejki, unieruchamiające ją: Dyfer przy okazji dostał nową większą obudowe, dzięki niej wchodzi niemal 1L extra oleju i już się tak nie gotuje w nim olej by wypływał odpowietrznikiem, jak się trochę szybciej jedzie No i czas na najważniejszą pozycję, przegląd sprzęgła no i zmiana wybieraka zmiany biegów Sprzęgło po sezonie upalania, można powiedzieć że dopiero co się dotarło a maszyna generowała w granicach 900Nm: No i taki oto wynalazek, Film wyjaśni to lepiej niż zdjęcie Z Dodatków, zostały zmniejszone nastawy bazowego doładowania w Wastegatach, dzięki czemu na co dzień czy na tor auto będzie miało zredukowaną moc do zaledwie 550KM oraz 540Nm Takie nastawy Wastegatów także znacząco poprawiają trakcję na pierwszym biegu, całość na tą chwilę odpycha się następująco w dwie osoby i na oponach typu R888 w rozmiarze 275.40R18: No a dziś jest 1/4mili w Pile - ciekawe jak pójdzie Kaktusowi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 17 Czerwca 2018 Udostępnij Opublikowano 17 Czerwca 2018 Właśnie się wyłoniło najszybsze auto RWD z Płocka, pojedynek między Kaktusem a HellCatem: 2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Cytrus Opublikowano 20 Czerwca 2018 Udostępnij Opublikowano 20 Czerwca 2018 Dla mnie Kaktus zawsze kozak fura coraz silniejsza i kierowca z coraz lepszym skillem. Czekam na veyron mod i 1001 KM : D! ogólnie zawsze kibicowalem myślałem że na 750 się skończy ale apetyt ciągle większy. Czekam na 1000 : ) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dieselLPG Opublikowano 27 Czerwca 2018 Udostępnij Opublikowano 27 Czerwca 2018 Ten wybierak to taki short shifter? Ile taka przyjemnosc, bo bardzo solidnie wyglada, na aledrogo i jebaju takich nie widziałem? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 25 Lipca 2018 Udostępnij Opublikowano 25 Lipca 2018 Hej hej wybierak to wyrób niemiecki, działa skubany rewelacyjnie - Kaktus osobiście go wypatrzył gdzieś w sieci u nas został zamontowany i wyregulowany. Wczoraj odwiedziliśmy maszyną Hamownie przystosowaną pod grube moce, z porządnym nawiewem, odprowadzeniem spalin no i przede wszystkim z możliwością dociągniecia auta od dołu, mowy nie ma o ślizganiu się na rolkach Oto filmik z tego wydarzenia: Parę kosmetycznych zmia, głównie przestawienie wałków ssących i udało się nieco dołożyć powera górą i jednocześnie obniżyć EGT Tak więc do Veyrona już coraz mniej brakuje :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 9 Września 2018 Udostępnij Opublikowano 9 Września 2018 Jest 10-tka na ćwiartkę i to w manualu i na normalnej nawierzchni Hip Hip Hurra !!! Dokładnie 10,942sek przy rekordowej prędkości na mecie 221,81km/h Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 22 Października 2018 Udostępnij Opublikowano 22 Października 2018 No to mamy już po sezonie 2018, całkiem nieźle poszło Wrzesień był rekordowy jeśli chodzi o czas, na lotnisku w Pile udało się zejść poniżej magicznej bariery 11 sekund ale potrzebne do tego było takie wsparcie: Tego dnia parę razy udało się 10-tkę wykręcić, najlepszy czas to 10,942s przy prędkości na mecie 221,81km/h: Jak na manualną Zetkę jest to wynik naprawdę Męski Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 22 Października 2018 Udostępnij Opublikowano 22 Października 2018 SEZON 2019 Turbo Nissan 350Z Kaktusa przede wszystkim będzie generować MOC 1000KM a to już chyba tłusto Plan ten został częściowo zrealizowany, tak wiec Kaktusowa Zetka otrzymała większa turbosprężarka, na łożyskach kulkowych też tej samej firmy co dotychczas ale model o oczko większy tzn. PT6870. Przy narastającym doładowaniu z 1,2 na 1,45 bara generuje już zadowalające i chyba docelowe moce: W zawieszeniu zaszły kosmetyczne zmiany w postaci miększych sprężyn z tyłu oraz zostały przestawione amortyzatory tak by auto nie skakało już. Z nową mocą nowe problemy się pojawiły. Jednotarczowe, spiekowe sprzęgło ACT niestety się poddaje, na hamowni jeszcze jako tako i na drodze na 3 biegu ale na czwórce jest już lipa... Tak więc w 2019 wleci automat albo dwutarczowe sprzęgło organiczne co w połączeniu z 1000 koni powinno zapewnić średnią dyszkę i przeszło 240km/h na mecie - Czas pokaże Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Łukasz83 Opublikowano 22 Października 2018 Udostępnij Opublikowano 22 Października 2018 k**wa mega męsko Mariusz jest nienasycony Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Cytrus Opublikowano 26 Października 2018 Udostępnij Opublikowano 26 Października 2018 Kaktus to prędzej napędza Polski program kosmiczny tymi mocami, za niedługo czas się będzie przesiąść na rakiety bo więcej kucow na tlokach no ciężko... 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kotulson Opublikowano 3 Listopada 2018 Udostępnij Opublikowano 3 Listopada 2018 Wygląda nieźle Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zaqarum Opublikowano 6 Listopada 2018 Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2018 Kiedy dorabiacie skrzydła? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 9 Stycznia 2019 Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2019 W Sezonie 2019 czas te extra moce przenieść bez uślizgów na przyczepny asfalt Tak wiec nim zagości automat i walka będzie trwała w manualu to nastał czas na bardziej męskie dwu tarczowe sprzęgło, dla którego nie straszne moce 1000KM z lekkim haczykiem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Łukasz83 Opublikowano 9 Stycznia 2019 Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2019 Widziałem na filmiku piękny sprzęt Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.