colins Opublikowano 22 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2016 Oni nasze pisanie i tak mają gdzieś. Właśnie przed chwilą na pewnym ogólnomotoryzacyjnym forum czytałem historię gościa, który jakiś czas temu zgłosił do ASO Nissana usterkę objawiającą się parowaniem lamp. Nie wiem w jakim modelu Nissana, w każdym razie auto jeszcze na gwarancji, a historyjka jest świeża, bo dzisiaj napisana. Oczywiście w ASO przyjęli go z otwartymi rękoma, przyjęli zgłoszenie i powiedzieli, że bardzo chętnie wymienią mu te lampy, o ile centrala Nissana wyrazi zgodę. Doraźnie je osuszyli i kazali czekać na decyzję centrali. Odpowiedź przyszła dopiero po ponad miesiącu. W międzyczasie lampy nieszczęśnikowi zaparowały do tego stopnia, że w czasie kontroli policyjnej został mu zatrzymany dowód rejestracyjny samochodu. Ponieważ auto było mu potrzebne, kupił czym prędzej nowe lampy za własną kasę (które już nie parowały) i w ten sposób odzyskał dowód i możliwość jazdy. Odpowiedź z centrali Nissana przyszła po ponad miesiącu. Oczywiście odmowna z tłumaczeniem, że lampy w czasie "mokrej" pogody mają prawo się parować. Od siebie dodam, że rzeczywiście jest taki zapisek nawet w instrukcji obsługi od QQ (że klosze lamp mogą parować w pewnych warunkach). Ale jeśli parują tak bardzo, że z tego powodu Policja zabiera dowód rejestracyjny, to chyba nie jest to dopuszczalne instrukcją zaparowanie. Choć jak widać punkt widzenia zależy od punktu siedzenia. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JACKO29 Opublikowano 22 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2016 Oni nasze pisanie i tak mają gdzieś. Właśnie przed chwilą na pewnym ogólnomotoryzacyjnym forum czytałem historię gościa, który jakiś czas temu zgłosił do ASO Nissana usterkę objawiającą się parowaniem lamp. Nie wiem w jakim modelu Nissana, w każdym razie auto jeszcze na gwarancji, a historyjka jest świeża, bo dzisiaj napisana. Oczywiście w ASO przyjęli go z otwartymi rękoma, przyjęli zgłoszenie i powiedzieli, że bardzo chętnie wymienią mu te lampy, o ile centrala Nissana wyrazi zgodę. Doraźnie je osuszyli i kazali czekać na decyzję centrali. Odpowiedź przyszła dopiero po ponad miesiącu. W międzyczasie lampy nieszczęśnikowi zaparowały się do tego stopnia, że w czasie kontroli policyjnej został mu zatrzymany dowód rejestracyjny samochodu. Ponieważ auto było mu potrzebne, kupił czym prędzej nowe lampy za własną kasę (które już nie parowały) i w ten sposób odzyskał dowód i możliwość jazdy. Odpowiedź z centrali Nissana przyszła po ponad miesiącu. Oczywiście odmowna z tłumaczeniem, że lampy w czasie "mokrej" pogody mają prawo się parować. No co!? Jak kupujesz buty to po deszczu reklamujesz że przemokły?Mają takie prawo....kurna. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
colins Opublikowano 22 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2016 No jasne Jacku. Zresztą Nissan na okoliczność pary w lampach jest przygotowany i w instrukcji od QQ też zamieścił wpis, że reflektory mogą czasem zaparować. A że w opisywanym przypadku zaparowanie było tak duże, że był problem z prawidłowym świeceniem, to wg.Nissana już mało istotne. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pieer Opublikowano 22 Lutego 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2016 To już wiemy czemu ta instrukcja taka gruba. Ano temu że wszystkie nasze @ z usterkami zamieszczaja w instytucjach i gra gitara:). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
manix Opublikowano 23 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2016 Nie ma zaślepek w standardzie w TIIDACH, Manix ty miałeś, a jak się chce zaślepki to trzeba sobie kupić aby śruby nie rdzewiały!!!!- 60z w ASOł!!! Edziu ,wszystkie tiidy do 2009 miały zaślepki w standardzie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pieer Opublikowano 26 Lutego 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Lutego 2016 No i dotarła do mnie długo oczekiwana odpowiedź z centrali nissana co do mojego przypadku. Oczywiście 2 dni wcześniej dostałem ankietę z pytaniem jak bardzo jestem zadowolony z odpowiedzi Ale może to taki standard nissana, że najpierw ankieta a pożniej odpowiedź no bo nie wiadomo jak bardzo klient się wkurzy gdy dostanie nijaką odpowiedź w stylu mamy cię gdzieś idź do ASO .... Ok więc już wiecie, że oczywiście mnie olano w centrali co było do przewidzenia. Odpowiedź całkowicie szablonowa i można ją wysłać do każdego który zgłosi się do centrali z każdym przypadkiem.... Tak naprawdę ręce opadają, jeszcze ten podpis samym imieniem ludka który mi odpisał , masakra jakaś. I teraz tak sobie siedzę i piję piwko i zastanawiam się czy nie zacząć ich jeszcze bardziej nękać czy dać sobie spokój. .. Może po 3 piwku podejmę decyzję Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jano2d Opublikowano 26 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 26 Lutego 2016 dwie setki i do ataku Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pieer Opublikowano 26 Lutego 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Lutego 2016 na setki nie mam kompana Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Edek01 Opublikowano 26 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 26 Lutego 2016 No i dotarła do mnie długo oczekiwana odpowiedź z centrali nissana co do mojego przypadku. Oczywiście 2 dni wcześniej dostałem ankietę z pytaniem jak bardzo jestem zadowolony z odpowiedzi Ale może to taki standard nissana, że najpierw ankieta a pożniej odpowiedź no bo nie wiadomo jak bardzo klient się wkurzy gdy dostanie nijaką odpowiedź w stylu mamy cię gdzieś idź do ASO .... Ok więc już wiecie, że oczywiście mnie olano w centrali co było do przewidzenia. Odpowiedź całkowicie szablonowa i można ją wysłać do każdego który zgłosi się do centrali z każdym przypadkiem.... Tak naprawdę ręce opadają, jeszcze ten podpis samym imieniem ludka który mi odpisał , masakra jakaś. I teraz tak sobie siedzę i piję piwko i zastanawiam się czy nie zacząć ich jeszcze bardziej nękać czy dać sobie spokój. .. Może po 3 piwku podejmę decyzję Jak widać Nissan ma w Doooopie problemy swoich klientów -Motto Nissana kupiłeś to tera się bujaj ................ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JACKO29 Opublikowano 26 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 26 Lutego 2016 I na nic starania serwisów,bo z góry wisi nad nimi wielka łapa centrali. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tz1609 Opublikowano 26 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 26 Lutego 2016 No i dotarła do mnie długo oczekiwana odpowiedź z centrali nissana co do mojego przypadku. Oczywiście 2 dni wcześniej dostałem ankietę z pytaniem jak bardzo jestem zadowolony z odpowiedzi Ale może to taki standard nissana, że najpierw ankieta a pożniej odpowiedź no bo nie wiadomo jak bardzo klient się wkurzy gdy dostanie nijaką odpowiedź w stylu mamy cię gdzieś idź do ASO .... Ok więc już wiecie, że oczywiście mnie olano w centrali co było do przewidzenia. Odpowiedź całkowicie szablonowa i można ją wysłać do każdego który zgłosi się do centrali z każdym przypadkiem.... Tak naprawdę ręce opadają, jeszcze ten podpis samym imieniem ludka który mi odpisał , masakra jakaś. I teraz tak sobie siedzę i piję piwko i zastanawiam się czy nie zacząć ich jeszcze bardziej nękać czy dać sobie spokój. .. Może po 3 piwku podejmę decyzję Każda korporacja na reklamację ma standardowy szablon wymijających odpowiedzi, nieważne czego by dotyczyła.Dopiero jak wpływa kolejne pismo od tego samego klienta tzn.że nie odpuszcza,wtedy muszą podejść do problemu bardziej dokładnie.Proponuję napisać jeszcze raz. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
camel Opublikowano 3 Października 2020 Udostępnij Opublikowano 3 Października 2020 hej odświeżam temat, podczas ostatniego mycia samochodu zauważyłem że woda zbierała się na podszybiu po stronie pasażera, tak jakby nie miała którędy odpłynąć, natomiast po stronie kierowcy odpłynęła kratkami które są blisko otworu na wycieraczki, pytanie którędy ma odpływać woda po stronie pasażera? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
camel Opublikowano 11 Października 2020 Udostępnij Opublikowano 11 Października 2020 ponawiam temat, jakby ktoś z Was mógł wylać wiadro wody na przednią szybę i zaobserwować co się będzie działo? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.