zozzowrx Opublikowano 20 Listopada 2021 Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2021 Próbowałem już kilkukrotnie. Bezskutecznie niestety Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vahanar Opublikowano 20 Listopada 2021 Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2021 Reset wskazany . Ale przejedż się gdzieś dalej, wskazanie po przejechaniu krótkiego odcinka przynajmniej u mnie pokazują też różnice na osi. Po rozgrzaniu czujniki pokazują prawidłowe ciśnienie Tak będzie za każdym razem. Temperatura zewnętrzna się kłania. Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zozzowrx Opublikowano 20 Listopada 2021 Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2021 7 minut temu, vahanar napisał: Reset wskazany . Ale przejedż się gdzieś dalej, wskazanie po przejechaniu krótkiego odcinka przynajmniej u mnie pokazują też różnice na osi. Po rozgrzaniu czujniki pokazują prawidłowe ciśnienie Tak będzie za każdym razem. Temperatura zewnętrzna się kłania. Pozdrawiam Jestem w stanie sam zrobić taki reset czy tylko serwis pozostaje? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kyniu Opublikowano 20 Listopada 2021 Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2021 6 godzin temu, zozzowrx napisał: ... po napompowaniu do wartości z instrukcji czyli przód 2.3 a tył 2.1, u mnie prawa strona ma 2.3 a lewa 2.1... Być może, miernik napompowania źle pokazuje ciśnienie (nie chodzi o czujnik w kole) ale zegar przy kompresorze, którym pompowałeś. Dobij powietrza w lewą stronę trochę i zobacz czy się zmieni. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zozzowrx Opublikowano 21 Listopada 2021 Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2021 Też już próbowałem. Nawet każde koło napompowałem innym cisnieniem(oczywiście w granicach rozsądku) i po przejechaniu paruset metrów poazywalo każde koło dokładnie. Z tego co widzę to musiałbym koła zamienić po przekątnej ale nie mogę bo opony są kierunkowe. Widzę że jedynym wyjściem jest u wulkanizatora przełożyć dwie opony na feldze jak dobrze rozumiem albo na nowo je wczytać. Tylko nie mogę pojąć jak to jest ze ostatniej zimy bez problemu zatrybil te kola, a później letnie a teraz jest problem... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vahanar Opublikowano 21 Listopada 2021 Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2021 17 godzin temu, zozzowrx napisał: Jestem w stanie sam zrobić taki reset czy tylko serwis pozostaje? Nie wiem co mają w serwisie. Ale taki podstawowy reset zrobisz z komputera pokładowego. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zozzowrx Opublikowano 21 Listopada 2021 Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2021 7 godzin temu, vahanar napisał: Nie wiem co mają w serwisie. Ale taki podstawowy reset zrobisz z komputera pokładowego. Z komputera pokładowego to tylko kalibracje robiłem. Nic innego tam nie znalazłem... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Prezes Opublikowano 16 Grudnia 2021 Udostępnij Opublikowano 16 Grudnia 2021 Mi kiedyś na trasie, średnio co 100 km pokazywał błąd i zbyt małe ciśnienie w prawym przodzie. Pierwszy raz zareagowałem, jako, że stacja była blisko. Zjechałem, podłączam a tam ciśnienie OK 2,3. Na wszelki wypadek dopompowałem deczko. Oczywiście reset czujników i na jakieś około kolejnych 100 km cisza. Potem znowu błąd i komunikat i tak chyba z 5 razy, aż w końcu to olałem. Dopompowywanie, spuszczanie, ponowne kalibracje nie przyniosły zmiany. Dopiero ponowne przyuczenie w serwisie, rozwiązało problem i teraz jest OK. Pewnie gdybym miał jakiś interfejs diagnostyczny to sam bym walczył ale nie mam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.