Muran1949 Opublikowano 21 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2016 Witam wszystkich. Mam Murano z 2005 wersja eu. Jeżdżę nim od miesiąca i pojawia się szarpnięcie podczas jazdy gdy odpuszczam gaz i dodaje. Jest to takie jakby uderzenie i skaczą obroty. Dzieje się to tylko gdy dodaje gazu normalnie, gdy wcisnę mocno lub delikatnie to przyspieszy płynnie. Przerywanie jest przy każdych obrotach, ale nie zawsze czasami jedzie płynnie i nagle walnie szczególnie jak rozgrzany. Byłem na wymianie oleju w skrzyni i tam stwierdzili że skrzynia ok. Dwa warsztaty chcą wymienić pół silnika, ale gwarancji nie dają. Proszę o zainteresowanie, albo jakiś warsztat co się zna na Murano. Dziękuje i Pozdrawiam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ROBERTJ Opublikowano 21 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2016 Kolego a kiedy się to dzieje?Ja w poprzednim aucie miałem podobnie.Przerywał,szarpał a czasami zgasł.Wymieniłem świece,aparat,przewody,i kilka innych pierdół.A to padała pompka paliwa.Nie wiem czy u Ciebie też,ale może coś w tym kierunku.U mnie to się działo jak wskazówka paliwa zeszła minimalnie poniżej połowy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Muran1949 Opublikowano 21 Lutego 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2016 Dziękuje za zainteresowanie. Zbiornik paliwa jest pełen. Dzieje się to gdy hamuje silnikiem i dodaje gazu tak normalnie i wtedy szarpnie tak ze trzy razy, ale nie zawsze. Na niskich obrotach to delikatnie a około 3500 obr\min. to jak miałby się rozpaść. (Obrotomierz skacze 1000-5000 chwilowo). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ROBERTJ Opublikowano 21 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2016 A wywaliło błąd?Może coś z iskrą albo krokowiec? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość nismo Opublikowano 21 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2016 tak jak pisze kolega Robert . sprawdz silniczek krokowy,a ja ze swojej strony radzę zebyś sprawdził czy katalizator nie zapchany bo wtedy tez takie objawy może dawać Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Muran1949 Opublikowano 21 Lutego 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2016 (edytowane) Błędy dwa i wlasnie katalizatory, ale elektryk stwierdził, że to nie to. Diagnoza padła na, którąś z cewek lub jakiś czujnik na wale. On nie potrafił tego zdiagnozować dokładnie i zaproponował wymianę wszystkiego. A co z katalizą można zrobić poza wymianą? Edytowane 21 Lutego 2016 przez Muran1949 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość nismo Opublikowano 21 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2016 wymiana kata bedzie kosztowna .wytargaj go najpierw i zobacz jak wygląda i wtedy zobaczymy ale moim zdaniem to kat. trzeba sprawdzić katalizator bo na stówkę to on jest winny.i teraz jeżeli go całkiem wywalisz to możesz mieć na niskich obrotach lekki pomruk z silnika i ogólnie będzie troszku głośniej pracował.aczkolwiek dla niektórych to niezauważalne zmiany Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ROBERTJ Opublikowano 21 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2016 (edytowane) A jakie błędy?Sprawnośc kata za mała?Może nie kat a sondy?Jeżeli byłby czujnik położenia wału to wywaliłoby checka. Edytowane 21 Lutego 2016 przez ROBERTJ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Muran1949 Opublikowano 22 Lutego 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2016 Dzwoniłem do kliniki japończyka i dowiedziałem się że zapchany kat to przede wszystkim spadek mocy a u mnie raczej jest dobrze ale sprawdze to. Powinien hałasować po zapaleniu i szarpać przy ruszaniu a u mnie nic takiego nie ma. Dziś sprawdziłem jak rozgrzany silnik i szarpnięcia pojawiają się co jakiś czas jak szarpnie zafaluje obrotomierz od 0 do 5000 obr to potem jest dobrze. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ROBERTJ Opublikowano 22 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2016 (edytowane) A jakie błędy wywaliło?Zobacz tego krokowca,świece i czy masz szczelny dolot . Edytowane 22 Lutego 2016 przez ROBERTJ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Muran1949 Opublikowano 21 Marca 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2016 Dokładnie błędy będę znał w poniedziałek po wizycie u kolejnego elektryka to dam znać. Diagnoza dwóch warsztatów jest taka że silnik przyspiesza dobrze i wkręca się dobrze vmax to 210km\h czyli silnik i katy są dobre i to wina skrzyni CVT. Dziś byłem w innym warsztacie od skrzyń, po przeglądzie PAN stwierdził że to prawdopodobnie sprzęgło bo w trybie manualny nie szarpie. Umówiłem się za tydzień na naprawę. Dam znać co z tego wynik nie. Witam skrzynia naprawiona i jest O.K. wymieniony sterownik, pompa, tocznie, łańcuch i sprzęgło. Pozdrawiam i dziękuję. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kazik_R52 Opublikowano 21 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2016 Napisz ile kosztowała taka usługa Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Muran1949 Opublikowano 27 Marca 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Marca 2016 8000 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PaJac Opublikowano 29 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2016 Witam. 8000 to sporo kasy ;-( Mam podobny problem, chociaż..... Auto nie szarpie, tylko powyżej 2500 obrotów auto nie przyspiesza (chociaż obroty rosną). Na tempomacie widać to najlepiej - obroty wzrastają nawet do 5000-6000 a auto ledwo trzyma prędkość. Sprzęgło??? Co trzeba sprawdzić i ewentualnie wymienić? Będę wdzięczny za pomoc , bo magicy w warsztatach są w stanie wymienić wszystko, a efekt....nieznany. Pozdrawiam i z góry dziękuję za pomoc. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ciawron Opublikowano 18 Sierpnia 2020 Udostępnij Opublikowano 18 Sierpnia 2020 Mój pierwszy post, więc witam Was. Może się komuś przyda. Miałem takie objawy, że jadąc z niską, stała prędkością np. dojeżdżałem do innych samochodów w ruchu i zacząłem hamować silnikiem. W momencie przyspieszania i dodania gazu samochód za każdym razem szarpnął. Nie jakoś specjalnie mocno, ale wyraźnie było czuć. Tak samo, jak dojeżdżałem do świateł i w momencie prawie zatrzymania szarpał, jakby redukował bieg, a przecież jest bezstopniowy. Mechanicy rozłożyli ręce. Spec od automatów mówił, że to nie skrzynia. Co się okazało po prawie 3 miesiącach? CZUJNIKI ABS. Po odłączeniu kostek samochód jedzie idealnie. Jak nowy! Stare nie dały się wyciągnąć i ukrecily się zardzewiałe sruby. Czekam na czas mojego dobrego mechanika, który mnie na to nakierował. W życiu bym nie powiedział, że wina może być po stronie czujnikow abs, a jednak. Objaw żywcem wskazywał na skrzynie lub silnik. Wymienione świece, sprawdzone ciśnienie sprężania, cewki, wymienione czujniki walków i wału (były błędy). Ale nic to nie dało. Jak zacznie Wam w taki sposób szarpać, to rozłączcie kostki tych czujnikow. Jeśli samochód będzie jech normalnie, to macie odpowiedź. Pozdrówka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kuurraak Opublikowano 22 Grudnia 2020 Udostępnij Opublikowano 22 Grudnia 2020 (edytowane) Cześć , mam pytanie do ciebie ciawron , jak u ciebie wyszła sytuacja z tymi absami ? Mam dokładnie taki sam problem , żaden mechanik tutaj w UK nie ma pomysłu co to może być , i mnie jest dokładnie tak samo jak u ciebie . Kiedy odpinany czujnik ABS z prawej strony samochód przestaje szarpać , jednak jestem po wymianie tego czujnika ABS i nic to nie dało . Mógłbyś napisać czy u ciebie problem zniknął po wymianie czujników ABS ? Dzięki za wszelkie podpowiedzi i sugestie Edytowane 22 Grudnia 2020 przez kuurraak Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bubuss Opublikowano 28 Grudnia 2020 Udostępnij Opublikowano 28 Grudnia 2020 umnie jak szarpało tak jak pisałeś tyleże w amerykańskim wozie to padła hydrokineta. nie zdążyłem ci napisać ale tak miałem 1500 naprawa. Ale u ciebie widzę że wiecej zrobili. Powiedz mi na dużo dali gwarancję. i Warsztat jest warty polecenia i gdzie się on mieści ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kuurraak Opublikowano 4 Stycznia 2021 Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2021 Gwarancji w ogóle nie dostałem , ponieważ było wymieniane u zwykłego mechanika . Ja mieszkam w UK i tu gdzie mieszkam nie ma za bardzo mechanika który znałby się na murano , więc grubszej diagnozy lub naprawy nie chce zlecać nikomu . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.