GARGAMEL 92 Opublikowano 22 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2016 Witam Temat elektryki Micry k12- 1,2- 2003r. bo nic konkretnego nie znalazłem na forum i pana google Wczoraj szukajac plusa do świateł dziennych za bezpiecznikami pod (kierownicą) niestety zrobiłem zwarcie , na pierwszym czerwonym kabelku. Problem polega na tym że nie ma prądu po przekręceniu kluczyka, nie idzie odpalić auta,nic nie działa -światła można włączyć świecą,światełko pod sufitem też świeci,wszystkie bezpieczniki sprawdziłem i nic. Proszę o pomoc może jakiś stycznik, Micra nie działa a chciałem dobrze jak zawsze. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
camello Opublikowano 22 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2016 Pod maską nie ma jeszcze dodatkowych bezpieczników? Troche nie dobrze że przed bezpiecxnikami zrobiłeś zwarcie bo przed zabezpieczeniem. Przekaźniki masz chyba pod maska. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GARGAMEL 92 Opublikowano 22 Lutego 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2016 Pod maską sprawdziłem wszystkie bezpieczniki, nawet dostałem się do tych pod lampą ,obok akumulatora w (białym) pydełku. Niestety nic nie znalazłem.Przekażników nie sprawdzałem bo nie wiem jak się do tego zabrać Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TESTER 1956 Opublikowano 22 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2016 A te przy plusowej klemie sprawdzałeś...? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GARGAMEL 92 Opublikowano 22 Lutego 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2016 Prawie jako pierwsze. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TESTER 1956 Opublikowano 22 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2016 Skoro te w kabinie na wysokości kolan kierowcy , przy plusowej klemie, pomiędzy akumulatorem i zbiorniczkiem wyrównawczym, i te w białym pudełku sprawdziłeś i wszystkie są dobre to znaczy się że chyba źle sprawdziłeś, może któryś ominąłeś albo wizualnie jest dobry a mimo to, tak się zdarza, jest walnięty. Skup się na tych przy klemie plusowej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ANDRZEJ104 Opublikowano 22 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2016 Dla pewności rozkręć osłonę pod kierownicą i sprawdź czy do kostki stacyjki dochodzi zasilanie - jeśli nie próbówka w dłoń i po kolei od akumulatora . Jeśli jest zasilanie na stacyjkę to może kostka spalona ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GARGAMEL 92 Opublikowano 22 Lutego 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2016 (edytowane) Każdy bezpiecznik wyciągałem i sprawdzałem probówką ,jeszcze po południu podjadę do elektryka z przekażnikami do sprawdzenia. A na przewodzie do kostki stacyjki jest cały czas plus ? Edytowane 22 Lutego 2016 przez GARGAMEL 92 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ANDRZEJ104 Opublikowano 22 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2016 (edytowane) Wydaje mi się że zasilanie na stacyjkę jest tylko zabezpieczone bezpiecznikiem przy akumulatorze , reszta zabezpieczeń jest za stacyjką . Pisałeś że czerwony kabelek zrobił zwarcie ,jaka grubość , zrób zdjęcie miejsca. Edytowane 22 Lutego 2016 przez ANDRZEJ104 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GARGAMEL 92 Opublikowano 22 Lutego 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2016 Przekaźniki sprawdzone ok. Kabelek czerwony pierwszy z prawej dosyć gruby. Wkułem się w niego i (niechcąco) dotknąłem blaszki (masy) na włączonym zapłonie Mogłem spalić komputer ??? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ANDRZEJ104 Opublikowano 22 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2016 Pierwszy czerwony ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GARGAMEL 92 Opublikowano 23 Lutego 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2016 Tak dokładnie w ten czerwony kabelek. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ANDRZEJ104 Opublikowano 23 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2016 Jak znajdę chwilę to zajrzę w Micrze jak te zasilania lecą . Sprawdziłeś to zasilanie na stacyjkę ????? Chyba czerwony ??? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GARGAMEL 92 Opublikowano 23 Lutego 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2016 Brak zasilania na stacyjce na czerwonym.Może być że to ten co zrobiłem zwarę to właśnie ten od stacyjki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
camello Opublikowano 23 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2016 Może spróbuj na krótko podłączyć jak masz taką możliwość. Sprawdź też połączenia, pociagnij lekko ten czerwony przy kostkach może przy zwarciu się obsunął od styków itp. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GARGAMEL 92 Opublikowano 23 Lutego 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2016 Myślałem o podłączeniu do niego plusa -ale się trochę boję żeby bardziej nie popsuć. Ciągałem isprawdzałem.Trochę to dziwne bo to było tylko tyk przy zwarciu a nie jakieś palenie kabla,a tyle komplikacji. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
camello Opublikowano 23 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2016 (edytowane) tylko tyk starczy takie natężenie prądu. Sprawdź dokładnie tą kostkę od stacyjki rozmontuj ją i przeczysc. Musisz też miernikiem sprawdzić gdzie prąd zanika do jakiego momentu jest, a w którym go już brak. Ps. Skup się na kostce i stacyjce możliwe że będziesz musiał stacyjke rozmontowac i w niej przeprowadzić autopsje Edytowane 23 Lutego 2016 przez camello Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TESTER 1956 Opublikowano 23 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2016 No właśnie, skoro wszystkie bezpieczniki sa sprawne, to kostka pod stacyjką jeszcze na myśl mi przyszła, bo okazuje się że w micrach to dosyć częsty problem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GARGAMEL 92 Opublikowano 23 Lutego 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2016 (edytowane) Cały czas w miarę możliwości grzebię i co do tej pory nie występowało: po przekręceniu stacyjki do odpalenia nic się nie działo ale dzisiaj po przekręceniu zapłonu niema ale,przekręcając dalej do rozruchu jest postęp.Auto na rozruszniku odpaliło i po puszczeniu rozruchu od razu gaśnie -brak prądu.I co ciekawę w zwartym przewodzie w tym momęcie pojawia się plus. Czyżby jednak jakiś przekażnik (stycznik) ? Edytowane 23 Lutego 2016 przez GARGAMEL 92 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
camello Opublikowano 23 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2016 Bardziej kostka lub stacyjka. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GARGAMEL 92 Opublikowano 23 Lutego 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2016 Zamawiam nową stacyjkę, jak przyjdzie dam znać. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ANDRZEJ104 Opublikowano 23 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2016 Stacyjka Ci nie potrzebna tylko kostka stacyjki . Dla pewności sprawdź jeszcze raz próbówką na pinach kostki czy jest stałe zasilanie czyli próbówka do masy i do każdego pinu . Jeśli jest na którymś to sprawdź czy po przekręceniu na zapłon pojawia się na czerwonym przewodzie ??? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GARGAMEL 92 Opublikowano 25 Lutego 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2016 Tak zamówiłem samą kostkę stacyjki.Nowa z przesyłką 52zł. Wcześniej pisałem że po przekręceniu stacyjki na zapłon pojawia się plus na czerwonym. Jak wpiąć się w kostkę z kabelkami po odłączeniu od stacyjki żeby sprawdzić (odpalić) czy to stacyjka,bo pewności nie mam,czy to napewno zamówiona kostka stacyjki. Witam ponownie Niestety nowa kostka stacyjki nic nie zmieniła wydane 52zł.W dalszym ciągu nie ma prądu po przekręceniu kluczyka(zapłonu) CO JEST NIE TAK. Prąd pojawia się po przekręceniu na rozruch-kontrolki świecą, rozrusznik kręci, ale po puszczeniu rozrusznika ciemno- brak zapłonu powoduje że nie można odpalić Immobilizer działa poprawnie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
camello Opublikowano 25 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2016 Zawsze możesz zwrócić cześć. Może cewka zapłonowa. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GARGAMEL 92 Opublikowano 25 Lutego 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2016 (edytowane) W K12 cewki są na świecach . W moim przypadku kreci chwyta zapłon na rozruszniku, lecz jak go puszczam cisza (brak zapłonu). Kostki nie zwrucę bo sprawdzając ją rozebrałem a złożyć nie sposób . Edytowane 25 Lutego 2016 przez GARGAMEL 92 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.