Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

Maska i czujniki ciśnienia w t32


devilde
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Reset wskazany . Ale przejedż się gdzieś dalej, wskazanie po przejechaniu krótkiego odcinka przynajmniej u mnie pokazują też różnice na osi. Po rozgrzaniu czujniki pokazują prawidłowe  ciśnienie  Tak będzie za każdym razem. Temperatura zewnętrzna  się kłania. Pozdrawiam 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

7 minut temu, vahanar napisał:

Reset wskazany . Ale przejedż się gdzieś dalej, wskazanie po przejechaniu krótkiego odcinka przynajmniej u mnie pokazują też różnice na osi. Po rozgrzaniu czujniki pokazują prawidłowe  ciśnienie  Tak będzie za każdym razem. Temperatura zewnętrzna  się kłania. Pozdrawiam 

Jestem w stanie sam zrobić taki reset czy tylko serwis pozostaje?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

6 godzin temu, zozzowrx napisał:

... po napompowaniu do wartości z instrukcji czyli przód 2.3 a tył 2.1, u mnie prawa strona ma 2.3 a lewa 2.1...

Być może, miernik napompowania źle pokazuje ciśnienie (nie chodzi o czujnik w kole) ale zegar przy kompresorze, którym pompowałeś.

Dobij powietrza w lewą stronę trochę i zobacz czy się zmieni.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Też już próbowałem. Nawet każde koło napompowałem innym cisnieniem(oczywiście w granicach rozsądku) i po przejechaniu paruset metrów poazywalo każde koło dokładnie. Z tego co widzę to musiałbym koła zamienić po przekątnej ale nie mogę bo opony są kierunkowe. Widzę że jedynym wyjściem jest u wulkanizatora przełożyć dwie opony na feldze jak dobrze rozumiem albo na nowo je wczytać. Tylko nie mogę pojąć jak to jest ze ostatniej zimy bez problemu zatrybil te kola, a później letnie a teraz jest problem...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

17 godzin temu, zozzowrx napisał:

Jestem w stanie sam zrobić taki reset czy tylko serwis pozostaje?

Nie wiem co mają w serwisie. Ale taki podstawowy reset zrobisz z komputera pokładowego.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

7 godzin temu, vahanar napisał:

Nie wiem co mają w serwisie. Ale taki podstawowy reset zrobisz z komputera pokładowego.

Z komputera pokładowego to tylko kalibracje robiłem. Nic innego tam nie znalazłem...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 tygodnie później...

Mi kiedyś na trasie, średnio co 100 km pokazywał błąd i zbyt małe ciśnienie w prawym przodzie. 

Pierwszy raz zareagowałem, jako, że stacja była blisko. 

Zjechałem, podłączam a tam ciśnienie OK 2,3. 

Na wszelki wypadek dopompowałem deczko.  Oczywiście reset czujników i na jakieś około kolejnych 100 km cisza. 

Potem znowu błąd i komunikat i tak chyba z 5 razy, aż w końcu to olałem. 

Dopompowywanie, spuszczanie, ponowne kalibracje nie przyniosły zmiany. Dopiero ponowne przyuczenie w serwisie, rozwiązało problem i teraz jest OK. 

Pewnie gdybym miał jakiś interfejs diagnostyczny to sam bym walczył ale nie mam :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...