Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

1000KM Nissan 350Z by Kaktuss


kaktuss_ML
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Carbon, nie zdazylismy sprawdzić, ale ciepło z pod maski rewelacyjnie odprowadza.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 tygodnie później...

No to Kaktusik po długim urazie stawu skokowego wraca do "Z"ywych.

 

Zetka w trakcie przygotowań u Coobcia na Japfest, start na 1/4 mili, zobaczymy jak pojdzie.

 

Będzie mała zmiana, zamiast 19" felg wleca 18" a na tyle zawitaja R888 w rozmiarze 275/40/18, mam nadzieję że pomogą okiełznać moc i skleić w końcu auto fo asfaltu.

 

Z pierdół to adaptacja przepustnicy, ustawienie kontroli trakcji, lunch start na 3200obr.

 

Mam nadzieje ze jutro odbiór Zety, male testy, na lawete i do Legnicy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No i za***iście. Daj znać jak pójdzie. Żałuję że nie mogę wpaść na Japfest

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

oby kola byly przygotowane, jutro dokonfiguruje kontrole trakcji i testy porobie. na obecna chwile obstawiam niestety ale jakieś 5.5 sek do setki...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Koła gotowe, przynajmniej tył, czekam na Coobciowe wykończenia auta (w sensie pozytywnym heheh) i jade po moją zapierdalake :-)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No ciekawe czy w obecnej konfiguracji by było I place na Night power :P

 

Tak wiec dopieszczona została kontrola startu, wleciały R888 w rozmiarze 275.40R18 no i wyłonił się rekordzista czasu 0-60km/h wśród 350tek:

20160727_233504_zpszoiaszem.jpg

 

Dodam że pomiary wykonywane były w dwie osoby i z włączoną klimatyzacją, troszkę jeszcze wolno wychodzi zmiana biegów z 1 na 2 z lekkim przymuleniem...

Ciekawe czy mocniejsza o 40Koni mapa pod V-power 100 oraz z podniesioną o 600obr. odcinką do 8000obr. pozwoli przyspieszyć do setki w mniej jak 4 sek :P ??

 

To życzę dużo trakcji na JapFescie i 11-stki na ćwiartkę :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No ciekawe czy w obecnej konfiguracji by było I place na Night power :P

 

Tak wiec dopieszczona została kontrola startu, wleciały R888 w rozmiarze 275.40R18 no i wyłonił się rekordzista czasu 0-60km/h wśród 350tek:

20160727_233504_zpszoiaszem.jpg

 

Dodam że pomiary wykonywane były w dwie osoby i z włączoną klimatyzacją, troszkę jeszcze wolno wychodzi zmiana biegów z 1 na 2 z lekkim przymuleniem...

Ciekawe czy mocniejsza o 40Koni mapa pod V-power 100 oraz z podniesioną o 600obr. odcinką do 8000obr. pozwoli przyspieszyć do setki w mniej jak 4 sek :P ??

 

To życzę dużo trakcji na JapFescie i 11-stki na ćwiartkę :)

 

No żeby to sprawdzić musisz zawitać w Legnicy, jak nie z nami jutro, to chociaż w sobotę.

 

Dodam, że z utrudnień dodatkowo był prawie pusty bak z paliwem 98, więc jeszcze dojdzie obciążenie na tyle :-)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No i Ciśnienie w oponach uregulować na 1.5-1.6 bara no zejście poniżej 4 sek to priorytet :)

Jak taka super trakcja teraz jest cholera wie czy nie lepiej dowalić ciut doładowania na 1 biegu - obecnie na tym biegu wyłączony jest boost controler i dmucha 0,6 idące do 1...

A można by 0,7-0,8 bara idące na 1 zaserwować :D :D :D


11 sekund w wydaniu Kaktusowej turbo Zetki:

13874726_1099745516781739_924139327_n_zp

 

Tak więc zmiana opon + doregulowanie kontroli trakcji zdecydowanie na plus :)
Tak się zastanawiam czy jakby nie dołożyć doladowania z 0,1 bara na biegu 3 i 4 to czy nie byłby pobity czas Czerwonej Diablicy z 2015 roku wynoszący 11,64 :P

 

Ale żeby dostać się do pierwszej 10-tki trzeba niestety przebić się przez powyższy czas:

http://www.dragracelist.pl/rwd/rwd-street/


Pamiątkowe foto jakie udało mi się w MMS-ach dorwać:

 

Szczęśliwy duet:

Kaktus%20win_zpslditpgh0.jpg

 

Zwycięzka maszyna w klasie RWD Turbo:

13872560_1100214196734871_1986765225_n_z

 

Dodatkowo zdobyła II miejsce w konkursie Performance Freak czyli z najmonicejszy wóz :D

13872440_1100218306734460_1917718792_n_z

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 5 miesięcy temu...

Co z projektem bo jakoś cisza a jest moim ulubionym... Zetki żyje i daje w palnik?

Edytowane przez Cytrus
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Do Sylwestra 2016 miała się dobrze :D

Z mojej strony jedynie dodam że jak będzie ciepło i przyczepnie na tyle by sobie krzywdy nie zrobić to dokonamy aktualizacji softu tak żeby procedura startu była z seryjnego kompa + procedura budowania boostu podczas wyscigów z rolki no i opcja z biciem biegów bez ujmowania gazu coby z doładowania nie wypadać po zmianie biegów.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Witam po długiej przerwie kolegów.

 

Niestety przez zapierdol w pracy jakoś faktycznie ucichło u mnie.

 

Zeta zimuje sie troche w ciepłym garage, ma się dobrze, ale od jakiegoś czasu brak zmian.

 

Dopiero jakoś powoli zaczynam odzyskiwać trochę czasu na myślenie co dalej.

 

To co Coobcio napisał zgadza się wszystko i chyba mody mechaniczne na tym na razie się zakończą... Chyba, że znów mi cos odjebie ;-) heheheh

 

Ale myślę teraz raczej co by tu ze środkiem zrobić, może kubły wstawić jakieś lekkie, kiere wymienić, wywalić trochę niepotrzebnego sprzętu audio... i może jeszcze klatke wspawać... Nie wiem tak naprawdę co tu zdziałać, zdjąć trochę masy, a tak naprawdę trochę mi się znudził ten środek,  Auto mocy ma w chuk, a w środku jakoś tak pedalsko.

 

 

Ah, w międzyczasie jeszcze po Japfescie był JappanBattle - róznież 1st place w klasie Turbo RWD, to tak w kwiesti chwalenia się :-)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam po długiej przerwie kolegów.

 

Niestety przez zapierdol w pracy jakoś faktycznie ucichło u mnie.

 

Zeta zimuje sie troche w ciepłym garage, ma się dobrze, ale od jakiegoś czasu brak zmian.

 

Dopiero jakoś powoli zaczynam odzyskiwać trochę czasu na myślenie co dalej.

 

To co Coobcio napisał zgadza się wszystko i chyba mody mechaniczne na tym na razie się zakończą... Chyba, że znów mi cos odjebie ;-) heheheh

 

Ale myślę teraz raczej co by tu ze środkiem zrobić, może kubły wstawić jakieś lekkie, kiere wymienić, wywalić trochę niepotrzebnego sprzętu audio... i może jeszcze klatke wspawać... Nie wiem tak naprawdę co tu zdziałać, zdjąć trochę masy, a tak naprawdę trochę mi się znudził ten środek,  Auto mocy ma w chuk, a w środku jakoś tak pedalsko.

 

 

Ah, w międzyczasie jeszcze po Japfescie był JappanBattle - róznież 1st place w klasie Turbo RWD, to tak w kwiesti chwalenia się :-)

Ja akurat bardzo lubię taki tunning jak masz obecnie możne dlatego lubię ten projekt bo zetki zazwyczaj po tak mocnym tunningu przestają być "sleeperem" "spiochem" a Twoja zetka to śpioch w pełnej okazałości niby seria z zewnątrz, w środku jak seria a tu 700koni i odlot to ma swój niesamowity urok : D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja akurat bardzo lubię taki tunning jak masz obecnie możne dlatego lubię ten projekt bo zetki zazwyczaj po tak mocnym tunningu przestają być "sleeperem" "spiochem" a Twoja zetka to śpioch w pełnej okazałości niby seria z zewnątrz, w środku jak seria a tu 700koni i odlot to ma swój niesamowity urok : D

 

No właśnie miał być takim sleeperem, ale coś ze środkiem musze zrobić, pozbyć się kilku kg.

Gratulacje jaki czas wykręciłes?

 

No tu słabiutko, 12,4 chyba było. Skwar straszny, wszyscy jakoś tak słabo kręcili.

 

Mam nadzieje, że nowy sezon przyniesie lepsze czasy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 miesiące temu...

No to maszyna trafiła na przedsezonowy serwis :D

6-7 Maja będzie startować na ćwiarteczkę :)
TLO_zpscpmqj7ur.jpg

 

Z serwisowych rzeczy to oleje... no i sprzęgło poszło na regenrację, bo jeden sezon to zdecydowanie za dużo jak na spiekowe ACT, zwłaszcza że dużo nauki było :D

20170425_231056_zpszciwmnme.jpg

 

Już nity stykłnęły się:

20170425_231240_zpse34xjarb.jpg

 

No dobra... ale gwoździem programu jest nowe większe turbo - haha czyli kaktusowi jednak "odjebało":

20170425_231750_zpstsc0cfkn.jpg

 

Poprzednia PT6266 generowała 697KM i 826Nm przy doładowaniu 1,1 bara narastającym do 1,3 bara, teraz w jej miejsce wchodzi PT6766 z aż 5mm większym kołem kompresji:

20170425_231502_zpsafpr8nto.jpg

 

Moc maks myślę że wiele nie podniesiemy może do 720-730KM ale górę chcemy wyprostować tak by powyżej 6000obr.min nie spadało to na łep na szyję jak do tej pory było:

Kaktus%20vs%20Cudny%20na%206266_zpsfhxw4

 

Powyżej fajne porownanie, turbiny PT6266 ale z różnymi żeliwami i silnikami :D

Hehe na 3.5L z żeliwiem .83 większa moc ale i większa turbo dziura, 3,7L na twin scrollu żeliwo 1.15 z dołu nabiło Nm jak złe i dobre 500obr.min wcześniej wstała turbina - fajnie coś takiego by było połączyć :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kaktus to straszny dzik ale dzięki takim pasjonatom przy pomocy ludzi takich jak Coobcio powstają zacne projekty. Szacun :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kaktussowi - dzikowi odjebalo hehehehehehe, dobre chłopaki, komplement straszny to dla mnie i wręcz pochwała.

 

Ojciec dwójki dzieci, spokojny, stateczny, ale odjebany dzik

X

podoba mi się.

 

A tak podsumowując, od przeglądu się zaczęło, profilaktycznego zresztą, bo Zeta bezawaryjnie sezon przelatała,a idziemy grubej, zawsze mało !

 

Działaj Kuba, działaj, więcej adrenaliny musi być.

 

Jeszcze jakiś opływowy kolor muszę mu wrzucić, spoilerów się pozbyłem, kilka usprawnień i na zawody.

 

Może jakiś pucharek na początek 2017 wpadnie na półkę

Edytowane przez kaktuss_ML
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...