colins Opublikowano 18 Lutego 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2016 KONIEC TEMATU napisałem już wcześniej. 3 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kubalon Opublikowano 18 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2016 Robi się niesmacznie,forum jest dla użytkowników czy dla przedstawicieli nissana i serwisów,jeśli dla tych drugich to zrozumiałe jest oburzenie kierownictwa i forum nabiera innego znaczenia. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Skyller Opublikowano 18 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2016 Z dobrą wiarą wtrąciłam się w dyskusję....ale jak widać wszyscy opacznie czytają moje intencje. Jeszcze raz powtórzę : "Przytoczyłam fakt z "historii Nissana" , abyś nie miał wygórowanych oczekiwań co do ustosunkowania się serwisów odnośnie Twoich maili. I to wszystko." a wcześniej post #17 Dopiszę tutaj dla jasności, aby nie ciągnąć tej dyskusji - bo widzę, że część ludzi ma problem z rozumieniem tekstu : Nie bronię Nissana, mam go od 16 lat , wiem mniej więcej co działo / dzieje się na rynku. I z pełną świadomością nigdy nie kupię już Nissana. Nie znam nikogo z zarządu , serwisów, itd. nie mam profitów , ani innych korzyści. I dosadnie - sądzę, że będą mieć w doopie Wasz problem , tak jak miało to miejsce dawno temu w zw. z silnikami 1,8 Jaśniej się nie da. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kubalon Opublikowano 18 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2016 W żadnym razie nie próbuje insynuować, jednak czytając odnoszę wrażenie jakiejś niechęci do inicjatywy beż zezwolenia administracji ,jeśli uraziłem przepraszam, nie było to moją intencją Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 18 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2016 może trochę spokoju, babol został zrobiony i miejmy nadzieję, że się nie powtórzy, smród pozostał i trzeba go wywietrzyć i tyle a osobiste jazdy to na PW bo tu będą usuwane jak się znowu pojawią jednak czytając odnoszę wrażenie jakiejś niechęci do inicjatywy beż zezwolenia administracji , nie było na ten temat rozmowy rozumiem, ze będąc zalogowanym na innych forach i pisząc do kogoś to tez powołasz się jako przedstawiciel??? bez wcześniejszego uzgodnienia i do tego pisząc z normalnego maila a nie forumowego? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kubalon Opublikowano 18 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2016 Colins przeprosił ja też. Koniec tematu. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
flood Opublikowano 18 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2016 Ja mam prośbę do Pani Moderator o przedstawienie procedury jaką trzeba wykonać aby uzyskać odpowiedzi na problem w niektórych QQII, o którym mowa. Pomoc Pani Moderator w tej kwestii byłby nieoceniona. Ps. Mój silnik oleju nie bierze ale może brać przy większym przebiegu, oczywiście po gwarancji więc wolałbym aby była jasność z tym problemem wcześniej. Jak na razie jesteśmy raczej zbywani, chyba rzeczywiście, na przetrzymanie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
colins Opublikowano 18 Lutego 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2016 Rozumiem, że chodzi o mnie... Ja nie tłumaczę i nie usprawiedliwiam, ale staram się podchodzić racjonalnie do tematu. Co ja na to poradzę, że mi nowy soft pasuje i uważam go za lepszy i bardziej dopracowany? Tym bardziej jeśli ma poprawić żywotność tego silnika chociażby o 50km to uważam, że warto. Colins powinieneś się sam osobiście przejechać takim "tuningowanym" autkiem by ocenić jak to realnie wygląda. Nie Striderze, nie pomyślałem tutaj wcale o Tobie. No może teraz, gdy się przypomniałeś. Rzeczywiście chętnie przejechałbym się takim QQ ze zmienionym softem. Gdyby tak było możliwe wgranie na próbę. Nie mam jednak w okolicy chętnego do użyczenia samochodu z takim silnikiem, a do ASO troszkę daleko żeby jechać tylko po to. Nie ukrywam, że kusi mnie to nowe oprogramowanie. Dlatego właśnie zadałem o nie pytanie dealerom. Odzew jest mierny. Oni chyba też do końca nie wiedzą w czym rzecz. Dzisiaj dostałem odpowiedź z centrali Nissana, że skierowali moje pytanie do Działu Technicznego Nissan. Może po tej odpowiedzi dowiemy się coś jeszcze. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qqtico Opublikowano 18 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2016 Teraz przy małym przebiegu poprawiony soft a jak te silniki nakręcą 100 tyś. to co będzie? wymiana na nowy ?, czy auto na złom ?. Ale z drugiej strony nie ma się co dziwić tak wysilone silniki za moment pokażą swoją drugą twarz. Miejmy nadzieję że silniki od kosiarek pozostaną w kosiarkach, a w autach znów zaczną montować normalne silniki jak to robi cały czas choćby mazda. Colins to pytanie powinieneś zadać w centrali, bo diler będzie zawsze kręcił. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Skyller Opublikowano 18 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2016 flood - jeszcze raz : przeczytaj moje posty #17 i #33 Odnośnie "procedury" - czytaj posty Administratora. (to ten na czerwono zaznaczony) Nie rozumiem dlaczego do mnie uderzasz? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
colins Opublikowano 18 Lutego 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2016 QQtico, pisałem już, że do centrali też wysłałem. Dzisiaj dostałem odpowiedź, że pytanie zostało przekierowane do Działu Technicznego Nissana. Jeśli pojawią się nowe wieści, to "podczepię je" pod wpis na górze. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Edek01 Opublikowano 18 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2016 Nie mogę doczekać się odpowiedzi z DZIAŁU TECHNICZNEGO NISSAN !!! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
colins Opublikowano 18 Lutego 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2016 Strzelamy co odpowiedzą? Ja stawiam na odpowiedź w stylu: "Proszę zwrócić się ze swoim problemem do najbliższej ASO Nissan". Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Edek01 Opublikowano 18 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2016 (edytowane) Też tak myślę .............. Edytowane 18 Lutego 2016 przez Edek01 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JACKO29 Opublikowano 18 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2016 No to by była najciekawsza wersja odpowiedzi,proszę do ASO a ASO proszę do centrali bo my nic nie wiemy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Edek01 Opublikowano 18 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2016 Panowie czy do was to dociera że Nissan czy to Centrala czy ASO grają na zwlokę!!!!! Do czasu gwarancji ściemnianko softami 1,2,3,4 itd a po gwarancji pucałuj nas w pupsko................................... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
colins Opublikowano 18 Lutego 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2016 Eee tam, dramatyzujesz. Ja mam jeszcze prawie 2 lata gwarancji. Jeśli do tego czasu Nissan nie ogarnie tematu, to zdążę QQ sprzedać. PS. Mój QQ nie pożera oleju w nadmiarze (był okres, że nawet produkował ). Jednak kto pyta, nie błądzi. Może zaspokoję swoją ciekawość, a przy okazji przyczynię się choć troszkę do wyjaśnienia problemu tym, których on dopadł. Wtedy dostanę od nich medal zasłużonych, a zarazem trafię na tablice informacyjne w ASO z dopiskiem: "Tych klientów nie obsługujemy". 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JACKO29 Opublikowano 18 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2016 Trzymam kciuki i z zainteresowaniem czekam na wyrachowaną nic nie wnoszącą do tematu odpowiedź ze strony centrali Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Edek01 Opublikowano 18 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2016 Nie Colins oni zastosują taką samą taktykę jak z 1.8 Skyller ma rację !! Wtedy 1.8 wadliwe pierścienie i co 10W60 do czasu końca gwarancji !!! A ja Pamiętam komisowe Almery z silnikami 1.8 w bagażnikach były bańki oleju!! Dokładnie będzie tak samo z 1.2 DIG-T będą stać w komisach a w bagażnikach po 5l bańce oleju Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
manix Opublikowano 18 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2016 Panowie czy do was to dociera że Nissan czy to Centrala czy ASO grają na zwlokę!!!!! Do czasu gwarancji ściemnianko softami 1,2,3,4 itd a po gwarancji pucałuj nas w pupsko................................... Nie zgodzę się co do ASO ,im zależy na zarabianiu ,więc wymianie co się da . niestety nie zawsze mają zgodę Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Edek01 Opublikowano 18 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2016 ASO to będzie czekało na tych po gwarancji oooo zarobią i to nie mało Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JACKO29 Opublikowano 18 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2016 Nie zgodzę się co do ASO ,im zależy na zarabianiu ,więc wymianie co się da . niestety nie zawsze mają zgodę Niestety to prawda.Najpierw muszą się wykazać dociekliwością,czy przypadkiem coś nie da się magicznie naprawić,a jak nie to po wielkich ceregielach(powiadomienie centrali) wymieniaja. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kubalon Opublikowano 18 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2016 Dziś byłem w aso,wymienili cześć plastiku od wewnątrz na klapie bagażnika (niechlujny montaź i odstawał ) notabene spasowanie tych plastików jest pod psem ale to tak na marginesie, i rozmawiałem ze sprzedawcą u którego załatwiałem formalności zakupu,przy luźnej rozmowie i pytaniu o branie oleju, dyskretnie dając do zrozumienia powiedział że warto sprawdzać olej,wniosek nasuwa się sam wiedzą ale no właśnie to ale. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
colins Opublikowano 18 Lutego 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2016 No dobra Edi. Tylko co my szaraki mamy zrobić? Problem nie występuje na szeroką skalę więc te kilka osób, których dosięgnął, to może sobie co najwyżej poszczekać wokół Nissana jak mały pudelek koło niedźwiedzia. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Edek01 Opublikowano 18 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2016 Wiem Colins psy szczekają a karawana ściemniania softami dalej jedzie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.