Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

Odprowadzanie wody z szyby w J11


Pieer
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Oni nasze pisanie i tak mają gdzieś.

Właśnie przed chwilą na pewnym ogólnomotoryzacyjnym forum czytałem historię gościa, który jakiś czas temu zgłosił do ASO Nissana usterkę objawiającą się parowaniem lamp. Nie wiem w jakim modelu Nissana, w każdym razie auto jeszcze na gwarancji, a historyjka jest świeża, bo dzisiaj napisana.

Oczywiście w ASO przyjęli go z otwartymi rękoma, przyjęli zgłoszenie i powiedzieli, że bardzo chętnie wymienią mu te lampy, o ile centrala Nissana wyrazi zgodę. Doraźnie je osuszyli i kazali czekać na decyzję centrali. Odpowiedź przyszła dopiero po ponad miesiącu. W międzyczasie lampy nieszczęśnikowi zaparowały do tego stopnia, że w czasie kontroli policyjnej został mu zatrzymany dowód rejestracyjny samochodu.

Ponieważ auto było mu potrzebne, kupił czym prędzej nowe lampy za własną kasę (które już nie parowały) i w ten sposób odzyskał dowód i możliwość jazdy.

Odpowiedź z centrali Nissana przyszła po ponad miesiącu. Oczywiście odmowna z tłumaczeniem, że lampy w czasie "mokrej" pogody mają prawo się parować. :D

Od siebie dodam, że rzeczywiście jest taki zapisek nawet w instrukcji obsługi od QQ (że klosze lamp mogą parować w pewnych warunkach). Ale jeśli parują tak bardzo, że z tego powodu Policja zabiera dowód rejestracyjny, to chyba nie jest to dopuszczalne instrukcją zaparowanie. Choć jak widać punkt widzenia zależy od punktu siedzenia. :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Oni nasze pisanie i tak mają gdzieś.

Właśnie przed chwilą na pewnym ogólnomotoryzacyjnym forum czytałem historię gościa, który jakiś czas temu zgłosił do ASO Nissana usterkę objawiającą się parowaniem lamp. Nie wiem w jakim modelu Nissana, w każdym razie auto jeszcze na gwarancji, a historyjka jest świeża, bo dzisiaj napisana.

Oczywiście w ASO przyjęli go z otwartymi rękoma, przyjęli zgłoszenie i powiedzieli, że bardzo chętnie wymienią mu te lampy, o ile centrala Nissana wyrazi zgodę. Doraźnie je osuszyli i kazali czekać na decyzję centrali. Odpowiedź przyszła dopiero po ponad miesiącu. W międzyczasie lampy nieszczęśnikowi zaparowały się do tego stopnia, że w czasie kontroli policyjnej został mu zatrzymany dowód rejestracyjny samochodu.

Ponieważ auto było mu potrzebne, kupił czym prędzej nowe lampy za własną kasę (które już nie parowały) i w ten sposób odzyskał dowód i możliwość jazdy.

Odpowiedź z centrali Nissana przyszła po ponad miesiącu. Oczywiście odmowna z tłumaczeniem, że lampy w czasie "mokrej" pogody mają prawo się parować. :D

No co!? Jak kupujesz buty to po deszczu reklamujesz że przemokły?Mają  takie prawo....kurna.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No jasne Jacku. :spoko:

Zresztą Nissan na okoliczność pary w lampach jest przygotowany i w instrukcji od QQ też zamieścił wpis, że reflektory mogą czasem zaparować.

A że w opisywanym przypadku zaparowanie było tak duże, że był problem z prawidłowym świeceniem, to wg.Nissana już mało istotne.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To już wiemy czemu ta instrukcja taka gruba. Ano temu że wszystkie nasze @ z usterkami zamieszczaja w instytucjach i gra gitara:).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie ma zaślepek w standardzie w TIIDACH, Manix ty miałeś, a jak się chce zaślepki to trzeba sobie kupić aby śruby nie rdzewiały!!!!- 60z w ASOł!!!

Edziu ,wszystkie tiidy do 2009 miały zaślepki w standardzie. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No i dotarła do mnie długo oczekiwana odpowiedź z centrali nissana co do mojego przypadku. Oczywiście 2 dni wcześniej dostałem ankietę z pytaniem jak bardzo jestem zadowolony z odpowiedzi :) Ale może to taki standard nissana, że najpierw ankieta a pożniej odpowiedź no bo nie wiadomo jak bardzo klient się wkurzy gdy dostanie nijaką odpowiedź w stylu mamy cię gdzieś idź do ASO .... :)

 

Ok więc już wiecie, że oczywiście mnie olano w centrali co było do przewidzenia. Odpowiedź całkowicie szablonowa i można ją wysłać do każdego który zgłosi się do centrali z każdym przypadkiem.... Tak naprawdę ręce opadają, jeszcze ten podpis samym imieniem ludka który mi odpisał , masakra jakaś. 

I teraz tak sobie siedzę i piję piwko i zastanawiam się czy nie zacząć ich jeszcze bardziej nękać czy dać sobie spokój. .. Może po 3 piwku podejmę decyzję :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No i dotarła do mnie długo oczekiwana odpowiedź z centrali nissana co do mojego przypadku. Oczywiście 2 dni wcześniej dostałem ankietę z pytaniem jak bardzo jestem zadowolony z odpowiedzi :) Ale może to taki standard nissana, że najpierw ankieta a pożniej odpowiedź no bo nie wiadomo jak bardzo klient się wkurzy gdy dostanie nijaką odpowiedź w stylu mamy cię gdzieś idź do ASO .... :)

 

Ok więc już wiecie, że oczywiście mnie olano w centrali co było do przewidzenia. Odpowiedź całkowicie szablonowa i można ją wysłać do każdego który zgłosi się do centrali z każdym przypadkiem.... Tak naprawdę ręce opadają, jeszcze ten podpis samym imieniem ludka który mi odpisał , masakra jakaś. 

I teraz tak sobie siedzę i piję piwko i zastanawiam się czy nie zacząć ich jeszcze bardziej nękać czy dać sobie spokój. .. Może po 3 piwku podejmę decyzję :)

Jak widać Nissan ma w Doooopie problemy swoich klientów -Motto Nissana kupiłeś to tera się bujaj ................

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

I na nic starania serwisów,bo  z góry wisi nad nimi wielka łapa centrali.

  • Upvote 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No i dotarła do mnie długo oczekiwana odpowiedź z centrali nissana co do mojego przypadku. Oczywiście 2 dni wcześniej dostałem ankietę z pytaniem jak bardzo jestem zadowolony z odpowiedzi :) Ale może to taki standard nissana, że najpierw ankieta a pożniej odpowiedź no bo nie wiadomo jak bardzo klient się wkurzy gdy dostanie nijaką odpowiedź w stylu mamy cię gdzieś idź do ASO .... :)

 

Ok więc już wiecie, że oczywiście mnie olano w centrali co było do przewidzenia. Odpowiedź całkowicie szablonowa i można ją wysłać do każdego który zgłosi się do centrali z każdym przypadkiem.... Tak naprawdę ręce opadają, jeszcze ten podpis samym imieniem ludka który mi odpisał , masakra jakaś. 

I teraz tak sobie siedzę i piję piwko i zastanawiam się czy nie zacząć ich jeszcze bardziej nękać czy dać sobie spokój. .. Może po 3 piwku podejmę decyzję :)

Każda korporacja na reklamację ma standardowy szablon wymijających odpowiedzi, nieważne czego by dotyczyła.Dopiero jak wpływa kolejne pismo od tego samego klienta tzn.że nie odpuszcza,wtedy muszą podejść do problemu bardziej dokładnie.Proponuję napisać jeszcze raz.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 lata później...

hej odświeżam temat, podczas ostatniego mycia samochodu zauważyłem że woda zbierała się na podszybiu po stronie pasażera, tak jakby nie miała którędy odpłynąć, natomiast po stronie kierowcy odpłynęła kratkami które są blisko otworu na wycieraczki, pytanie którędy ma odpływać woda po stronie pasażera?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...